امکان ثبت نام با پرداخت یک سوم شهریه ثابت در دانشگاه پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور اعلام کرد : دانشگاه پیام نور برای مساعدت با دانشجویان و خانواده آنان شرایطی را فراهم کرد تا دانشجویان با پرداخت تنها یک سوم شهریه ثابت ثبت نام کنند .
حسن علیزاده افزود: کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور که به هر دلیل مراحل ثبت نام آنها نیمه تمام مانده است، می‌توانند ضمن ارتباط با کارشناسان آموزش و پرداخت یک سوم شهریه ثابت، نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند .

وی به خدمات دانشگاه پیام نور در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، دانشگاه پیام نور علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و همچنین دسترسی به منابع درسی به صورت الکترونیکی، رفع دغدغه مالی و پرداخت شهریه دانشجویان را نیز رسالت اجتماعی خود می‌داند .

وی با عنوان اینکه میزان شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت دیگر دانشگاه‌های شهریه بگیر بسیار پایین‌تر است، به تسهیلات بانکی ویژه شهریه این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با 3 بانک عامل تسهیلات بانکی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده تا دانشجویان دغدغه تأمین شهریه خود را نداشته باشند .

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان می‌توانند تسهیلات با کارمزد یک و 4 دهم درصد دریافت کنند .

معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند برای کل مقطع تحصیلی تسهیلات با پایین‌ترین کارمزد تسهیلات بانکی کشور دریافت کنند، خاطرنشان کرد : دانشجویان فرصت دارند تا پایان تحصیل ، اقساط وام بانکی خود را پرداخت کنند و هدف اصلی دانشگاه پیام نور این است که هیچ دانشجویی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نماند .

علیزاده تصریح کرد: علاوه بر این بانک‌ها، برخی بنیادها نیز خدماتی برای دانشجویان ارائه می‌کنند و دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز از پرداخت شهریه معاف هستند .

وی افزود : امید که این خدمات بتواند ضمن تأمین سلامت دانشجویان ، شرایط تحصیلی آسان و بی دغدغه را در نیمسال تحصیلی جاری فراهم کند .

منبع : امکان ثبت نام با پرداخت یک سوم شهریه ثابت در دانشگاه پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AkX9
نظرتان را بنویسید