ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی ۱۴۰۲ اعلام شد. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال 1402 – 1403 در دوره MDPH دندانپزشکی دانشجو می‌پذیرد. متقاضیانی که واجد شرایط هستند، جهت اسم‌نویسی می‌توانند از 10 تیر ماه در سایت دانشکده علوم پزشکی تهران اقدام کنند و با پرداختن هزینه 79,200,000 فرایند نام‌نویسی خود را در این سامانه تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری آزمون در ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود. به دلیل اهمیت اطلاع از شرایط پذیرش و همچنین مدارکی که لازم است داوطلبان آماده کنند، در ادامه به نحوه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی ۱۴۰۲ اشاره خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران مطابق با شماره 1402/11/52/2226  به تاریخ 1402/3/7 دارای مجوز شورای آموزش دانشگاه برای دوره MDPH دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ بر اساس آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرد. اما داوطلبان باید در برای شرکت در این دوره شرایطی را داشته باشند که به شرح زیر می‌باشد:

– برخورداری از مدرک دکتری یا بالاتر در رشته دندانپزشکی
– شرکت و پذیرش در آزمون ورودی MDPH
– برخورداری از موافقت بالاترین مقام مسئول برای شاغلین دستگاه‌های دولتی

نحوه پذیرش و ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

برای افرادی که حائز شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH  دندانپزشکی 1402 باشند، آزمونی برگزار می‌شود که براساس ظرفیت‌های اعلام شده داوطلبان می‌توانند در این دوره شرکت کنند. نحوه پذیرش به این صورت است که آزمون مرحله کتبی به صورت چهار گزینه برگزار می‌گردد. در این مرحله ظرفیت رشته پذیرش‌ها دو برابر خواهد بود.

آزمون مرحله دوم نیز مصاحبه شفاهی است که از طریق شورای برنامه‌ریزی MDPH صورت می‌گیرد. عدم حضور داوطلبان در مرحله دوم آزمون به معنای انصراف خواهد بود و انجام مرحله مصاحبه امکان‌پذیر نیست.

پذیرش داوطلبان در مرحله اول با تأثیر 70 درصدی نمره کسب شده از آزمون کتبی و 30 درصد مربوط به نمره مرحله شفاهی یا همان مصاحبه می‌باشد و اولویت پذیرش قطعاً با رتبه‌هایی است که بالاتر خواهند بود.

تبصره: از ۳۰ درصد نمره مصاحبه شفاهی، ۴۰ درصد بر اساس رزومه و مستندات ارائه شده محاسبه می‌گردد و ۶۰ درصد معادل 18 درصد کل در مصاحبه شفاهی براساس زبان انگلیسی و توانمندی‌های ارتباطی داوطلبان در نظر گرفته می‌شود.

شرایط تحصیل و طول دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

تا اینجا در ارتباط با نحوه و شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 توضیحاتی ارائه شد. اما بسیاری از داوطلبان در ارتباط با طول دوره MDPH و شرایط تحصیل در این دوره سؤال دارند. باید بگوییم که این دوره شامل ۲۸ واحد درسی و ۴ واحد پایان نامه می‌باشد و ۵ ترم تحصیلی برای داوطلبان در نظر گرفته شده و هر ترم بین ۴ تا ۷ واحد درسی را شامل می‌شود. با این حساب حداکثر دو و نیم سال طول دوره پودمانی دندانپزشکی به طول خواهد انجامید.

علاوه بر این در پایان دوره به فارغ‌التحصیلان مدرک MDPH اعطا خواهد شد. در کنار این موارد بسیاری در ارتباط با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره پودمانی سؤال دارند که در بخش بعد به این موضوع خواهیم پرداخت.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-mdph-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

نظرتان را بنویسید