صرافی نیل neel.market

صرافی نیل neel.market
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

صرافی نیل، یکی از صرافی های فعال، در زمینه ارز های دیجیتال، در کشور ایران، می باشد. برای ثبت نام در این صرافی، می توان از طریق ورود به سایت neel.market، گزینه عضویت و همچنین، برای احراز هویت، از طریق بخش احراز هویت این سایت، اقدام نمود. خرید و فروش در این صرافی، نیز از بخش بازار، امکان پذیر می باشد.

 

 

امروزه، بازار ارز های دیجیتالی، به یکی از پرسود ترین، بستر های مالی، در جهان، تبدیل شده است. برای معامله و سرمایه گذاری در این بازار جهانی، نیاز به زیر ساخت های امن و معتبری می باشد که فرآیند کار را برای سرمایه گذاران این بازار مالی، در سراسر دنیا، تسهیل کنند.

صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، یکی از صرافی های معتبر است که در سال های اخیر، در کشور ایران، جهت جلوگیری از محدودیت های تحریم هایی که در رابطه با صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی، وجود دارد، ایجاد شده است. کاربران ایرانی به راحتی، می توانند با ورود به سایت neel.market، از خدمات این صرافی، بهره مند گردند.

با توجه به اینکه صرافی نیل، برای سرمایه گذاران ایرانی، در زمینه ارز های دیجیتالی، در حال فعالیت می باشد، در ادامه، در رابطه با معرفی صرافی نیل، ورود به سایت neel.market، ثبت نام و نحوه احراز هویت در این صرافی، ورود به حساب کاربری نیل، نحوه خرید و فروش در این سایت، دانلود برنامه آن و همچنین، دیگر خدمات این صرافی آنلاین ارز های دیجیتال، مطالبی آورده شده است.

 

برای ورود به سایت صرافی نیل کلیک کنید.

 

صرافی نیل

 

 

کاربران برای ورود به سایت صرافی نیل باید به آدرس neel.market مراجعه کنند.

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.



 

معرفی صرافی نیل neel.market

صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، یکی از کارگزاری های معتبر ارز دیجیتال، در ایران، است که با هدف ایجاد بستری مطمئن، برای پاسخ به نیاز کاربران ایرانی، ایجاد شده است. این صرافی، در سال 97، ایجاد شد و سپس، مالکیت آن، در سال 99، به شرکت نوآوران آینده خلاق راد، محول گردید. همین امر، موجب شد تا نسخه جدیدی از این پلتفرم که دارای مزایای رقابتی و مطلوب بسیاری بود، به بازار عرضه شود و خدمات کیفی خوبی را به کاربران ارائه دهد.

تیم پشتیبانی صرافی نیل، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، آماده پاسخگویی به کاربران است تا روند کار را برای آن ها، تسهیل کند. نیل، علاوه بر اینکه پلتفرمی مطمئن، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال، می باشد، بستری ایمن، برای نگهداری از رمز ارز های کاربران نیز محسوب می شود. افراد، می توانند از کیف پول هایی که در حساب کاربری شان، تعریف شده است، استفاده نمایند و دارایی های خود را در آن، حفظ کنند.

​علاوه بر خدمات متنوع این پلتفرم، صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، دارای بخشی به نام آکادمی نیل نیز هست که در آن، به اطلاع رسانی اخبار دنیای جذاب ارز های دیجیتال، می پردازد. نیل، یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در داخل ایران بوده که در طول سال های فعالیت خود، نام نیکی از خود، به جای گذاشته و اعتماد کاربران زیادی را جلب نموده است.

​با ثبت نام و استفاده از خدمات صرافی نیل، دیگر نیازی نیست دغدغه تغییر آی پی یا ترس از بلوکه شدن حساب در صرافی های ارز دیجیتال خارجی، همانند صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس را داشته باشید. فقط کافی است تصمیم بگیرید، سرمایه خود را به صرافی نیل، انتقال دهید و به سادگی بر روی رمز ارز مطلوب تان سرمایه گذاری کنید و تجربه ای شیرین و دلنشین از فعالیت در بازار رمز ارزها را نصیب خود نمایید.

