سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400

سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > مدارس > نتایج آزمون تیزهوشان > سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400
پیرو اطلاعیه سازمان سمپاد به اطلاع می رسانیم نتایج آزمون تیزهوشان در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم منتشر شد ، کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی میتوانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان با مرکز تماس حاصل نموده و از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نسبت به مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند لذا به اطلاع می رسانیم جهت اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم از سراسر کشور با شماره های 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نماید.
نتایج آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان تیز هوشی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . آزمون تیز هوشان هرساله در اردیبهشت ماه بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. در سال 98 آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی (ششم به هفتم) با حضور دیویست و بیست هزار داوطلب و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم حدود نودونه هزار داوطلب شرکت کرده اند.
از این تعداد داوطلب شرکت کننده، حدودشانزده هزار نفر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وهشت هزار نفر در آزمون تیزهوشان نهم به دهم پذیرش شدند. این آزمون هرسال در سراسر کشور به منظور شناسایی دانش آموزان تیزهوش برای تحصیل در مدارس تیزهوشان (استعداد درخشان یا سمپاد) برگزار می‌شود.


نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هر سال بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می‌گردد
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
با توجه به تغییرات جدید اعمال شده در دفترچه آزمون تیزهوشان و همچنین ادغام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی زمان اعلام نتایج تیزهوشان همانند سال های گذشته که بعد از مدارس نمونه اعلام می گشت نخواهد بود ، اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان سمپاد و نمونه دولتی امسال به صورت همزمان از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان گرامی می توانند از اواسط خرداد ماه نسبت به مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.


زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 احتمالا همچون روال گذشته 4 الی 6 هفته پس از برگزاری این آزمون ورودی خواهد بود . نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت azmoon.medu.ir برای پایه دهم و از طریق سامانه hoosh.medu.ir برای ورود به پایه هفتم اعلام می شود .

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400
دانش آموزان متقاضی آزمون مدارس تیزهوشان می توانند در زمانی که توسط مرکز ملی استعداد های درخشان در مورد زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مشخص شده است ، نتیجه نهایی آزمون خود را در مدرسه تیزهوشان به صورت اینترنتی ببینند .
با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان دهم در سال گذشته ، پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید هم نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان 99 - 1400 در نیمه دوم مرداد ماه اعلام گردد .
دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان پایه دهم 99 - 1400 شرکت نموده اند باید از طریق سایت azmoon.medu.ir نتیجه آزمون خود را دریافت نمایند . بلافاصله بعد از اعلام زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دهم 99 - 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .
صدور کارنامه آزمون تیزهوشان 99 - 1400
کارنامه داوطلبان آزمون تیزهوشان شامل درصد های درس های آن ها در آزمون ، تراز کل داوطلب در آزمون ، تراز آخرین نفر پذیرفته شده در هر مدرسه ای که داوطلب در هنگام ثبت نام انتخاب نموده است ، می باشد .
دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان شرکت نموده اند به دو دسته پذیرفته شد گان و پذیرفته نشدگان تقسیم می شوند که از نظر وضعیت دریافت کارنامه متفاوتند :
1 ) برای دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان 99 - 1400 در پایه نهم به دهم و یا در پایه ششم به هفتم پذیرش گرفته اند ، کارنامه ای در آزمون صادر نخواهد شد و فقط وضعیت قبولی آن ها در پنل شخصی داوطلب قابل مشاهده است . دانش آموزان پذیرفته شده باید در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام خود در مدرسه محل قبولی نمایند .
2 ) داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان پایه دهم و یا پایه هفتم ، پذیرفته نشده اند ، با ورود به پنل شخصی خود امکان دریافت کارنامه آزمون را از طریق لینکی که در پنل شخصی آن ها بارگزاری شده است را دارند . در صورتی که نسبت به نتیجه خود اعتراضی دارند باید در زمان اعتراض به نتایج که چند روز بعد از اعلام نتایج تیزهوشان نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند .
Source: زمان اعلام نتایج تیزهوشان
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BZ1x
نظرتان را بنویسید