اعلام نتایج آزمون دفتریاری

اعلام نتایج آزمون دفتریاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

با توجه به نیاز ملی به نیروهای دفتریار، آزمون دفتریاری یک یا دو بار در سال و بدون توجه به زمان خاصی برگزار می‌گردد. افرادی که توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی‌شده‌ و در آزمون سال ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، مانند سال‌های قبل، بر اساس دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی انتخاب می‌گردند و نتایج آن در قالب نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می‌شوند. به دلیل نیاز داوطلبان به اطلاع از اعلام نتایج آزمون دفتریاری برای مصاحبه استخدامی، در این مقاله به‌طور کامل زمان و شرایط اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ توضیح داده‌شده‌است. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری با هدف انتخاب دفتریاران  از بین افرادی که توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی شده‌اند برگزار می‌گردد. داوطلبانی که شرایط لازم را دارا بوده و در این آزمون ثبت نام نموده اند، پس از برگزاری آزمون، در دو مرحله بر اساس نمره آزمون کتبی و انجام مصاحبه کاری پذیرفته می‌شوند. برگزاری آزمون دفتریاری هیچ تعیین زمانی خاصی نداشته و بر اساس نیاز ملی به نیروی دفتریار انجام می‌پذیرد. لذا، تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری امکان‌پذیر نیست.

نتایج اولیه آزمون دفتریاری معمولا با گذشت مدتی از برگزاری آزمون کتبی اعلام می‌گردد و انتظار می‌رود نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ نیز در همین بازه زمانی اعلام گردد. همچنین، تاکنون نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ اعلام‌نشده‌است.

مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری بر اساس نیازمندی‌های صورت گرفته در دفاتر اسناد رسمی کشور، توسط نیروی متخصص دفتریار برگزار می‌گردد و زمانبندی و نحوه اجرای تمامی مراحل آن، از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام گردیده است.

داوطلبان محترمی که در آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ حضور یافته اند، در مرحله اول بر اساس امتیاز کسب‌شده‌در آزمون کتبی دفتریاری پذیرش می‌یابند. به منظور مشاهده نتایج اولیه آزمون، داوطلبان محترم می‌توانند به وبسایت saazmoon.com مراجعه نموده و با رعایت مراحل توضیح داده شده، نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری برای انتخاب نیروی دفتریار واجد شرایط برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون باید توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی کشور معرفی شوند. افرادی که در آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ شرکت می‌کنند، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی انتخاب می‌شوند. نتایج نهایی آزمون حدود دو ماه پس از اعلام نتایج اولیه منتشر می‌شود.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی هنوز مشخص نیست و به محض اعلام، در این مقاله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری 1402

فرآیند پذیرش در امتحانات دفتریاری مشابه بیشتری از آزمون‌های استخدامی، توسط دو مرحله انجام می‌گیرد.

مرحله اول، برگزاری آزمون کتبی است و داوطلبانی که در این مرحله نمره مورد نیاز را اخذ کرده اند، به مرحله بعدی که مصاحبه استخدامی است، وارد می‌شوند.

اطلاعات مربوط به اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ هنوز منتشر‌نشده‌است، اما پیش‌بینی می‌شود که این فرآیند همانند سایر آزمون‌های دفتریاری سال‌های گذشته طبق مراحل زیر اجرا شود.

برای مشاهده نتایج نهایی این ازمون باید مراحل زیر را طی نمایید:

✅برای مشاهده اعلام نتایج نهایی همانند نتایج اولیه آزمون دفتریاری باید وارد سایت saazmoon.com شوید.

✅سپس بر روی گزینه اعلام نتیجه کلیک نمایید.

✅در آخرین مرحله از دو طریق کد ملی و کد رهگیری و یا از طریق کد ملی و تاریخ تولد می توانید نتایج خود را مشاهده نمایید.

 

منبع: B2n.ir/daftaryari

لینک مرجع B2n.ir/daftaryari
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WgPg
نظرتان را بنویسید