سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که نمره حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را به دست آوردند، جهت شرکت در مصاحبه این دانشگاه می بایست ابتدا به سامانه مصاحبه دانشگاه آزاد به نشانی interview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز، هزینه مصاحبه را پرداخت نمایند.




پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، نوبت به برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری این دانشگاه یعنی مصاحبه علمی می رسد. دانشگاه آزاد اسلامی تمام داوطلبانی را که موفق به کسب حد نصاب تراز تعیین شده برای رشته مورد نظر خود شدند را به مصاحبه دعوت می نماید.

بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، مصاحبه علمی دکتری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود. لذا داوطلبان می بایست برای شرکت در مصاحبه به سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مراجعه نموده و مدارک مصاحبه خود را جهت بررسی داوران به صورت اینترنتی بارگذاری نمایند. 

ثبت نام صحیح و به موقع در سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد جهت ادامه مراحل آزمون دکتری اهمیت زیادی دارد. از رو در ادامه این مطلب به معرفی این سامانه پرداخته و زمان، نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک آموزشی و پژوهشی داوطلبان در سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد توضیح داده شده است.



سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir
بر خلاف مرحله اول آزمون دکتری یعنی آزمون کتبی که برای داوطلبان دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود، هر یک از دانشگاه ها، مرحله دوم این آزمون یعنی مصاحبه دکتری را به صورت جداگانه برگزار می کنند. دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه ای به داوطلبان علاقمند به شرکت در مصاحبه اعلام کرد که برای شرکت در این مرحله می بایست به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را در این سامانه انجام دهند.



مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر سال زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک آموزشی و پژوهشی داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه را اعلام می کند. زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد معمولا همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته این دانشگاه می باشد. لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام در مصاحبه دانشگاه آزاد در سال جاری از 29 اردیبهشت ماه آغاز شده است.







لینک ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 1400



داوطلبان گرامی می توانند جهت پیگیری آخرین اخبار آزمون دکتری دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد



نحوه ورود به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir
در سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد امکان آپلود کردن مدارک و سوابق علمی و پژوهشی و همچنین انتخاب محل برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد و پرداخت هزینه ثبت نام فراهم شده است. در ادامه راهنمای تصویری ورود به این سامانه برای داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ارائه شده است.



مراحل ورود به سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400



1- مراجعه به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به نشانی interview.azmoon.iau.ac.ir

2- وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در کادرهای مربوطه

3- آپلود کردن فایل سوابق آموزشی و پژوهشی به صورت PDF در سامانه

4- انتخاب محل انجام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

5- انتخاب رشته جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

6- پرداخت هزینه مصاحبه دکتری آزاد و دریافت رسید از سایت ثبت نام 



راهنمای تصویری ورود به سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400



1 به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به نشانی interview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه نموده و کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را وارد کنید.







2فایل سوابق آموزشی و پژوهشی را در قالب PDF آپلود کنید.







3 واحد دانشگاهی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را انتخاب کنید.







4 رشته های انتخابی جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را علامت بزنید.







5 هزینه مصاحبه دکتری آزاد را پرداخته و از سایت ثبت نام رسید پرداخت را دریافت کنید.

در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هزینه شرکت در مصاحبه این دانشگاه اطلاع رسانی می شود. داوطلبانی که به مصاحبه یک یا چند واحد دانشگاهی دعوت شدند می توانند برای اطلاع از میزان و نحوه پرداخت هزینه مصاحبه دکتری آزاد، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد









مشاوره سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir
مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به دلیل دارا بودن تاثیر 50 درصدی بر پذیرش نهایی داوطلبان، اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید به بهترین نحو خود را برای شرکت در مصاحبه این آزمون آماده کرده تا بتوانند به سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پاسخ صحیح و مناسب دهند.

همچنین بر اساس اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، مصاحبه دکتری این دانشگاه امسال به صورت مجازی برگزار می شود. بسیاری از داوطلبان برای اولین بار در مصاحبه مجازی دکتری شرکت می نمایند، به همین دلیل ممکن است با راهکارهای شرکت در مصاحبه مجازی آشنا نباشند. اطمینان از اتصال به اینترنت پر سرعت و قوی، آماده کردن تجهیزات لازم، انتخاب یک مکان ساکت و خلوت برا مصاحبه و... از جمله راهکارهای آمادگی برای شرکت در مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد می باشد که جزئیات بیشتر در این خصوص را می توانید در مقاله زیر مطالعه کنید.










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در خصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 به بهترین شکل ممکن یاری دهند. برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد



سوالات متداول


1- از چه طریقی می توان در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ثبت نام کرد؟
داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مصاحبه دانشگاه آزاد، ثبت نام خود را تکمیل نمایند که توضیحات کامل تر در مورد نحوه ثبت نام در این سامانه در متن مقاله ارائه شده است.




2- سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چیست؟
سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir بوده که لینک مستقیم و راهنمای ورود به آن در متن مقاله موجود است.




3- مهلت ثبت نام در سایت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است؟
مهلت ثبت نام در سایت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام می شود که تاریخ دقیق آن در متن اطلاع رسانی شده است.

منبع : سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد interview.azmoon.iau.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7gM1
نظرتان را بنویسید