همچنین، لازم به ذکر است که صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، تا کنون، بیش از 50000 کاربر فعال داشته که حجم معاملات کلی آن، در بازار رمز ارز ها، از مرز 150 میلیارد نیز فراتر رفته است که این آمار، تایید کننده امنیت بالا و سابقه خوش این صرافی آنلاین ارز های دیجیتال می باشد.

 

حتما بخوانید: صرافی آنلاین ارز دیجیتال چیست

 

راهنمای ثبت نام در صرافی نیل neel.market

ثبت نام در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، تنها چند دقیقه، وقت شما را خواهد گرفت. این صرافی، در حال حاضر، در ایران، فعالیت می کند و شما می توانید، همانند صرافی والکس، به راحتی در پلتفرم این صرافی، ثبت نام کنید و از خدمات آن، استفاده نمایید.

 

جهت ثبت نام در صرافی نیل، پس از ورود به سایت neel.market، از بالای صفحه سمت چپ، بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

 

صرافی نیل

 

در این مرحله، می بایست برای ساخت حساب کاربری خود، در صرافی آنلاین نیل، اقدام نمایید. بدین منظور، در کادر نخست، شماره موبایلی که به نام خودتان باشد را وارد نموده و سپس، در کادر بعدی، یک رمز عبور انتخاب کنید که شامل اعداد و حروف کوچک و بزرگ لاتین باشد.

سپس، رمز عبورتان را مجدد در کادر بعدی، تکرار نمایید. همچنین، اگر از طرف شخصی دیگر، کد معرفی دارید، می توانید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. در غیر این صورت، آن کادر را خالی بگذارید. بخش قوانین را مطالعه نموده و اگر موافق بودید، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

در مرحله بعدی، کد تایید دو مرحله ای خود را که به شماره موبایل تان ارسال شده است را وارد نمایید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. اگر هنوز کدی دریافت نکرده اید، بر روی عبارت ارسال مجدد بزنید.

 

ورود به سایت neel.market

 

ثبت نام اولیه شما، با انجام همین چند مرحله ساده صورت می گیرد. حال، شما وارد حساب کاربری تان خواهید شد. اولین و مهم ترین گام بعدی شما، انجام مراحل احراز هویت است.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، شما این امکان را دارید تا با استفاده از کارت های بانکی ایران، ریال به حساب خود واریز کرده و طیف گسترده ای از رمز ارز های مطرح بازار را خریداری نمایید و یا رمز ارز های خود را به ریال تبدیل کنید و از طریق شبکه شتاب، آن ها را برداشت نمایید. همچنین، شما می توانید دوستان و آشنایان خود را از بخش معرفی دوستان که در صفحه حساب کاربری تان قرار دارد، دعوت کنید تا در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، حساب باز کرده و همانند شما، معاملات خود را از طریق این پلتفرم کاربردی و کاربر پسند انجام دهند.

 

افرادی که قصد مشاهده لحظه ای وضعیت انواع ارز های دیجیتال را دارند، می توانند به صورت آنلاین، از طریق سایت کوین مارکت کپ، اقدام کنند.

 

از دوستان و آشنایان خود، درخواست کنید، در زمان ثبت نام در صرافی نیل، کد معرف شما را وارد نمایند یا اینکه می توانید لینک اختصاصی خود را برای آن ها، ارسال کنید تا از طریق آن لینک، ثبت نام خود را انجام دهند. به این ترتیب، شما می توانید به میزان 50% از کارمزد های معاملاتی آن ها استفاده کنید و از این طریق نیز سود کسب نمایید.

صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، خدمات و امکانات گسترده ای را به مشتریان خود، ارائه می دهد و معامله و سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال را به تجربه ای دلچسب، برای آنها تبدیل می کند. به همین دلیل، می توانید با اطمینان خاطر کامل، این پلتفرم را به دوستان و نزدیکان خود پیشنهاد دهید.

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید: لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال

 

 

 

 

 

نحوه احراز هویت در صرافی نیل neel.market

احراز هویت، از جمله فرآیند های بسیار مهمی است که به راحتی، می توانید در اکثر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی انجام دهید. دقت داشته باشید بدون انجام احراز هویت، استفاده از خدمات و امکانات سایت neel.market و خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، برای شما، امکان پذیر نمی باشد.

