ماندگاری تزریق چربی چشم چقدر میباشد ؟

ماندگاری تزریق چربی چشم چقدر میباشد ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

اگر شما هم بنا به دلایلی مثل وراثت ، بالا رفتن سن ، آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و … دچار چین و چروک و گودی زیر چشم شده اید ، می توانید از تزریق چربی استفاده کنید. تزریق چربی به زیر چشم در کلینیک های زیبایی زیر نظر پزشک انجام می شود و امروزه نیز در میان خانم ها بسیار باب شده است. این روش زیبایی کاملا بدون خطر و غیرتهاجمی است و چربی که برای تزریق استفاده می شود ، از بدن خود فرد برداشته می شود ، بنابراین هیچ نگرانی راجب عوارض آن نداشته باشید.

بهترین مناطق بدن برای برداشتن چربی جهت تزریق به زیر چشم ، شکم ، ران ، بازو و پهلوهاست و پس از استخراج چربی از بدن فرد ، مراحل آماده سازی آن توسط پزشک انجام می شود و در پایان تزریق چربی به زیر چشم صورت می پذیرد. از این چربی می توان برای تزریق به گونه ، چانه ، دست و … نیز استفاده کرد.

ماندگاری تزریق چربی چشم
ماندگاری تزریق چربی چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد و رعایت یکسری نکات توسط پزشک و بیمار باعث افزایش ماندگاری آن می شود. از نکاتی که باید توسط پزشک رعایت شوند شامل موارد زیر هستند ؛

انتخاب محل مناسب برای برداشت چربی
جلوگیری از آسیب دیدگی سلول های چربی در زمان آماده سازی آنها
کاهش تماس چربی با هوا و خون در زمان تزریق
تزریق به اندازه و مناسب چربی در محل
همچنین بیمار نیز باید نکات زیر را رعایت کند :

عدم مصرف دخانیات تا سه هفته پس از تزریق ، زیرا دخانیات سبب کاهش خون رسانی به نواحی تزریق شده می شود و ماندگاری کمتر خواهد شد.
عدم انجام فعالیت های ورزشی سنگین حداقل تا 20 روز پس از تزریق چربی چشم
ماندگاری تزریق چربی زیر چشم برای افرادی که چند بار در سال ترمیم انجام می دهند بیشتر است اما نمی توان گفت که روشی دائمی برای از بین بردن چین و چروک یا گودی و پف زیر چشم است زیرا همواره با افزایش سن ، پوست زیر چشم نیز در معرض چروک شدن قرار دارد اما بیشتر افرادی که تزریق چربی زیر چشم انجام داده اند ، 18 ماه الی 3 سال شاهد ماندگاری اثر آن بوده اند.

مزایای تزریق چربی زیر چشم
با توجه به اینکه در تزریق چربی به چشم ، چربی مورد نیاز از بدن خود فرد برداشته می شود ، امکان ایجاد آلرژی یا حساسیت وجود ندارد.
ماندگاری تزریق چربی چشم از روش های دیگر بیشتر است و در اکثر افراد حداقل 2 سال ماندگاری دیده شده است.
هزینه تزریق چربی چشم مقرون به صرفه تر از روش های دیگر است زیرا چربی لازم از خود فرد تامین می شود.
عوارض تزریق چربی به چشم بسیار کمتر است.
نتایج تزریق چربی چشم به محض انجام قابل روئت است و از دیگر روشهای جوانسازی پوست ، نتایج آنی تری دارد.
هزینه تزریق چربی چشم
هزینه تزریق چربی زیر چشم با توجه به عواملی مثل مهارت پزشک ، تجهیزات کلینیک ، میزان چربی مورد نیاز ، میزان آسیب پوست زیر چشم و …. متفاوت است و نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمام افراد تعیین کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/12jG
نظرتان را بنویسید