تور قشم نوروز 1402

تور قشم نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور قشم نوروز 1402

با شروع سال نو بهاری و آغاز تعطیلات نوروز هرسال فرصت بسیار مناسبی برای شما ایجاد می شود تا بتوانید خستگی یک سال گذشته را از تنتان بیرون کرده و تجربیات لذت بخشی را کسب کنید خوب از میان مقاصد جذاب جزیره زیبای قشم، به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از شگفت انگیزترین مناطق جنوب کشور است که این روزها به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است؛ تور قشم نوروز 1402 یکی از تورهای محبوب برای تعطیلات سال نو برای ما ایرانیان است. 

خوشبختانه آب و هوای قشم در این بازه زمانی عالی و مطبوع است و مهمتر اینکه قیمت ‌های تورهای قشم نیز به نسبت تور کیش پایین تر است، از این جهت بسیاری از مسافران قشم را برای گذراندن تعطیلات عید انتخاب می ‌کنند. همچنین وجود جاذبه‌ های تاریخی و طبیعی متنوع و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1402 برای مسافران و عاشقان جنوب کشورمان می باشد. 

اگر مسافر تورهای بهاره قشم هستید، شما در این سفر بی نظیرترین جاذبه‌ های طبیعی و بکر جزایر جنوب را از نزدیک می بینید و خواهید فهمید انتخاب بسیار درستی جهت گذراندن تعطیلات عید کرده اید! توجه داشته باشید که هزينه های تورهای نوروزی باطبع بالاتر از بازه زمانی های ديگر سال می شود كه علت آن هم بازار عرضه و تقاضای بالای مسافرین است، اما خوشبختانه شما این امکان را دارید که با رزرو زود هنگام سفرتان به قشم، در هزینه های خود کلی صرفه جویی کنید و تور قشم نوروز 1402 امسال خود را با قيمتی ارزانتر رزرو و یا خریداری نمایید.  

 

تور قشم نوروز 1401

قیمت تور قشم نوروز 1402

از آنجاییکه حجم سفر به جزیره قشم در ایام عید به چندین برابر دیگر ایام سال می رسد، همین موضوع باعث شده قیمت پرواز و هتل قشم در ایام نوروز هم بالا برود. به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در دیگر فصول سال برسد. هتل ‌های قشم نیز در این بازه زمانی، قیمت‌ ها را تا دو برابر دیگر ایام سال افزایش می ‌دهند.

بنابراین برای رزرو تور قشم نوروز 1402 باید دو برابر هزینه کنید، البته نرخ تور قشم در نیمه دوم تعطیلات عید کمی کاهش خواهد یافت.

ضمنا قیمت تور در هر زمان از سال طبیعتا ثابت نیست و به عوامل مختلف و مهمی بستگی دارد! برای مثال بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در قیمت تور تاثیرگذار است؛ پروازهای نوروزی قشم هر سال توسط ایرلاین ها و خطوط هوایی گوناگونی برگزار می شوند که هر کدام از آن ها بسته به کیفیت و خدمات پرواز، قیمت های مختلفی به مسافران و آژانس ها ارائه می کنند و اینکه کلاس های پروازی نیز در قیمت تور بهار 1402 نقش بسزایی دارند؛ موضوع بعدی هتل و محل اقامتی است که انتخاب می کنید.

در اصل اقامتگاه نیز به اندازه پرواز در قیمت نهایی تور تاثیرگذار است و هزینه اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره به طبع خیلی بیشتر از هزینه هر شب اقامت در یک هتل آپارتمان های معمولی یا هتل های 2 یا 3 ستاره می باشد.

موضوع بعدی اینکه در پکیج های مسافرتی قشم خدماتی متنوعی به شما ارائه میشود که این خدمات نسبت به آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور متغیر می باشد؛ مثلا صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت شهری، تور لیدر و... از جمله خدماتی بوده که آژانس های مسافرتی برای تورهای خود در نظر می گیرند و گزینه آخر مدت زمان سفر شماست که بدیهی است.

که هر چقدر تعداد روزهای سفر بیشتر باشد قیمت تورها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در آخر فصلی که شما به قشم سفر میکنید، تاثیر خیلی زیادی بر روی قیمت های پکیج های عید دارد.

 

قیمت تور قشم نوروز 1401

آفر تور قشم نوروز 1402

اگر تجربه رزرو تورهای تخفیف خورده قشم را داشته باشید قطعا می دانید که رزرو این دسته تورها در بعضی مواقع هم سخت است و هم آسان! طبیعتا برایتان پیش آمده باشد که آژانس ‌ها مسافرتی با عناوینی همچون تور آف خورده قشم ویژه نوروز، آفر تور قشم یا تور نوروز قشم ارزان و لحظه آخری با عناوین تبلیغات برای شما پیامک شده باشد! این نوع تورها درست در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور ارائه می شوند که معمولا این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام و اجرای آن تور بشمار می رود.
بنابراین شما مسافران در خصوص خرید این تورها باید در نظر داشته باشید که باید حتما آماده سفر و در اصطلاحا چمدان به دست باشیدً چون به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی این تورها در مقاصد گوناگونی با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی به مسافران ارائه می شوند. 

در آخر زمان فروش تور نوروز بهار 1402 از نیمه دوم بهمن ماه شروع می شود، اما پیشنهاد ما این است که برای اطمينان خاطر شما از همین امروز برای سفرهای این ایام برنامه ريزی و دنبال خريد تورهای مناسب باشيد و در آخر آفر تور قشم روزانه از طریق کانال تلگرام آژانس نامی گشت برای شما همراهان ارسال می شود و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری قشم و مسیرهای دیگر مطلع شوید.

