کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از مدارک مورد نیاز برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، کارت ورود به جلسه آزمون می باشد . داوطلبانی که با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام علاقه مندی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کرده اند پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانند در جلسه آزمون حضور یافته و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند . 



دانشگاه پیام نور ، هر ساله به صورت فراگیر اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید . آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سازمان سنجش برگزار شده و داوطلبانی که به عنوان دانش پذیر در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نموده اند در جلسه آزمون حضور می یابند .

با توجه به این که حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مستلزم آن است که داوطلبان از شماره داوطلبی ، محل برگزاری و زمان برگزاری آزمون مطلع شوند ، کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای آن ها صادر می شود .

از این رو متقاضیانی که قبلا ثبت نام اولیه خود را در سایت سنجش انجام داده اند می بایست برای شرکت در این آزمون ، کارت ورود به جلسه دریافت نمایند . در ادامه به زمان ، نحوه و جزئیات مربوط به کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 می پردازیم . 



 لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 به محض انتشار فعال می شود

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 با تکمیل فرم اینترنتی علاقه مندی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام می کنند می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 را دریافت نمایند .

سال گذشته کارت ورود به جلسه این آزمون دهه سوم آذر ماه منتشر شد و داوطلبان به مدت 3 روز فرصت داشتند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند . هر چند بر اساس پیش بینی های صورت گرفته احتمال می رود امسال نیز شاهد انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 در آذر ماه باشیم اما به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند .

متقاضیان می بایست پس از اطلاع از این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از منوی سمت راست قسمت " پیام نور " را انتخاب نمایند . حال کافی است بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 کلیک کنند . پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ،  کارت آزمون به نمایش درآمده و متقاضیان می توانند نسبت به چاپ آن اقدام نمایند .



به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 مقاله بروزرسانی خواهد شد .




راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 ابتدا می بایست به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست بخش " پیام نور " را انتخاب کنید . 





بر روی لینک " دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99 " کلیک کنید .





چهار روش در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آن می توانید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 اقدام کنید . این چهار روش عبارتند از :

1 - جستجو بر اساس شماره سریال ثبت نامی
2 - جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری
3 - جستجو بر اساس مشخصات فردی
4 - جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی





داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اند می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و ارسال درخواست ، نسبت به دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی خود اقدام نمایند . 



لازم به ذکر است راهنمای تصویری بالا مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99 می باشد که به محض انتشار این کارت در سال جاری بروزرسانی خواهد شد .




ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
سال گذشته فرصتی در اختیار داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قرار گرفته بود که در صورت مشاهده مغایرت در برخی مندرجات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانستند نسبت به اصلاح و ویرایش آن ها اقدام نمایند .

این اطلاعات شامل نام ، نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، موسسه فارغ التحصیلی ، تاریخ فارغ التحصیلی ، معدل کارشناسی ، معدل کاردانی و کد رشته محل های انتخابی بر اساس اولویت علاقه داوطلب بود . هم چنین داوطلبان استفاده از سهمیه ارگان های مختلف در صورت وجود مغایرت در سهمیه ثبت نامی می بایست در همین بازه زمانی نسبت به ویرایش سهمیه خود اقدام می کردند .

چنانچه سازمان سنجش امسال نیز امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراهم کند ، داوطلبان می توانند به تصحیح اشتباهات خود پرداخته و ضمن اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی مهم ، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور را دریافت نمایند .


باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
در صورتی که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، مغایرتی در بندهای مندرج مربوط به جنس و معلولیت مشاهده کردند یا عکس الصاقی به کارت آن ها با چهره داوطلب مغایرت داشته یا دارای اشکالاتی باشد می بایست به صورت حضوری برای رفع این مشکلات اقدام نمایند . باجه های رفع نقص بدین منظور در نظر گرفته شده و داوطلبان می توانند برای اصلاح این موارد به نماینده سازمان سنجش مستقر در این باجه ها مراجعه نمایند .

آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 هم زمان با انتشار کارت در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اعلام می شود که همزمان لینک دریافت آن را در این قسمت قرار خواهیم داد .



 لینک دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 به محض انتشار فعال می شود



سوالات متداول

1- آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور امکان ویرایش معدل وجود دارد ؟
داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور امکان ویرایش برخی اطلاعات ثبت نامی را خواهند داشت که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله قرار داده شده است .

2- در صورت وجود اشکال در عکس الصاقی به کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور باید چه اقدامی صورت گیرد ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان به منظور رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور مراجعه کنند .

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان با توجه به اطلاعات ثبت نامی خود می توانند کارت آزمون را دریافت نمایند که راهنمای تصویری آن در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BGEo
نظرتان را بنویسید