نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای کلیه گروه های آزمایشی اعلام شد. تمامی افراد شرکت کننده در این دوره بدون آزمون از دانشگاه سراسری باید جهت مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی و دیگر دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه بفرمایند. البته توجه کنید که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری به وسیله درج اطلاعات درخواستی همچون شماره شناسنامه و شماره پرونده برای هر فرد انجام می گیرد. به جهت نیاز شما داوطلبان و متقاضیان عزیز شرکت کننده در ثبت نام بدون آزمون به اطلاع از زمان یا نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون سراسری موضوع مقاله حاضر را به بحث پیرامون نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری و یا زمان در نظر گرفته شده برای اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اختصاص داده ایم.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 

تمام دانشگاه‌ های سراسری در هر دو نوبت روزانه و غیر روزانه به‌ صورت بدون کنکور رشته هایی را ارائه می ‌دهند و داوطلبانی که قصد تحصیل در این رشته ها دارند، معمولاً دو نوبت در سال می توانند ثبت نام کنند و نتایج ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور نیز به‌ صورت جداگانه اعلام خواهد شد. اما برنامه زمانی انتشار نتایج ثبت نام بدون کنکور چگونه است؟ در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج ثبت نام در دو بازه زمانی مهر ماه و بهمن ماه خواهیم پرداخت.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر ماه

داوطلبان پس ‌از ثبت نام در رشته های بدون آزمون مهر ماه ۱۴۰۲ منتظر انتشار نتایج آن هستند.

همان طور که بیان شد  ثبت نام رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ماه

افراد متقاضی بعد از انجام ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه ۱۴۰۲ معمولاً در اعلام نتایج نهایی ثبت نام خود می باشند. اخبار مربوط به زمان دقیق انتشار نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در بهمن ماه ۱۴۰۲ تاکنون اعلام ‌نشده، اما با توجه به روندی که هر سال وجود دارد، می توان پیش‌ بینی کرد که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ در اواسط دی ‌ماه هر سال جاری منتشر گردد. علاوه‌ بر این افراد پذیرفته‌ شده برای انتخاب رشته نیمسال دوم ۱۴۰۲ می توانند از اواخر دی ‌ماه با مراجعه به سامانه اعلام‌ شده دانشگاه محل پذیرش برای دریافت اطلاعات زمان دقیق ثبت نام نهایی و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. به محض اعلام نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه، ای مقاله به روز می شود.

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه چه زمانی اعلام می شود؟

به جز دوره مهر، جذب دانشجو برای دوره بهمن ماه نیز صورت می گیرد. کلیه افراد ثبت نام کننده در این دوره باید در زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون دانشگاه سراسری در دوره بهمن ماه اقدام به مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری کنند. اگر ثبت نام در اواسط بهمن ماه صورت بگیرد به مراتب نتایج هم باید تا آخرین روزهای این ماه اعلام شود. اما در رابطه با سال جاری یعنی سال ۱۴۰۲ فعلاً نظری نمی توان داد و باید تا زمان اعلام سایت سنجش منتظر بود.

منبع: نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

نظرتان را بنویسید