سامانه هوشمند معلم ضمن خدمت

سامانه هوشمند معلم ضمن خدمت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
سامانه هوشمند معلمان یکی از ابزارهای هوشمندسازی مدارس و از الزامات مدرسه هوشمند است. از آن به عنوان نرم افزار مدرسه، سامانه اتوماسیون مدارس، نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند نیز نام می برند. سامانه هوشمند معلم شامل سه مجموعه نرم افزاری زیر است:
مدیریت تحت وب
اپلیکیشن معلمان
اپلیکیشن والدین
مزایای سامانه هوشمند معلم
کاربرد سامانه هوشمند معلمان در مدارس نتایج مهمی را در پی دارد که برخی از مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:
بهبود شیوه تدریس
مدیریت کلاس
موفقیت تحصیلی دانش آموزان
بهبود خلاقیت و تمرین مشارکت اجتماعی
بهبود شیوه تدریس وانسجام ذهنی با سامانه هوشمند معلم
هیچ چیز به اندازه ی ذهنی آشفته و برنامه ای نامنظم افت کیفیت تدریس را به دنبال ندارد. برای یک تدریس خوب معلم نیاز به نظم ذهنی و انسجام اطلاعات دارد. در طی سال تحصیلی نمرات دروس مختلف و نتایج پرسش های کلاسی، امتحانات و کارنامه دانش آموز در سامانه ثبت می شود این دفتر نمره کلاسی سامانه هوشمند معلم دارای یکپارچگی و سهولت دسترسی به تمام اطلاعات دانش آموزان است. معلم هر وقت بخواهد به سوابق تحصیلی دانش آموز دسترسی دارد و می تواند روند پیشرفت او و تاثیر شیوه تدریس خود را ارزیابی کند.
درحال حاضر و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی تحولی بزرگ در سیستم آموزشی و یادگیری دانش آموزان به وجود آمده که از قضا بسیار مهم قابل توجه است.همین استفاده از سیستم هوشمند تدریس معلمان است که می تواند موجب بهبود روند تدریس معلم ها می شود.سامانه هوشمند معلم به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای هوشمندسازی مدرسه ها مورد استفاده قرار می گیرد.البته دقت داشته باشید که از سامانه هوشمند مدارس تحت عنوان نرم افزار مدرسه و یا نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند نیز یاد می شود.باید عرض کنیم که سه مجموعه مختلف نرم افزاری شامل اپلیکیشن معلمان و والدین و همین طور مدیریت تحت وب در این سامانه به چشم می خورد.
برای ورود به سامانه جدید هوشمند معلم فارس ، همکاران شاغل و بازنشسته از کد پرسنلی و کد ملی و مستمری بگیران از کد ملی به جای نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید برای ورود به سامانه کلیک کنید.
برای برخی از دانشجویان که به هر دلیل نیازمند گواهی اشتغال به تحصیل می باشند، این امکان در سیستم گلستان به وجود آمده است که با ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان بتوانند مراحل لازم را دنبال نمایند. مراحل زیر برای دریافت این گواهی به شرح زیر می باشد.
پس از ورود به سامانه، بر روی انتخاب پردازش 12460 (درخواست گواهی اشتغال به تحصیل) کلیک نمایید. سپس به ترتیب تب های مروبوط به آموزش- دانشجو- درخواست ها- درخواست گواهی اشتغال به تحصیل را همانند تصویر زیر پشت سر بگذرانید.
در صورتی که در ترم مورد نظر دانشجو وضعیت فعالی وجود داشته باشد فرم زیر برای آنان ارائه خواهد شد. برای انجام ثبت نام می توانند برای ثبت درخواست جدید روی عبارت درخواست جدید کلیک نمایند.
به نقل از سایت خبری کلوب قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اشتغال در این سازمان دولتی به آرزویی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

اما در صورت کسب اطلاعاتی موثق در این رابطه و آشنایی با راهکارهای مورد نیاز برای قبولی می توانید در این رابطه مؤفق عمل کرده و به عنوان یکی از نیروهای مشغول به کار در پست های مختلف آموزش و پرورش شناخته شوید.
بهترین راه برای اطلاع از این موارد استفاده از خدمات مشاوره و یاری خواستن از مشاوری آگاه است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vEwm
نظرتان را بنویسید