 

برای احراز هویت در صرافی نیل، پس از اینکه حساب کاربری تان را در این صرافی ایجاد کردید، از قسمت بالای صفحه سمت چپ، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

 

صرافی نیل

 

اولین بخش احراز هویت، مربوط به ثبت اطلاعات شخصی شما است. در این بخش، اطلاعات شخصی خواسته شده، از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، آدرس، کد پستی و تلفن ثابت خود را به درستی، وارد نمایید. پس از اطمینان از صحت آن ها، بر روی گزینه مرحله بعد بزنید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

سپس، یک کد هویتی از طرف صرافی نیل، به تلفن همراه شما ارسال می گردد. آن کد را در کادر مربوطه، وارد نمایید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

 

ورود به سایت neel.market

 

سپس، نوبت به تایید ایمیل تان می رسد. ابتدا، آدرس ایمیل خود را در کادر مربوطه، وارد کنید. حال، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

در این مرحله، کدی که از طرف صرافی نیل، به ایمیل تان ارسال شده است را وارد نموده و گزینه مرحله بعد را بزنید.

 

صرافی نیل

 

پس از فعال سازی و تایید ایمیل، نوبت به آخرین مرحله احراز هویت، یعنی آپلود مدارک می رسد. متنی که برای شما، در این بخش، قرار داده شده است را با خطی خوش و خوانا بر روی کاغذ بنویسید، آن را تاریخ زده و امضا کنید. سپس، همراه با کارت ملی معتبر خود، آن را در دست گرفته و از خود، سلفی بگیرید. عکس، می بایست کاملا واضح باشد. سپس، فایل را در قسمت انتخاب فایل، آپلود کنید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

مراحل احراز هویت شما، به این صورت، به پایان می رسد. حال، باید منتظر بمانید تا صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، پس از بررسی، تاییدیه موفقیت آمیز یا عدم تایید را به اطلاع شما برساند. برای احراز هویت در این پلتفرم، اطلاعات خود را دقیقا مطابق با اطلاعات مدارک شناسایی خود، وارد نمایید تا هیچگونه مغایرتی، بین اطلاعات وارد شده و مدارک تان وجود نداشته باشد و صرافی نیل، در زمان استعلام، به کوچکترین مشکلی برنخورد.

پس از تایید احراز هویت شما در این صرافی، می توانید از خدمات صرافی نیل، بر حسب سطح کاربری تان بهره بگیرید و به خرید و فروش ارز های دیجیتال، در بازار کریپتوکارنسی بپردازید و یا از سایر خدمات این صرافی، بهره مند شوید. برای ایجاد حساب کاربری، انجام احراز هویت و یا هرگونه فعالیت دیگری، در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، نیازی به تغییر IP نیست و به راحتی، می توانید با آی پی کشور ایران، در این پلتفرم فعالیت کنید.

 

افرادی که تمایل به انجام معاملات، در بازار مالی ارز های دیجیتالی را دارند، ابتدا، می بایست در رابطه با امنیت بازار کریپتوکارنسی، اطلاعاتی به دست آورند. برای مطالعه بیشتر، در رابطه با امنیت ارز های دیجیتال، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: امنیت ارز دیجیتال

 

راهنمای ورود به حساب کاربری صرافی نیل neel.market

برای ورود به حساب کاربری صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، برای انجام معاملات و استفاده از دیگر خدمات این صرافی ارز دیجیتال، می توانید به راحتی، از طریق یکی از مرورگر های اینترنتی خود، وارد سایت neel.market، شوید و سپس، با توجه به مراحل زیر، پیش بروید.

 

افرادی که قصد انجام معاملات رمز ارز ها، در سایت صرافی های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی را دارند، می توانند از طریق سایت بیت برگ، اقدام نمایند.

 

حال، جهت ورود به حساب کاربری نیل، کافی است پس از ورود به سایت neel.market، گزینه ورود را از بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید. سپس، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود بزنید.

 

ورود به سایت neel.market

 

پس از ورود به حساب کاربری خود، در صفحه اول، اطلاعات بازار، به شما نمایش داده می شود. از قسمت سمت چپ صفحه، می توانید هر رمز ارزی را که خواستید، جست و جو کنید تا نمودار و سایر اطلاعات معاملاتی آن، برای شما نمایش داده شود.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

سمت راست صفحه، یک نوار عمودی قرار دارد که امکانات مختلف پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد. با نگه داشتن ماوس بر روی این قسمت، منو به صورت کامل به شما نمایش داده خواهد شد. در همان ابتدای کار، به بخش مدیریت حساب ها بروید.

