درباره برنامه شاد و امکاناتش بدانید

درباره برنامه شاد و امکاناتش بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ارتباط زنده دو طرفه در برنامه شاد
ارتباط زنده دو طرفه که از قابلیت های جدید برنامه شاد می باشد ، با اهداف برگزاری جلسه آنلاین مدیران ، برگزاری جلسات اولیا و معلمان ، برگزاری جلسات بین معلمان و به طور کلی ایجاد تعامل دو طرفه راه اندازی شده است همچنین معلم در کلاس های آنلاین خود می تواند با انتخاب پخش زنده دو طرفه ، پرسش و پاسخ کلاسی را انجام دهد بدین صورت که معلم لایو را شروع می کند و دانش آموزان می توانند با ارسال درخواست در لایو شرکت نمایند و مشکلات درسی خود را به صورت زنده و با پرسیدن از معلم ، رفع کنند.
از دیگر امکاناتی که از بخش تنظیمات شاد قابل دسترسی هستند ، می توان به نظر سنجی ، تماس صوتی ، تماس تصویری ، امکان ارسال تکالیف به صورت فایل ، آزمون آنلاین در شاد و …. اشاره کرد که شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دریافت راهنمایی ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما در بخش پشتیبانی اپلیکیشن شاد ، تماس بگیرید.
دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در هنگام مشاهده و اجرای لایو با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما در سریع ترین زمان و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لایو در برنامه وب شاد
لایو در برنامه شاد – راهنمای استفاده از امکان لایو در اپلیکیشن شاد

 

متاسفانه امکان ایجاد و مشاهده لایو در نسخه وب شاد هنوز وجود ندارد اما احتمالا در بروزرسانی بعدی این برنامه ، امکان لایو نیز برای آن فراهم شود. معلمانی که از وب شاد استفاده می کنند ، می توانند به جای استفاده از لایو از طریق ارسال ویدیو ، تدریس را انجام دهند تا دانش آموزانی که دسترسی به این اپلیکیشن از طریق گوشی ندارند ، از درس عقب نیوفتند.
مشکلات اجرای لایو برنامه شاد
اخیرا برخی از کاربران برنامه شاد که از طریق لایو اجرا کردن آموزش های مجازی را پیگیری می کنند ، گزارش داده اند که در هنگام مشاهده لایو مشکلاتی ایجاد شده است مثلا صفحه سیاه می شود یا گوشی هنگ می کند. برای رفع مشکلات برنامه شاد در زمان اجرای لایو و به طور کلی هنگام استفاده از برنامه ، نکات زیر را در نظر داشته باشید :
در هنگام ورود به برنامه شاد جهت مشاهده لایو ، ارسال تکالیف و … گوشی یا تبلت را از شارژر جدا کنید. کلا سعی داشته باشید که هنگام استفاده از گوشی ، به شارژر وصل نباشد و پیش از شروع کلاس های شاد ، گوشی را کامل شارژ کنید.
ترجیحا در زمان مشاهده یا اجرای لایو ، گوشی یا تبلت خود را به کتاب ، میز یا دیوار تکیه دهید و در دستتان نباشد. گرفتن گوشی در دست برای مشاهده لایو ، باعث گرم شدن باتری و گوشی می شود که سرعت برنامه را کاهش می دهد
یکی دیگر از دلایل سرعت پایین شاد ، استفاده از چند برنامه به صورت همزمان است. در هنگام استفاده از برنامه شاد ، از سایر برنامه ها کامل خارج شوید و صفحه آنها را ببنید تا سرعت شاد بهتر شود.
برای مشاهده لایو در برنامه شاد حتما فیلترشکن را خاموش کنید. برنامه شاد یک پیام رسان داخلی است و روشن بودن فیلترشکن باعث می شود که آی پی شما برای برنامه ، خارجی تشخیص داده شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXvz
نظرتان را بنویسید