سامانه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی پذیرش بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 جهت دریافت دفترچه، تکمیل فرم ثبت نام انتخاب رشته و اطلاع از نتایج خود باید به سامانه سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و کلیه مراحل ثبت نام را به صورت اینترنتی در این سایت انجام دهند.

 

 

طبق روال هر ساله دانشگاه علمی کاربردی ورودی سال ۱۴۰۰ امکان ادامه تحصیل را برای تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم و کاردانی ( فوق دیپلم ) علی الخصوص شاغلین از طریق ثبت نام اینترنتی فراهم کرده است. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 1400 در دو نوبت مهر و بهمن برگزار می شود و ملاک پذیرش در هر دو نوبت معدل مقطع قبلی داوطلبان است.

علاقمندان به ادامه تحصیل در یکی از مراکز و دانشگاه های علمی کاربردی می بایست جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ دفترچه را از طریق سامانه دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایند. لینک ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود همچنین کلیه پروسه ثبت نام نیز به صورت آنلاین و از طریق سایت sanjesh.org قابل انجام است.

 

لینک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

 

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

 

لینک ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

با توجه به اهمیت آشنایی داوطلبان با سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله سامانه و لینک ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 را معرفی کرده و لینک مستقیم ورود به سایت sanjesh.org را ارائه داده ایم.

 

سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

همانطور که پیش از این اشاره شد معمولا هر ساله لینک دریافت دفترچه راهنما انتخاب رشته و هم چنین لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود. معمولا لینک ثبت نام و دانلود دفترچه به صورت همزمان و طبق جدول زمانبندی سازمان سنجش فعال می شوند.

 

سال های گذشته، معمولا ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه و بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام شده است. در این حالت داوطلبان تمامی مراحل ثبت نام را باید به صورتی اینترنتی در سایت sanjesh.org انجام دهند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن، پذیرش بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1400 از 16 آذر ماه آغاز شده و تا 22 آذر ادامه دارد.  ثبت نام ورودی بهمن 1400 کاردانی نیز از 18 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ادامه دارد.

 

 

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

 

لینک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

لینک ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

خاطر نشان می شود در صورت انتشار اخبار بعدی در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 به مقاله زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

داوطلبانی که در زمان مقرر نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 موفق به ثبت نام و انتخاب رشته شده اند، پس از اتمام مهلت ثبت نام در انتظار نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش در محل انتخابی خود هستند. معمولا لینک مشاهده اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی، در سایت سازمان سنجش فعال می شود.

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، معمولا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه و بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام شده می شود. در اینصورت نتایج ثبت نام این دانشگاه نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود.

 

طی دوره های قبل معمولا نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن، اواسط دی ماه منتشر شده است. با استناد به این موضوع احتمالا لینک اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در بازه زمانی نیمه دی ماه فعال می شود.

 

 

تاریخ اعلام نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن اخبار بعدی مربوط به نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان برای اطلاع از زمان و سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام این دانشگاه، می توانند به این مقاله مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

 

مشاوره سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

داوطلبان برای تکمیل ثبت نام خود در سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سنجش، می بایست در وهله اول اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 کنند تا سریال ثبت نام را برای ادامه مراحل داشته باشند. این داوطلبان پس از تکمیل این مرحله، با وارد کردن کد سریال مورد نظر می توانند ثبت نام خود را به طور کامل تکمیل و در سایت ثبت نهایی کنند.

 

پس از تکمیل ثبت نام به داوطلب کد هایی که مربوط به ثبت نام او هستند از جمله، کد رهگیری و شماره پرونده به داوطلب داده می شود که این اطلاعات لازم است به خوبی نگهداری شده و گم نشوند. این اطلاعات پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، برای وارد شدن به پنل سایت و مشاهده نتایج خود برای داوطلبان اهمیت دارند.

 

اگر پس از مطالعه مقاله سامانه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org همچنان ابهام یا سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400 دارید می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

داوطلبانی که ثبت نام خود برای دانشگاه های علمی کاربردی را تکمیل کرده اند، در صورت تمایل می توانند برای پذیرش در دانشگاه آزاد نیز، شانس خود را امتحان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مقاله توصیه می شود. 

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

آخرین اخبار سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 16 آذر آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شد، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سنجش انجام می شود.



 

2- ✔️ لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی فعال می شود؟

✔️ معمولا لینک ثبت نام طبق زمانبندی سازمان سنجش فعال می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ به چه صورتی می توان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 را مشاهده کرد؟

✔️ نتایج بدون آزمون این دانشگاه به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض انتشار نتایج داوطلبان لینک مشاهده جواب در این مقاله نیز فعال می شود.

منبع : سامانه ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mxNE
نظرتان را بنویسید