بهترین زمان خرید تور قشم نوروز 1402

طبیعتا هفته پایانی اسفند ماه شروع خرید تورهای نوروزی می باشد و تعداد زیادی از مسافران ترجیح می دهند همان زمان اقدامات و برنامه ریزی های سفرشان را انجام دهند، بهترین زمان سفر به قشم از نظر گردشگران از 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین است که این بازه زمانی درست بهترین زمان و مهمتر محبوب ترین تاریخ شروع سفر با تور عید قشم 1402 بشمار می رود.

اما توجه کنید که اقامت در بهترین هتل ها و یا مناسب ترین ساعت پرواز با خطوط هوایی به سرعت رزرو و تکمیل می شوند و موضوع بعدی اینکه هر چه به نوروز نزدیک تر میشویم کمی فراهم کردن و برنامه ریزی خرید تورهای مسافرتی سخت تر و در بعضی مواقع غیر ممکن میشود. 
بنابراین پیشنهاد ما برنامه ریزی درست در زمان مشخص می باشد؛ در ادامه بهترین تاریخ شروع سفرها جهت گذراندن ایام عید به شرح زیر است:

 

  • 27 اسفند ماه تا 4 فروردین

 

بهترین و پرطرفدارترین زمان سفر برای حضور در جزیره قشم و اقامت در جذاب ترین هتل ها با بهترین امکانات و خدمات درست 27 اسفند تا هفته اول فروردین است که با توجه به تکمیل شدن تورها و پروازها در این بازه زمانی پیشنهاد نامی گشت این است که شما قبل از نیمه اول اسفندماه جهت خرید تور قشم نوروزی خود اقدام نمایید. ضمنا با نزدیک شدن به فروردین ماه یعنی 28 یا 29 اسفند و یا حتی 1 فروردین نیز تورها کمی گرانتر به شما ارائه می شود.

 

  • 5 فروردین ماه

 

این تاریخ در واقع مرحله بعدی خرید تورهای این ایام است که بعضا مسافران ترجیح می دهند که تحویل سال  را در کنار دوستان وعزیزانشان باشند و این زمان را جهت سفر برنامه ریزی و انتخاب می کنند که در این صورت پیشنهاد ما این است که تا پایان اسفند ماه نسبت به خرید تور مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

  • 9 فروردین ماه به بعد

 

خوب طبیعتا از این تاریخ به بعد شما مسافران کمتری را در جزیره قشم خواهید دید، چون با اتمام تعطیلات رسمی بیشتر مسافران باید به کار و کودکان به تحصیل خود بازگردند و فعالیت های خود را برای سال جدید آغاز کنند.

با این حال شما مسافرانی که دغدغه ای بابت زمان و مسائل دیگر ندارید می توانید در این زمان تور مسافرتی تان را قیمتی پایین تر و مناسب تر خریداری نمایید و شما حتی در تعطیلات فروردین ماه هم این امکان را دارید که جهت خرید و رزرو تور اقدام نمایید.

 

بهترین زمان خرید تور قشم نوروز 1401

آب و هوای قشم در نوروز 1402

آب و هوای قشم در این فصل بسیار معتدل و مطلوب است و شما می توانید به راحتی به گشت و گذار و تفریح بپردازید و از تک تک جاذبه ها و مکان های گردشگری بروید و لذت ببرید و در ادامه این جزیره در فصل بهار، آب و هوایی گرمی را تجربه می کند و از رطوبت بالایی هم برخوردار است.

درست در اوایل فصل بهار، این جزیره آب و هوای بی نظیری دارد که با نسیم های خنک شما را نوازش می کند، اما این وضعیت آب و هوایی هم چندان دوام ندارد چرا که از اوایل خرداد، دمای هوا به تدریج افزایش می یابد و نیز همچنین گرم شدن دمای آب از اواسط اردیبهشت ماه، بهترین فرصت را برای تفریحات دریایی متنوع آبی در تور بهار قشم 1402 فراهم خواهد کرد.

 

آب و هوایی تور قشم نوروز 1401

جشن ها و رویدادهای مهم قشم در نوروز 1402

از برنامه ‌های شاد و هیجان انگیز جشن نوروز صیاد می ‌توان به: رقص‌ های محلی گروهی همراه با موسیقی محلی، مراسم نمایشی شوشی با موسیقی و رقص محلی و... که بسیار هم جذابیت دارد در کنار رنگ کردن درها و نخل‌ ها به عنوان نشانه ‌ای برای آغاز فصل جدید صیادی، شنا و آب ‌تنی و ورود به آب با لباس ‌های نو، هوا کردن بادکنک ‌های کاغذی خوش رنگ، مسابقات گوناگون جالبی همچون: شنا، طناب ‌کشی، غواصی، قایقرانی با قایق ‌های پارویی، بازی ‌های محلی بامزه، مسابقات غذایی ویژه بانوان و نمایشگاه‌ های صنایع ‌دستی و ... اشاره نمود که بی شک شما مسافران نوروزی از این همه هیجان بسیار ذوق زده می شوید.

ضمنا این جشن همراه با موسیقی محلی تا پاسی از شب ادامه دارد، لازم به ذکر است که جشن نوروز صیاد در روستای سلخ به صورت ویژه و شادی برگزار می‌ شود و علاوه بر سلخ روستاهای رمچاه، لافت، هنگام، مسن و هرمز نیز میزبان برگزاری این مراسم آئینی بسیار دوست داشتنی هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MMnP
نظرتان را بنویسید