 

صرافی نیل

 

در این قسمت، شماره کارتی که قصد انجام واریز و برداشت های خود از طریق آن را دارید، وارد کرده و در کادر بعدی نیز اطلاعات شبا همان کارت را وارد نموده و سپس، آن را ثبت کنید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

برای شارژ کردن کیف پول ارز دیجیتال خود، از همان منوی سمت راست، گزینه کیف پول را انتخاب کنید. در این صفحه، می توانید کل تعداد برداشت ها و واریز های خود را مشاهده کرده و ارزش کل دارایی هایی که تا این لحظه دارید را نیز ببینید. اگر به دنبال کیف پول خاصی هستید که در فهرست نمایش داده شده نیست، از کادر جست و جو، آن را پیدا کنید.

 

ورود به سایت neel.market

 

برای واریز ریالی، به حساب کاربری تان، رو به روی اولین گزینه کیف پول که در واقع کیف پول تومانی شما است، گزینه واریز را بزنید. سپس، می توانید مبلغ خود را وارد کرده و به درگاه بانکی، متصل شوید تا در عرض تنها چند ثانیه، بتوانید کیف پول تومانی خود را شارژ کنید.

اگر قصد برداشت موجودی را داشتید نیز می توانید گزینه برداشت آن را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی گزینه های واریز و برداشت سایر کیف پول ها نیز می توانید آدرس عمومی آن کیف پول را دریافت کرده و به هر کسی که قصد واریز رمز ارز برای شما را دارد، ارسال نمایید.

همچنین، اگر دارایی کیف پولی به شما نمایش داده نشد، بر روی گزینه به روزرسانی که رو به روی آن قرار دارد، بزنید تا اطلاعات دارایی های آن کیف پول، برای شما به روزرسانی شود. همانطور که دیدید، کار با پلتفرم صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، بسیار راحت و ساده است و حتی، افراد مبتدی نیز به سادگی، می توانند با آن، کار کنند.

 

بیشتر بخوانید: کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می کنند

 

نحوه خرید و فروش در صرافی نیل neel.market

حال، پس از اتمام افتتاح حساب کاربری در صرافی نیل، انجام فرآیند احراز هویت و افزایش امنیت حساب خود، افزودن شماره کارت و همچنین، شارژ کردن حساب کاربری نیل، می توانید برای خرید و فروش رمز ارز ها، در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، اقدام کنید. 

 

افرادی که به تازگی، قصد سرمایه گذاری، در بازار مالی ارز های دیجیتالی را دارند، می توانند ابتدا با حداقل میزان خرید ارز دیجیتال، خرید و فروش ارزی خود را در این بازار، آغاز نمایند.

 

برای معاملات در صرافی نیل، در هر قسمتی از پلتفرم که باشید، از منوی عمودی سمت راست صفحه، می توانید گزینه بازار را انتخاب نمایید. جفت ارز مطلوب خود را از قسمت جست و جو رمز ارز انتخاب کنید. سمت راست این کادر، سه گزینه وجود دارد که شامل همه، تومان و تتر است. با کلیک بر روی گزینه همه، تمامی جفت ارز هایی که صرافی نیل، از آن ها، پشتیبانی می کند، به شما نمایش داده می شود. گزینه تومان، فقط ارز های دیجیتالی که در مقابل تومان خریداری می شوند را به شما نشان می دهد و گزینه تتر نیز مخصوص جفت ارز های تتری است.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

اگر قصد خرید جفت ارز تتری را دارید، می بایست از قبل، موجودی تتری در حساب خود داشته باشید. ما، در این بخش، برای مثال، گزینه تومان را انتخاب نموده و از فهرست، گزینه تتر/ تومان را کلیک می کنیم.

