انواع کاشت ناخن و مدت زمان ماندگاری آن

انواع کاشت ناخن و مدت زمان ماندگاری آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

انتخاب بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

خدمات ناخن که شامل مانیکور ، پدیکور و … است امروزه در تهران بسیار گسترش یافته است و تقریبا در اکثر سالن های زیبایی یک یا چند نفر به عنوان ناخن کار این خدمات را ارائه می دهند. برای خانم هایی که دوست دارند ناخن هایی زیبا و ظریف داشته باشند ، انتخاب ناخنکار بسیار مهم است. کسی که خدمات تخصصی کاشت ناخن را ارائه می دهد ، باید نمونه کارهای زیادی داشته باشد تا مراجعه کننده با دیدن این نمونه کار ها از کیفیت خدمات مطمئن شود.

بنابراین یک راه برای شناخت بهترین ناخن کار ، دیدن نمونه کارهای قبلی اوست. ناخن کار باید دقت و ظرافت کافی را در کاشت ناخن داشته باشد تا به صدف ناخن شما آسیبی نرسد. موادی که ناخن کار استفاده می کند نیز بسیار مهم است و نامرغوب بودن آنها باعث آسیب هایی به ناخن شما مثل قارچ ناخن و … می شود.

تمیزی وسایل و لوازمی که ناخن کار استفاده می کند را نیز حتما باید در نظر داشته باشید. برای کاشت مواد بر روی ناخن باید لایه نازکی برداشته شود تا شکل ناخن زشت و برآمده نشود. زیرا هر چقدر که ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته باشد ، زیباتر و طبیعی تر جلوه خواهد کرد و علاوه بر ظرافت ، استحکام و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

 

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران

در ادامه لیستی از بهترین مرکز های کاشت ناخن در تهران را خدمتتان معرفی کرده ایم. البته این لیست کامل نیست و اگر شما تجربه مراجعه به دیگر سالن های زیبایی را دارید و از خدمات آنها رضایتمند هستید ، حتما در بخش نظرات تجربه خود را برای ما بنویسید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kGrE
نظرتان را بنویسید