اعلام نتایج علمی کاربردی مهر

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲ امروز در سامانه قرار گرفت کلیه متقاضیان پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند از امروز به منظور مشاهده اسامی پذرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی در واحدهای مختلف وارد سامانه شوند و پس از ورود اطلاعات، جواب قبولی در واحدهای مورد تقاضا را مشاهده نمایند.

پس از مشاهده نتایج علمی کاربردی در صورت پذیرفته شدن لازم است برای ثبت نام دانشگاه محل پذیرفته شده اقدام نمایید. آنچه در زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی مشاهده خواهید نمود، نتیجه انتخاب رشته شما بر اساس سوابق تحصیلیتان می‌باشد.

متقاضیان مقطع کارشناسی نیز در صورتی که در زمان اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی موفق به پذیرش نشده باشند، می‌توانند در نیمسال بعدی برای انتخاب رشته اقدام نموده و در همان سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی کارنامه خود را مشاهده نمایند.

 

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲
 

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر ۱۴۰۲ مدتی پس از فرآیند ثبت نام و تنها از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام و اعلام نتایج علمی کاربردی  امکان پذیر است. داوطلبین گرامی جهت پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  بعد از زمان اعلام نتایج قادر خواهند بود تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و در منوی مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی، وارد صفحه مشاهده نتایج علمی کاربردی شوند. در مرحله بعد لینک اعلام نتایج به تفکیک برای مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد که داوطلبین با توجه به مقطع انتخابی خود می‌توانند از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم باخبر شوند.

جهت مشاهده کارنامه خود لازم است اطلاعاتی از قبیل شماره شناسنامه، شماره ملی، کد داوطلبی و یا شماره پرونده را وارد نمایید. هر یک از داوطلبین باید این اطلاعات را در فیلد مربوطه وارد نمایند. طبیعی است که نداشتن برخی از این موارد مشکل ساز بوده و فرآیند اعلام نتایج علمی  دانشگاه کاربردی مهر ۱۴۰۲ برای شما با تاخیر و یا حتی امکان مخدوش شدن شرایط ثبت نام شما می‌گردد.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های شهریه پردازی است که بدون کنکور داوطلبان را در رشته‌های مختلف ثبت نام می‌کند. همانطور که در بخش قبلی گفتیم، افراد پس از ثبت نام در سایت سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org لازم است که منتظر اعلام نتاسج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باشند.

گفتنی است که انتشار نتیجه نهایی ثبت نام که بر اساس رشته و سوابق تحصیلی داوطلب است، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبین بایستی برای نام نویسی اطلاعاتی از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه، عکس پرسنلی، گواهی دیپلم، کارت پایان خدمت یا برگه معافیت را در سامانه بارگذاری نمایند.

 

مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

نتایج دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر از امروز روی سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیانی که در سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نام نویسی اینترنتی انجام داده‌اند، از امروز قادر به مشاهده نتایج خود خواهند بود.

ضمنا متقاضیان محترم توجه داشته باشند که جهت مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی، همراه داشتن اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات ثبت نامی داوطلب شامل رمز ثبت نام – شناسه و انتخاب رشته داوطلبان الزامی خواهد بود. لذا متقاضیان محترم دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

داوطلبانی که برای نام نویسی شرکت کرده بودند، پس از انتشار اعلام نتایج در سایت، باید به سامانه سنجش مراجعه کنند و طبق مراحل زیر برای دریافت و مشاهده نتیجه نهایی ترم مهر ماه، عمل کنند:

✔ابتدا آدرس سایت سنجش را به نشانی اینترنتی sanjesh.org در مرورگر گول ثبت و جستجو نمایید.

✔سپس از قسمت پایین صفحه اصلی، بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک کنید.

✔از میان اطلاعیه‌های جامع علمی کاربردی، عبارت اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی 1402 انتخاب نمایید.

✔داوطلبان می‌توانند نتایج را به دو صورت دریافت کنند. با وارد کردن اطلاعات فردی و یا با وارد کردن شماره پرونده.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0NEv
نظرتان را بنویسید