عوارض استفاده از لیزر

عوارض استفاده از لیزر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در اصفهان باید چند نکته را مد نظر داشته باشید که به شرح زیر هستند.

مرکز لیزر انتخابی شما باید زیر نظر پزشک اداره و مجوز قانونی داشته باشد. در جلسه اول مراجعه به مرکز لیزر باید توسط پزشک معاینه شوید تا دستگاه مناسب پوست شما و همچنین تعداد جلسات لازم برای لیزر ، تعیین شود.
در بهترین مرکز لیزر اصفهان ، رعایت اصول بهداشتی توسط کارکنان حرف اول را می زند. استفاده از لوازم بهداشتی ،  استفاده از دستکش و … را حتما زیر نظر داشته باشید.
اپراتورهای مرکز لیزر انتخابی شما باید از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند تا به پوست شما آسیب نرسد. در صورت نابلد بودن اپراتور امکان سوختگی و تاول زدن پوست شما وجود دارد.
حتما به تجهیزات کلینیک توجه داشته باشید که از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده شود.
مرتبط ببینید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان – بهترین مرکز بوتاکس در تهران – بهترین مرکز بوتاکس در کرج

انواع مدل دستگاه لیزر 
پیش از اینکه بخواهیم بهترین مرکز لیزر اصفهان را معرفی کنیم ، بهتر است شما را با انواع مدل و دستگاه های لیزر آشنا کنیم. در حال حاضر کلینیک های معتبر لیزر از سه نوع دستگاه لیزر محبوب و رایج برای موهای زائد استفاده می کنند.

لیزر دایود 
مناسب برای پوست روشن و تیره
لیزر الکساندرایت
سریع ترین نوع لیزر
لیزر Nd- YAG 
برای تمام انواع پوست
دستگاه لیزر الکساندرایت در دو نوع دکا و کندلا محبوب ترین نوع دستگاه لیزر است که برای اکثر پوست های روشن تا تیره مناسب می باشد. اثربخشی این دستگاه بیشتر از دستگاه های دیگر است و در مدت زمان کمتری معمولا تا 8 جلسه ، به نتیجه دلخواه می رسید. پس اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در اصفهان هستید ، سعی داشته باشید که به مراکزی مراجعه کنید که از دستگاه الکساندرایت مخصوصا دستگاه الکساندرایت کندلا استفاده می نمایند.

درد لیزر موهای زائد
در لیزر موهای زائد از پرتو لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود و فرایند حذف موهای لیزر به این شکل است که پرتو لیزر توسط رنگدانه یا ملانین در مو جذب و تبدیل به گرما می شود که سبب آسیب رساندن به فولیکول های مو می شود و این آسیب موجب تاخیر یا جلوگیری از رشد مو خواهد شد. برای حذف دائمی موهای زائد باید چندین جلسه درمانی را که پزشک تشخیص می دهد ، انجام داد.

در اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد از سیستم خنک کننده استفاده می شود که درد را کاهش می دهد. البته آستانه درد تحمل هر فرد متفاوت است و همچنین هر ناحیه از بدن حساسیت خاصی به درد دارد. ولی در کل درد لیزر موهای زائد به حدی نیست که نتوانید تحمل کنید.

بنابراین تمام لیزر بدن با تمام دستگاه ها دارای درد است ولی آنچه که شدت درد را کاهش می دهد ، سیستم خنک کننده دستگاه است که گرمای ناشی از پرتو لیزر را خنثی می کند و هر چقدر که دستگاه سیستم خنک کننده قوی تری داشته باشد ، درد ناشی از آن نیز کمتر و قابل تحمل تر خواهد بود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBBj
نظرتان را بنویسید