چگونگی کارکرد تزریق بوتاکس

چگونگی کارکرد تزریق بوتاکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

چگونگی کارکرد تزریق بوتاکس در اصفهان 
از زمانی که با شیوع بیماری در اروپا بر اثر خوردن سوسیس، باکتری کلستریدیوم کشف شد ، و سم بوتولینوم از این باکتری گرفته شد ، دوران پزشکی وارد مرحله جدیدی گشت ، چرا که از این سم که نام تجاری آن در ایران بوتاکس است ، توانستنند استفاده های گوناگونی در عرصه زیبایی و … داشته باشند .

این سم از طریق فلج کردن عضلات به طور موقت ، میتواند کمک شایانی به اهداف پزشکی خصوصا در عرصه زیبایی داشته باشد .

تزریف بوتاکس در اصفهان بر روی صورت زیباجو به گونه ای است که با تزریق در ناحیه مورد نظر عضلات و ماهیچه های آن ناحیه به طور موقت فلج میشود، و دیگر نمیتوانند تا مدتی حرکت کنند و این امر در انتها سبب میشود که پوست صورت صاف گردد. به خاطر داشته باشید که سم بوتولینیوم که از باکتری کلستردیوم بوتولینیوم گرفته میشود بسیار خطرناک است و برای یک انسان 70 کیلوگرمی ، 70 میلی گرم آن میتواند کشنده و خطرناک باشد ، به همین منظور است که در کنسروهایی که این سم تولید میگردد ، سبب بوتولیسم شده و اگر انسان از آن کنسرو تغذیه کند ، خطرناک و کشنده میباشد.

در استفاده های پزشکی دقیقا از این نوع بوتولونیوم نوع A استفاده میشود، ولی به میزان خیلی کم و حساب شده و دقیق ، تزریق میگردد. و جای نگرانی برای افرادی که میخواهند از این سم استفاده کنند ، نخواهد بود.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در اصفهان _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در اصفهان

البته به طور دقیقتر بخواهیم بگوییم بوتاکس از سه ماده تشکیل شده :

سم بوتولونیوم
کلرید سدیم
آلبومین انسانی که از پروتئین موجود در پلاسمای خون است گرفته شده است.
تزریق بوتاکس در کدام نواحی است ؟
مرکز بوتاکس در اصفهان
به طور کلی  تزریق بوتاکس در نواحی  که اسپاسم های عضلانی صورت میگیرد و اهداف زیبایی و  جلوگیری از تعرق زیاد مورد استفاده قرار میگیرد که در مطلب ذیل تعدادی از مصارف بوتاکس را برایتان بیان میکنیم:

بیشترین مورد شناخته شده تزریق بوتاکس در ناحیه پنج نقطه پیشانی و پنج نقطه بین ابرو و سه نقطه اطراف چشم است .
برای کاهش تعریق زیر بغل نیز از تزریق بوتاکس در اصفهان استفاده میگردد.
برای کاهش تعریق کف دست نیز از تزریق بوتاکس میتوان مدد گرفت.
برای کاهش میگرن از بوتاکس بعضا استفاده میگردد.
برای مثانه پر کار هم گاها از این روش یعنی تزریق بوتاکس استفاده میگردد.
اما باید دانست غیر از نواحی گفته شده ، به هیچ وجه از بوتاکس استفاده نمیشود و سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) این کار را ممنوع کرده است . بنابراین تزریق بوتاکس در اصفهان به غیر از موارد گفته شده در بالا خطرناک است .

در کشور ما به طور کلی تزریق بوتاکس ، برای اعمال و اهداف زیبایی بیشتر استفاده میگردد و تزریق بوتاکس با این اهداف زیبایی شناخته شده و معروف است .

امیدواریم این مقاله نیز توانسته باشد اطلاعاتی درباره تزریق بوتاکس به شما مخاطبان عزیز ارائه کند ، اگر مراکز و کلینیکهایی برای تزریق بوتاکس در اصفهان میشناسید به ما نیز  از طریق باکس پیشنهادات معرفی نمایید.

مرتبط ببینید : بوتاکس ابرو در اصفهان – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس ابرو در اصفهان

مراقبت های بعد از بوتاکس
پس از تزریق بوتاکس تا حدود شش ساعت بعد ، بهتر است از خم کردن سر به سمت جلو اجتناب نمایید. همینطور بهتر است به حالت ایستاده و یا نشسته باشید و سعی کنید برای چند ساعتی دراز نکشید و یا نخوابید. خصوصا در زمان صحبت کردن با گوشی همراه ، لازم است مراقب باشید تا سر خود را افقی نگه دارید.

پس از تزریق بوتاکس از تماس دست و یا هر چیز دیگری با ناحیه تحت درمان با بوتاکس اجتناب نمایید و فعالیت بدنی خود را به حداقل برسانید. توصیه می کنیم پس از تزریق بوتاکس از مصرف الکل اجتناب کنید. همینطور بهتر است از ماساژ دادن صورت خود و لابه برداری و میکرودرم ناحیه تحت درمان نیز بپرهیزید. توصیه می کنیم تمامی موارد ذکر شده حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس به طور کامل رعایت گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EA7N
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر