تور استانبول زمستان 1401

تور استانبول زمستان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور استانبول زمستان 1401 استانبول را مي توان بزرگترين و پرجمعيت ترين شهر تركيه و همچنين يكي از محبوب ترين مقاصد تورISTI ناميد كه از دلايل اصلي محبوبيت اين شهر تورISTI مي توان به جاذبه هاي تاريخي، تفريحي و گردشگري متنوع و شگفت انگيز آن اشاره كرد.
خوب، حالا اگر مسافر تور استانبول زمستان 1401 نامي گشت هستيد، بايد بدانيد كه هواي استانبول در فصل زمستان به شدت سرد است، در طول روز باران خواهيد ديد و بادهاي سرد مي وزد، پس بايد داشته باشيد. لباس گرم با شماتور استانبول زمستان 1400
 
البته بايد بدانيد كه ما به هيچ وجه توانايي پيش بيني آب و هوا را نداريم و تنها بر اساس تجربه سال هاي گذشته همه اين پيش فرض ها را به شما مي گوييم. اما سفر در زمستان بدون شك لذت ها و تجربيات خود را دارد، براي مثال يكي از مهم ترين ويژگي هاي سفر به استانبول در فصل زمستان اين است كه تعداد كلوپ هاي تورB در شهر كمتر است، بنابراين استانبول در اين فصل خلوت تر به حساب مي آيد. به راحتي مي توانيد تفريح ​​كنيد و شهر را بگرديد و لذت زيادي ببريد.
از طرفي به دليل خلوت بودن اين شهر در زمستان، نرخ تور در استانبول بسيار كمتر است و مي توانيد سفري ارزان و خاطره انگيز را تجربه كنيد.در كل صرف هزينه كمتر براي سفر مي تواند دليل مهمي براي انتخاب اين سفر باشد. شايد جالب باشد بدانيد كه در استانبول اين فرصت را داريد كه در هزينه هاي خود صرفه جويي زيادي كنيد، زيرا در اين فصل قيمت تمام وسايل سفر شما بسيار كاهش مي يابد.
از بليط هواپيما براي پرواز به آن مقصد، تا تور هاي داخلي، گشت هاي شهري، بازديد از جاذبه هاي گردشگري، هتل، تورB و غيره. و تخفيف هاي بسيار قابل توجه، گاهي تا 70 درصد يا بيشتر كه مي تواند بسيار وسوسه انگيز باشد.
 
تور پيش بيني آب و هواي زمستاني استانبول
قيمت تور استانبول زمستان 1401 قيمت افت تور در استانبول به 2 پارامتر بليط رفت و برگشت و اقامت YYYY بستگي دارد. خطوط هوايي مختلف ايراني و خارجي از شهرهاي ايران به استانبول پرواز مي كنند.
اما بهترين انتخاب شما از نظر هزينه قطعا هواپيمايي ايران است زيرا مسافت كم است. از نظر محل سكونت نيز بايد در نظر داشته باشيد كه هر چه هتل شما به مركز شهر نزديكتر باشد، هزينه اقامت شما بيشتر خواهد بود و هر چه هتل شما از مركز شهر دورتر باشد يا حتي اگر در حومه شهر واقع شده باشد، هزينه كمتري پرداخت خواهيد كرد. براي اسكانهمچنين تفاوت قيمت تور در زمستان در استانبول بستگي به زمان سفر شما دارد. اگر در مدت سفر شما نمايشگاه خاصي در استانبول برگزار شود، قيمت تور استانبول نسبت به ساير ايام سال بيشتر خواهد بود.
اما اگر در طول سفر رويداد خاصي در استانبول وجود نداشته باشد، نرخ تور استانبول زمستاني شما در ساير تاريخ ها كمتر از تور استانبول خواهد بود.
 
قيمت تور زمستان استانبول 1400
پيشنهاد تور استانبول زمستان 1401 راه هاي مختلفي براي كاهش هزينه سفر با تور استانبول وجود دارد و يكي از اين راه ها خريد پيشنهاد تور استانبول زمستان 1401 است، ابتدا بدانيد كه پيشنهاد زمستاني تور استانبول براي تورB ارزان لحظه آخري در استانبول نيز صدق مي كند.
بهترين زمان براي ارائه تور خارج از فصل در اين مقصد، فصل پاييز و زمستان است كه در واقع روزهاي "فصل كم" در استانبول هستند. خوشبختانه اين روزها براي مسافراني كه قصد خريد لباس و غيره را دارند يا براي مسافراني كه ترجيح مي دهند تور ارزان در استانبول بخرند مناسب است.
ممكن است عباراتي مانند تور نود دقيقه يا پيشنهاد تور استانبول را در پيامك هاي تبليغاتي يا سايت هاي مسافرتي ديده باشيد و بي شك پيشنهاد اين تور دقيقا بهترين خبر براي مسافراني است كه قصد خريد ارزان تور استانبول را دارند.لازم به ذكر است كه اين روزها متاسفانه چندين نمايندگي بي تجربه به نام پيشنهاد لحظه آخري تور سعي در كسب سود بيشتر از شما دارند پس در خريد از آنها دقت كنيد.
 
