ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1402 – 1403 به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد که در آن دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه دانش‌آموزی پادا به آدرس pada.medu.ir می‌توانند کلیه مراحل ثبت‌نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1402 – 1403  ​مانند سال‌های گذشته شرایط خاصی دارد که دانش‌آموزان در صورت داشتن این شرایط می‌توانند در آن نام‌نویسی کنند. معمولا این شرایط برای دانش آموزان عادی با دانش‌آموزانی که فرزند شاهد و ایثارگر هستند فرق دارد.  به طوری که شرایط پذیرش دانش آموزان فرزندان شاهد راحت تر است.

حال به دلیل این که  کیفیت آموزشی مدارس شاهد  بهتر از مدارس عادی است و شهریه کمتری  از دانش آموزان گرفته می‌شود.  لذا متقاضیان زیادی برای ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1402 – 1403 وجود دارند. به  همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل  قصد داریم در مورد نحوه ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد به بررسی بپردازیم.

زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام میان پایه ای مدارس شاهد ثبت نام در زمان مقرر می باشد، چرا که در صورت اقدام به ارسال مدارک در سامانه خارج از زمان مقرر درخواست دانش آموز مبنی بر ثبت نام در این مدارس مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

  • زمان ثبت نام مدارس شاهد به صورت میان پایه ای برای سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما در سال گذشته این زمان در نظر گرفته شده در مردادماه بود و به احتمال زیاد برای امسال هم زمان ثبت نام تاریخی مشابه خواهد بود.
  • به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاع دقیق از زمان ثبت نام برای مدارس شاهد به صورت میان پایه ای با ما در ایران تحصیل همراه باشید و از اعلامیه های ما بهره مند شوید.

شرایط ثبت نام میان پایه ای مدارس شاهد

همانطور که پیش تر گفته شد این مدارس برای شرایط و فضایی که در آن ها حاکم است متقاضیان زیادی برای ثبت نام دارد، علاوه بر این پذیرش دانش آموز به صورت میان پایه ای (بر خلاف مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی) منجر به دو چندان شدن متقاضیان ثبت نام این مدارس شده است.

مدارس شاهد برای ثبت نام و گزینش دانش آموزان معیار و فاکتور های مختلف و متعددی دارند که از این معیار ها تحت عنوان شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در مدرسه های شاهد یاد می شود، این شرایط برای دانش آموزان شاهد (فرزندان ایثارگران و جانبازان یا خانواده شهید) و غیر شاهد متفاوت می باشد که در ادامه به بررسی دقیق آن ها خواهیم پرداخت.

منبع: ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

نظرتان را بنویسید