همه چیز درباره به روز رسانیهای شاد

همه چیز درباره به روز رسانیهای شاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کلاس های آنلاین مدارس در برنامه شاد برگزار می شود و با توجه به اینکه بستر اصلی آموزش مجازی سامانه شاد است ، تمام دانش آموزان معلمان و حتی مدیران ملزم هستند که این برنامه را دانلود و در آن عضو شوند. با توجه به اینکه جمعیت زیادی از کشور را دانش آموزان و کارکنان مدارس تشکیل می دهند و همه آنها نیز موظف به نصب شاد هستند ، این برنامه در نسخه های مختلف ارائه شده است تا امکان نصب و استفاده از آن برای تمام مخاطبان فراهم باشد. همچنین در بروزرسانی های متعدد ، تنظیمات پیشرفته تری در برنامه شاد اعمال می شود تا کیفیت آموزش مجازی در هر بار به روز رسانی شاد بهتر از قبل باشد.
دانش آموزان ، معلمان و مدیران می توانند برای نصب برنامه شاد با حجم کم و رایگان به سایت shad.ir مراجعه کنند و از یکی از دو نسخه اپلیکیشن شاد برای اندروید و نسخه شاد تحت وب استفاده نمایند.
لینک دانلود نسخه جدید شبکه دانش آموزی شاد
شاد جدید قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید است و تاکنون اپلیکیشن شاد برای ios منتشر نشده است. با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان و معلمان گوشی اندروید ندارند و از گوشی آیفون استفاده می کنند ، این دسته از کاربران باید به جای دانلود نسخه اندروید برنامه شاد ، وارد نسخه تحت وب شاد شوند.
شاد تحت وب همان تنظیمات شاد اپلیکیشن را دارد و قابل اجرا بر روی گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و لپ تاپ است. البته وب شاد تعدادی از امکانات اپلیکیشن شاد را ندارد مثلا با وب شاد نمی توان لایو ایجاد کرد ، تماس صوتی و تصویری داشت و …. همچنین احراز هویت در شاد وب فعلا فقط برای دانش آموزان امکان پذیر است و معلمان نمی توانند در این برنامه احراز هویت کنند.دانش آموزان برای نصب برنامه شاد در گوشی یا تبلت اندروید ، باید پس از دانلود این برنامه از طریق لینکی که بالاتر قرار داده ایم ، شماره تلفن همراه خود را درج نمایند و منتظر بمانند که کد فعال سازی شاد برای آنها ارسال شود. پس از دریافت کد فعال سازی و درج آن در برنامه ، وارد محیط شاد شده و باقی مراحل احراز هویت را طی کنند. 8 مرحله کلی دانلود و نصب شاد ، به صورت زیر است :
دانلود پیام رسان شاد از سایت shad.ir
نصب در گوشی یا تبلت
درج شماره تلفن همراه برای دریافت کد فعال سازی
دریافت پیامک حاوی کد فعال سازی شاد
درج کد فعال سازی در بخش تعیین شده
ورود به برنامه شاد و کلیک بر روی گزینه ورود دانش آموز ، معلم و مدیر
درج کد ملی و تاریخ تولد دانش آموز
اتمام نصب برنامه شاد و عضویت در کلاس های درسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2V5
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر