تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می شود ؟

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می شود ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

بوتاکس از روش های غیرتهاجمی است که کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای مهم این روش ، در حوزه درمانی می باشد که برای جلوگیری از تعریق در ناحیه های مختلف بدن همچون زیربغل و کف دست تزریق می شود.

برخی از افراد در تمام فصول سال به خصوص در فصل گرما ، تعریق بیش از حدی را تجربه می کنند. خیس شدن لباس همراه با بوی بد ، ضمن اینکه می تواند در اعتماد به نفس افراد تاثیرات منفی داشته باشد ، بسیار آزار دهنده نیز هست. یکی از روش هایی که برای درمان افراد مبتلا به تعریق بیش از حد استفاده می شود ، بوتاکس زیربغل می باشد.

 

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می شود ؟
برای تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل از سمی با عنوان سم بوتولونیوم استفاده می شود. افرادی که مبتلا به هایپرهیدروز یا همان تعریق بیش از حد هستند ، می توانند برای رفع این مشکل از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را علامت می زند و برای اینکه مراجعه کننده هیچ گونه دردی را احساس نکند ، از بی حس کننده موضعی استفاده می کند. در نهایت با استفاده از سوزن های ریز و ظریف ، سم بوتولونیوم را به محل مورد نظر تزریق می کند. پس از تزریق بوتاکس به ناحیه زیربغل مراجعه کننده ، عضلات آن قسمت از از کار می افتند و میزان تعریق کاهش پیدا می کند. ماندگاری بوتاکس زیربغل معمولا بین سه تا شش ماه است و پس از این مدت فرد باید مجدد برای تزریق بوتاکس به پزشک مراجعه کند.هزینه تزریق بوتاکس زیربغل در تهران چقدر است ؟
روش هایی که برای زیبایی پوست و مو استفاده می شود وابسه به عوامل مختلفی دارای قیمت های متفاوتی هستند. در ادامه به این عوامل اشاره کرده ایم :

میزان بوتاکس مورد استفاده که در افراد مختلف متناسب با ناحیه مورد نظر ممکن است مقادیر متفاوتی داشته باشد.
نوع و برند ماده بوتاکس که دارای رنج های قیمتی مختلفی هستند.
دستمزد پزشک که با توجه به عوامل مختلفی همچون مهارت و سابقه کاری او می تواند مقادیر متفاوتی باشد.
اگر نسبت به تزریق بوتاکس زیربغل اطمینان دارید ، می توانید کلینیک و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای اطلاع از هزینه دقیق از مشاوره حضوری و آنلاین استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : مراکز بوتاکس مو در تهران – بهترین مراکز بوتاکس تهران

آیا بوتاکس زیر بغل مؤثر است؟
انجام بوتاکس زیر بغل طی چند دقیقه انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. پزشک از یک سوزن ریز برای تزریق بوتاکس به برخی عضلات خاص کمک می گیرد و طی مدت زمان کوتاهی تزریق بیمار به پایان می رسد. بوتاکس زیربغل پس از مدت زمان کوتاهی و طی 7 الی 14 روز تاثیر خود را می گذارد.

توصیه پزشکان این است که به منظور تاثیرگذاری بیشتر بوتاکس زیربغل ، بهتر است که دو هفته قبل از درمان ، از داورهای ضد التهابی و آسپرین استفاده نشود و همینطور کبودی های پس از تزریق بوتاکس زیربغل نیز کاهش پیدا کند. بسیاری از افراد پس از تزریق بوتاکس زیربغل از موثر بودن این روش تردید دارند ، اما بوتاکس به دلیل مسدود کردن اعصاب غدد عرق در کاهش تعریق تاثیر گذار می باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y0OV
نظرتان را بنویسید