کارنامه کارشناسی ارشد 1401

کارنامه کارشناسی ارشد 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبایی که در آزمون سراسری کارشناسی ارشد شرکت کردن و با یکدیگر به رقابت پرداختن، می تونن بعد از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 وارد سایت بشن و با استفاده از اطلاعات شخصی وارد شده در فرم ثبت نام، کارنامه خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ داوطلبای ارشد منتظر اعلام نتایج اولیه و نهایی این آزمون هستن. کارنامه کنکور کارشناسی ارشد به صورت کارنامه اولیه و نهایی در اختیار داوطلبان قرار میگیره و در اون کارنامه اطلاعاتی مثل رتبه و تراز داوطلب به همراه وضعیت مجاز بودن برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشخص میشه. متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد نیز هم باید، نتایج خودشون رو در همین کارنامه مشاهده کنن. نتایج این کنکور در دو مرحله به دست داوطلبان خواهد رسید که اولین مرحله آن، مدتی بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه.

کارنامه کارشناسی ارشد 1401 وضعیت علمی داوطلب رو در مقایسه با سایر رقبا تعیین نموده و به داوطلب در نحوه چینش انتخاب ها کمک می کنه. تمامی داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خود گردان و دانشگاه آزاد باید در این مرحله برای دریافت کارنامه و مشاهده نتایج خود اقدام کنن. در ادامه این مقاله زمان و نحوه دریافت کارنامه اولیه و نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را برای داوطلبای این آزمون توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

زمان دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در 28 تا 30 اردیبهشت ماه، کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون و در خرداد ماه اعلام میشه. تمامی داوطلبایی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در جلسه آزمون حضور داشته و با سایر داوطلبان به رقابت پرداختن، باید در این زمان انتشار کارنامه اولیه این آزمون به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج خودشون رو مشاهده کنن. 

 

کارنامه اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

داوطلبایی که بعد از زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد موفق به دریافت رتبه خوبی شدن و تونستن که برای انتخاب رشته مجاز بشن، می تونن برای دانشگاه های دولتی و غیر دولتی مثل دانشگاه های آزاد انتخاب رشته کنن و شانس خودشون رو برای قبولی در رشته مورد نظرشون بالا ببرن. این دسته از داوطلبا باید بعد از مشاهده کارنامه اولیه کنکور خودشون، باید سریعا برای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنن.

 

 

کارنامه اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ منتشر نشده. در صورت اعلام تاریخ دقیق انتشار کارنامه، در این قسمت لینک دریافت نتایج رو برای داوطلبا قرار میدیم.

 

 با توجه به اینکه هنوز کارنامه اولیه این کنکور منتشر نشده، پیش بینی می کنیم مانند سال های گذشته، کارنامه آزمون کارشناسی ارشد در خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام بشه. در صورت تمایل به دریافت سریع هر گونه اطلاعیه در این باره داوطلبا می تونن در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو عضو بشن و در کمترین زمان اخبار رو دریافت کنن.

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 1401 و چگونگی انجام دادنش، مقاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401

 

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

بعد از اینکه اولویت های انتخابی داوطلبای کنکور ارشد 1401 توسط نرم افزار سازمان سنجش بررسی شد، اولین اولویتی که با توجه به حد نصاب اکتسابی داوطلب، امکان قبولی در آن وجود داره به عنوان نتبجه نهایی داوطلب منتشر میشه. علاوه بر این، سازمان سنجش با انتشار کارنامه سبز ارشد وضعیت قبولی داوطلب در سایر کد رشته ها را هم نشان میده تا اگر متقاضی تصمیم به شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد داشته باشه، بتونه از اطلاعات این کارنامه استفاده کنه.

 

 

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ منتشر نشده. در صورت اعلام تاریخ دقیق انتشار کارنامه، در این قسمت لینک دریافت نتایج رو برای داوطلبا قرار میدیم.

 

 با توجه به اینکه هنوز نتیجه نهایی این کنکور منتشر نشده، پیش بینی می کنیم مانند سال های گذشته، کارنامه آزمون کارشناسی ارشد در مهر ماه ۱۴۰۱ اعلام بشه. در صورت تمایل به دریافت سریع هر گونه اطلاعیه در این باره داوطلبا می تونن در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو عضو بشن و در کمترین زمان اخبار رو دریافت کنن.

 

داوطلبایی که قصد استفاده از کارنامه سبز خودشون رو دارن و یا اینکه نمی دونن کارنامه سبز برای انتخاب رشته و قبولی اونها چه کاری انجام میده، می تونن مقاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: کارنامه سبز ارشد

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

سازمان سنجش برای رفاه بیشتر داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۱ سامانه ای رو طراحی کرده که تمامی فرآیند های آزمون از جمله ثبت نام، انتخاب رشته، و دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد رو از این طریق انجام میده که برای دسترسی به اون، کافیه طبق تصاویر زیر در سایت سازمان سنجش وارد بخش کارشناسی ارشد بشین و "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401" را انتخاب کنین. در این قسمت راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو برای داوطلبای این کنکور قرار دادیم.

 

راهنمای تصویری مشاهده کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

وارد سایت سنجش بشین و بعد از مراجعه به سایت سنجش، بر روی گزینه کارشناسی ارشد در سمت راست صفحه کلیک کنین.

 

کارنامه کنکور ارشد 1401

 

گزینه اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو انتخاب کنید.

 

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

 بر روی "ورود به سیستم - کارنامه اولیه کارشناسی ارشد" کلیک کنین.

 

کارنامه کنکور ارشد 1401

 

 با ورود به این سامانه دو روش جستجو در اختیار شما قرار میگیره که بر اساس آن می تونین میز کار خودتون رو مشاهده کنین.

 

روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

 

روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

 

کارنامه کارشناسی ارشد 1401

 

 بر روی گزینه مشاهده کارنامه اولیه کارشناسی ارشد 1401 کلیک کنین تا کارنامه اولیه ارشد به شما نمایش داده بشه.

 

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

در این  قسمت داوطلبای کنکور ارشد می تونن راهنمای تصویری مشاهده کارنامه نهایی رو مشاهده کنن. 

 

راهنمای تصویری مشاهده کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

وارد سایت سنجش بشین و بعد از مراجعه به سایت سنجش، گزینه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو انتخاب کنید.

 

کارنامه ارشد

 

 بر روی "ورود به سیستم - کارنامه نهایی کارشناسی ارشد" کلیک کنین.

 

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد

 

 با ورود به این سامانه دو روش جستجو در اختیار شما قرار میگیره که بر اساس آن می تونین میز کار خودتون رو مشاهده کنین.

 

روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

 

روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

 

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

 بر روی گزینه مشاهده کارنامه نهایی کارشناسی ارشد 1401 کلیک کنین تا کارنامه نهایی ارشد به شما نمایش داده بشه

 

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

 

قابل ذکره که تمامی تصاویر مربوط به دریافت کارنامه کارشناسی ارشد 1401 برای سال های گذشته هستن و در صورت بروز تغییر در هر یکی از این مراحل، راهنماهای تصویری این مقاله بروزرسانی میشه. همچنین بعد از فعال شدن لینک انتشار کارنامه اولیه ارشد، لینک مربوطه رو در این فسمت قرار میدیم.

 

باید بگیم که با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، جواب اولیه این دو آزمون در قالب یک کارنامه منتشر میشه، اما بعد از این مرحله، مسیر این دو دانشگاه از هم جدا شده و فرآیند های بعدی به صورت مجزا صورت میگیره. البته در این سه سال گذشته، مشاهده کردیم که کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش منتشر شدن که در صورت تکرار این روند، مراحل مشاهده نتایج همچون داوطلبان دانشگاه های سراسری خواهد بود.

 

داوطلبایی که قصد دارن بدونن چه زمانی نتایج نهایی کنکور ارشد در سایت سنجش قرار میگیره و چطور میشه که این نتایج رو دریافت کنن، می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

 

اعتراض به کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

هر چند سازمان سنجش از دقت نرم افزار خود اطمینان خاطر داشته و صحت جواب کنکور کارشناسی ارشد رو به تمامی داوطلبای این آزمون تضمین میده، اما هر ساله بعد از انتشار کارنامه اولیه ارشد با داوطلبایی در این کنکور مواجه هستیم که، به این نتایج معترض هستن و به دنبال راهی برای ثبت اعتراضات خود میگردن. این داوطلبا در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص مندرجات کارنامه اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه و اعتراض خودشون رو در قسمت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای سازمان ارسال کنن.

 

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد هم به همین روش انجام میشه و داوطلبا با انتخاب گزینه "اعتراض به نتیجه قبولی" می تونن درخواست خودشون رو ارسال کنن. البته، اگه نارضایتی داوطلبا در این مرحله به دلیل اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد باشه، می تونن از قابلیت دیگه ای که این سازمان در اختیار اونا قرار داده، استفاده کرده و درخواست تجدید نظر رو ارسال کنن.

 

داوطلبا باید توجه کنن که برای اعتراض به کارنامه یا نتایج نهایی کنکور ارشد 1401 سازمان سنجش مهلتی رو قرار میده که داوطلبا در صورت داشتن اعتراض به نتیجه انتخاب رشته خودشون، می تونن درخواستشون رو بفرستن و منتظر جواب سازمان سنجش باشن. در صورتی که انتخاب رشته خودتون رو با دقت کافی انجام ندادین، می تونین در مهلتی که برای بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد توسط این سازمان گذاشته شده، درخواست تجدید نظر خودتون رو ارسال کنید.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو همچنین داوطلبای انتخاب رشته کارشناسی ارشد رو راهنمایی کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخگوی سوالات متقاضیا خواهند بود. به داوطلبای این آزمون توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو از زمان دقیق انتشار کارنامه اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع بشن. 

 

داوطبایی که برای ثبت نام در دانشگاه های آزاد در کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه دریافت این نتایج می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1401 منتشر شده؟

✔️ با توجه به متن مقاله، هنوز کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1401 منتشر نشده که در صورت انتشار در این مقاله به اطلاع داوطلبا خواهیم رسوند.

 

2- ✔️ در چه سایتی می تونیم کارنامه اولیه کنکور ارشد رو ببینیم؟ 

✔️ کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که آدرس این سایت در مقاله قرار گرفته.

 

3- ✔️ آیا می تونیم به کارنامه اولیه کنکور ارشد خودمون اعتراض کنیم؟

✔️ با توجه به متن مقاله، در صورتی که به کارنامه اولیه خودتون اعتراضی داشته باشین، می تونین با استفاه از سیستم پاسخگویی سایت سنجش اعتراض خودتون رو برای این سازمان ارسال کنین که توضیحات بیشتر در متن مقاله قرار داده شده.

منبع : کارنامه کارشناسی ارشد 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4ApJ
نظرتان را بنویسید