رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد

رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. در این مقاله داوطلبا می تونن چندین نمونه از رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را مشاهده کنن.

 

داوطلبا باید پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد منتظر اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد، برای اطلاع از نتیجه آزمون خود باشن. اعلام نتایج در قالب کارنامه کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، که در آن درصد دروس مربوط به هر رشته امتحانی، رتبه و تراز اکتسابی و وضعیت داوطلب در هر زیرگروه به طور دقیق ذکر شده است.

با توجه به این که بررسی دقیق کارنامه اولیه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و نتیجه به دست اومده در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تاثیر بسزایی دارد، قصد داریم در این مقاله تعدادی از کارنامه های شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد در سال گذشته را به صورت رشته به رشته ارائه بدیم. به دلیل حساسیت بسزایی که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 - 1401 وجود دارد، توصیه میشه که با بررسی رتبه و درصد درج شده در این نمونه کارنامه ها آگاهی خود را در خصوص انتخاب رشته بالا ببرید.

 

نمونه کارنامه های قبولی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

در این قسمت برای داوطلبای کارشناسی ارشد چند نمونه از رتبه و کارنامه های مربوط به رشته های مختلف، که مربوط به آزمون کارشناسی ارشد سال قبل می باشد را ارائه کردیم. با توجه به این که رتبه و کارنامه های ذکر شده مطابق کارنامه های واقعی داوطلبان می باشد، ولی امکان داره تحت عواملی همچون معدل، جامه آماری شرکت کنندگان و ظرفیت پذیرش هر رشته محل نتایج با تغییراتی مواجه بشه، ولی منبع مناسبی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد.

 

توجه داشته باشید که کلیه داوطلبان می تونن پس از مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد با مراجعه به نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد و وارد نمودن درصد های احتمالی، شانس قبولی خود را در آزمون کارشناسی ارشد بسنجند. کلیه داوطلبان می تونن با کیلیک روز عنوان هر رشته در جدول زیر، رتبه و کارنامه های مربوط به آن رشته را مشاهده کنن:

 

گروه علوم انسانی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسیرتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حقوق
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کاررتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم تربیتیرتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مدیریت
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حسابداری
گروه علوم پایه
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد شیمیرتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد فیزیک رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد ریاضی
گروه فنی و مهندسی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی برقرتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی عمران
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمیرتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

توجه داشته باشید که بررسی این آمار به تنهایی برای کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج کارشناسی ارشد کافی نمی باشد و داوطلبایی در این مسیر به موفقیت می رسن که با برنامه ریزی دقیق به مطالعه منابع کارشناسی ارشد می پردازن و با آمادگی کامل در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 - 1401، سرجلسه حاضر میشن.

 

البته رتبه و کارنامه هایی که در جدول بالا قید شده راهنمای بسیار مناسبی برای داوطلبا می باشد تا با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و یا دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بتونن انتخاب های درسی کنند.

 

توصیه میشه که برای انجام یک انتخاب رشته موفق از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو که کاملا رایگانه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

با توجه به حساسیت و اهمیت بالایی که در انتخاب رشته وجود داره، می تونین کلیه سوالات خودتون رو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی، بپرسید. همچنین برای اطلاع از بروز ترین اخبار مربوط به کارشناسی ارشد می تونین عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشید.

 

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ اطلاع از رتبه و کارنامه قبولی سال گذشته کنکور کارشناسی ارشد چه تاثیری در موفقیت داوطلب داره؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم داوطلبا ضمن اطلاع از رتبه و محل قبولی پذیرفته شدگان سال گذشته می تونن برنامه ریزی دقیقی داشته و اولویت بندی رشته محل های خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدن.

 

2- ✔️ بررسی رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد به تنهایی راهنمای مناسبی برای چینش انتخاب های داوطلب است؟

✔️ بررسی این اطلاعات به تنهایی قبولی داوطلب را تضمین نمی کنه اما محدوده قبولی هر رشته محل را به طور تقریبی تخمین میزنه که برای دسترسی به چند نمونه از این کارنامه ها می تونین متن مقاله را مطالعه کنین. 

 

3- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

منبع : رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z155
نظرتان را بنویسید