پيشنهاد تور استانبول زمستان 1400
 
همچنين نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه اگر لحظه آخري استانبول تور بخريد، ممكن است زمان پرواز شما چند ساعت ديرتر باشد، پس اين را در نظر داشته باشيد تا پول خود را از دست ندهيد. پرواز شما! در عين حال آزانس نامي گشت به عنوان مجري مستقيم تور استانبول مي تواند راهنمايي هاي لازم را در اين زمينه به شما ارائه دهد تا سفري بي دغدغه و خوش داشته باشيد.
قيمت پرواز به استانبول در زمستان 1401 تور سفر به استانبول مانند ساير مسيرهاي خارجي براي شما هزينه دارد كه بسته به نوع ايرلاين و ايرلاين، زمان حركت و كلاس پروازي كه انتخاب مي كنيد متفاوت است.
مهمتر از آن اينكه به دليل نوسانات زياد و ثابت نشدن قيمت بليط هواپيما در استانبول نمي توان قيمت دقيق و يكساني ارائه داد. بنابراين اگر مي خواهيد از كرايه هاي تور و هزينه سفر به استانبول مطلع شويد به شما پيشنهاد مي كنيم به صفحه اصلي سايت نامي گشت مراجعه كرده و با جستجو و وارد نمودن اطلاعات و مشخصات مورد نياز قيمت ها را مشاهده نماييد.قيمت پرواز تور استانبول زمستان 1400
 
بدون شك سفر با تور در زمستان 1401 استانبول با همه زيبايي هايش زماني جذاب تر مي شود كه قيمت پرواز هتل يا تور استانبول نسبت به ساير سفرهاي خارجي و حتي گاهي كمتر از تور داخلي توسط آژانس ها ارائه شود. ايراني ها با كمترين بودجه مي توانند سفري به ياد ماندني و مقرون به صرفه به خارج از كشور را تجربه كنند.
لازم است بدانيد كه قيمت بليط از تهران به استانبول به دلايل مهمي بستگي دارد، يكي از اين دلايل وجود پرواز چارتر در استانبول است، اما قيمت بليط چارتر استانبول به زمان پرواز بستگي دارد، ما مي توانيد يك پرواز مستقيم به استانبول يا بليط لحظه آخري استانبول را خريداري كنيد. عوامل موثر بر قيمت بليط در استانبول را ذكر كنيم.
بهترين زمان براي خريد تور زمستان استانبول 1401 است شما مي توانيد تور استانبول زمستان خود را 10 روز قبل از تاريخ سفر دريافت كنيد. اما سوالي كه هيچكس نمي تواند صادقانه به شما بگويد اين است كه براي كنترل هزينه هاي تور كه مي خواهيد، بهتر است بليط رفت و برگشت را 1 تا 2 ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد.زيرا طبيعتا با نزديك شدن به زمان سفر، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد و بهتر است هتل را از 30 تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد.
 
زمان خريد تور استانبول زمستان 1400
نحوه رزرو تور استانبول در زمستان 1401 علاقه مندان به رزرو يا خريد تور استانبول مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند. براي خريد تور در استانبول دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست يا پرواز هتل را انتخاب كنيد كه در آن مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت، تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان جستجو وجود دارد. فيلترهاي تعداد ستاره را اعمال كنيد امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به مرحله نهايي هدايت خواهيد شد. رزرو سفر تور خود راسفر به استانبول يكي از جذاب ترين برنامه هاي سفر ايرانيان در سال هاي اخير بوده است و اين مقصد جذاب بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات در خارج از كشور محسوب مي شود. آژانس نامي گشت يك سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين سفر تور به استانبول در هر زمان از شبانه روز در اختيار شما قرار مي دهد.
فقط زمان سفر و تعداد مسافران را وارد كنيد تا همه تور موجود به استانبول نشان داده شوند. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.
منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/istanbul/winter

نظرتان را بنویسید