دوره های سازمان مدیریت صنعتی

دوره های سازمان مدیریت صنعتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان مدیریت صنعتی مسئول برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین دوره های تخصصی حوزه مدیریت می باشد. این دوره ها در سطوح مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و کارگاه های آموزشی به متقاضیان ارائه شده و در پایان دوره مدرک معتبر به آن ها اعطا می شود.



سازمان مدیریت صنعتی دوره های آموزشی متعددی را برگزار می کند که برخی از آن ها همانند تحصیل در دانشگاه ها زمانبر بوده و برخی دیگر همانند کارگاه ها و یا کلاس های کمک آموزشی نیازمند مدت زمان کمتری برای ارائه آموزش ها می باشد.

در مجموع دوره های تحصیلی سازمان مدیریت صنعتی به دو دسته دوره تحصیلات تکمیلی که همانند آموزش های دانشگاهی بوده و دوره های تخصصی مدیریت تقسیم شده و در هر بخش آموزش های مورد نیاز داوطلبان ارائه می شود. در ادامه مقاله قصد داریم برای آشنایی با این دوره ها به بررسی انواع دوره های سازمان مدیریت صنعتی بپردازیم.



دوره های تحصیلات تکمیلی و آموزش عالی سازمان مدیریت صنعتی
سازمان مدیریت صنعتی، با شناسایی نیازهای آموزشی موسسات و شرکت ها، دوره های متنوع آموزشی را برای سطوح مختلف مدیران ارشد، میانی، کارشناسان و سرپرستان از سطح کاردانی به بالا اجرا می نماید. در برنامه های آموزشی این سازمان از روش های تعاملی و آموزشی مختلفی مانند قضایای آموزشی، کارگاه های گروهی-آموزشی و همچنین ابزار های چند رسانه ای استفاده می شود.

دوره های کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی نیز مطابق با ضوابط آموزش عالی اجرا شده و علاقه مندان به شرکت در آن باید از طریق کنکور ارشد پذیرفته شوند . طول دوره آموزش کارشناسی ارشد این سازمان نیز میانگین 2 سال بوده و با همکاری برخی دانشگاه ها مانند دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی انجام می شود.

متقاضیانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های مدیریتی هستند می توانند از طریق تصویر زیر، انواع دوره هایی که برای آموزش تخصصی مدیریت ارائه می شود مشاهده کرده و سپس از طریق لینک موجود در زیر تصویر وارد سامانه سازمان مدیریت صنعتی شده و اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند .



دوره های تحصیلات تکمیلی و عالی
post DBA
post Doc
DBA
کارشناسی ارشد رسمی
در سطح کارشناسی ارشد
دوره های بین الملل
post MBA
در سطح کارشناسی
در سطح کاردانی
سمینار معرفی دوره های MBA و DBA و کارگاه تربیت مشاور مدیریت بین المللی با همکاری موسسه CESYS


لینک ورود به بخش دوره های تحصیلات تکمیلی و عالی سازمان مدیریت صنعتی



بیشتر بخوانید: معرفی رشته مدیریت





دوره های تخصصی مدیریت
سازمان مدیریت صنعتی برای ارائه آموزش های مورد نیاز افراد جامعه ، کلاس ها و کارگاه هایی را طراحی کرده و هر یک از آن ها را بر اساس موضوع به دسته های کلی تری تقسیم بندی نموده است . بر این اساس دسته های آموزشی کلی تر شامل بازرگانی ، تولیدی ، حسابداری ، زبان انگلیسی، دوره های آمادگی استخدام و ... می باشد.

زیر مجموعه هر یک از دسته های موجود، همان کلاس ها و کارگاه های گوناگون آموزشی است که اطلاعات کامل هر یک مانند روز و ساعت برگزاری، شهریه و مدت زمان هر کلاس در همان سایت مدیریت صنعتی به نشانی imi.ir توضیح داده شده است.

متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در کلاس ها و کارگاه های مدیریتی هستند می توانند از طریق تصویر زیر، دسته بندی انواع دوره های موجود را مشاهده کرده و سپس از طریق لینک موجود در زیر تصویر وارد سامانه ثبت نام سازمان مدیریت صنعتی شوند.



دوره های تخصصی مدیریت
بازرگانی و بازاریابی
تولیدی و پروژه
مدیریت، منابع انسانی و سازمان
مالی و حسابداری
زبان انگلیسی
سلامت
دوره های مجازی
کارگاه های آموزشی
دوره های اختصاصی
دوره های آمادگی استخدام


لینک ورود و ثبت نام در دوره های تخصصی مدیریت





سازمان دیگری نیز تحت عنوان سازمان فنی و حرفه ای وجود دارد که وظیفه آموزش مهات های فنی را به متقاضیان دارد . دوره های سازمان فنی و حرفه ای بسیار متنوع و کوتاه مدت بوده و در پایان دوره مدرک معتبر نیز به مهارت آموزان اعطا می شود. برای مطالعه جزئیات این سازمان می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند داوطلبانی را که علاقه مند به شرکت در کلاس های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی هستند راهنمایی کرده و اطلاعات لازم جهت ثبت نام در انواع کلاس ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیارشان قرار دهند .

در ادامه بخوانید: دوره های سازمان فنی حرفه ای



سوالات متداول


1- دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی چیست ؟
دوره های مدیریت صنعتی شامل دوره های تحصیلات تکمیلی و دوره های تخصصی مدیریت است که در متن مقاله جزئیات انواع آن ها بررسی شده است .




2- سازمان مدیریت صنعتی چیست ؟
سازمان مدیریت صنعتی وظیفه آموزش متقاضیان در حوزه های مرتبط با مدیریت را دارد که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است .




3- نحوه ورود به سازمان مدیریت صنعتی چگونه است ؟
لینک ورود به هر دو بخش آموزشی سازمان مدیریت صنعتی در متن مقاله قرار دارد .

منبع : دوره های سازمان مدیریت صنعتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J3zo
نظرتان را بنویسید