 

صرافی نیل

 

پس از آن، نمودار قیمتی تتر/ تومان به شما نمایش داده خواهد شد. در کادر بالای نمودار، اطلاعات جامعی در رابطه با نماد رمز ارز، تغییرات 24 ساعته گذشته آن، قیمت ارز دیجیتال و سایر اطلاعات قیمتی آن را مشاهده می کنید. در کادر صف سفارشات نیز اطلاعات معاملات این جفت ارز، را به صورت لحظه ای می بینید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

برای خرید تتر، می بایست اطمینان حاصل کنید که موجودی تومانی کافی، داشته باشید. سپس، از قسمت سفارش خرید که در پایین نمودار قرار دارد، خرید خود را انجام دهید. در کادر اول، می بایست مقدار رمز ارزی که قصد خرید آن را دارید، یعنی تعداد تتر های خود را وارد کنید.

سپس، در کادر بعدی، قیمتی که قصد خرید تتر ها در آن محدوده را دارید، با توجه به صف سفارشات و نمودار، وارد نمایید. سپس، سیستم به طور خودکار، قیمت پرداختی و میزان کارمزدی که می بایست بپردازید را محاسبه می کند. اگر با آن، مشکلی ندارید، گزینه خرید را بزنید؛ در غیر این صورت، تعداد رمز ارز را کمی تغییر دهید تا به مبلغ مطلوب خود برسید.

 

ورود به سایت neel.market

 

برای فروش نیز در بخش سفارش فروش، مقدار تتری که قصد فروش آن را دارید، وارد نموده و در کادر بعدی، قیمتی که قصد فروش تتر ها در آن محدوده را دارید، وارد نمایید. سپس، بر روی گزینه فروش بزنید. به محض صورت گرفتن سفارش خرید و یا فروش، مبلغ در حساب شما می نشیند. این نوع خرید و فروش که با وارد کردن قیمت، همراه است، مربوط به سفارش گذاری عادی است.

اگر قصد خرید و فروش سریع را دارید، بر روی گزینه سفارش سریع کلیک کنید و فقط فتعداد رمز ارزی که قصد خرید یا فروش آن را دارید، وارد نمایید. سیستم، با توجه به آخرین قیمت بازار، خرید و فروش شما را انجام می دهد و دیگر، نیازی به وارد کردن قیمت نیست.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

روند خرید و فروش، برای تمام جفت ارز ها، چه ریالی و چه تتریف به همین منوال صورت می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 

دانلود و راهنمای استفاده از برنامه صرافی نیل neel.market

جهت اینکه از خدمات صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، بر روی دستگاه های تلفن همراه و یا تبلت خود، استفاده کنید، می توانید اپلیکیشن این صرافی را برای سیستم عامل های اندروید نصب نمایید. متاسفانه، در حال حاضر، صرافی نیل، برای سیستم عامل ios، اپلیکیشنی، طراحی نکرده است و افرادی که از آیفون استفاده می کنند، تنها می توانند به صورت تحت وب، از خدمات این پلتفرم، بهره مند شوند. در ادامه، برای شما فایل دانلود مستقیم برنامه صرافی نیل، برای سیستم عامل اندروید، آورده شده است.

 

افرادی که قصد سرمایه گذاری، در بازار ارز های دیجیتالی، در معتبر ترین سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانی را دارند، می توانند از طریق سایت رمزینکس، اقدام نمایند.

 

برنامه صرافی نیل برای اندروید

  • نویسنده : سایت دینا
  • حجم : 8.14 مگابایت
  • منبع : neel.market

دانلود فایل

 

پس از نصب برنامه صرافی نیل، از منوی گوشی موبایل هوشمند خود، آن را اجرا کنید.

 

صرافی نیل

 

سپس، جهت ورود به حساب کاربری خود، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

ثبت نام در صرافی نیل

 

در صفحه نخست، کیف پول های صرافی نیل، به صورت پیش فرض به شما نمایش داده می شود. برای شارژ هر کدام، بر روی آن، ضربه بزنید. برای مثال، در تصویر زیر، کیف پول تومان انتخاب شده است.

 

ورود به سایت neel.market

 

برای واریز و برداشت تومان، می توانید بر روی گزینه های واریز/ برداشت که در قسمت بالای صفحه، قرار دارد، کلیک کنید تا از طریق درگاه های بانکی ایران، بتوانید پرداخت نمایید. اگر قصد معامله آن ارز را دارید نیز می توانید بر روی گزینه معامله کلیک کنید.

 

احراز هویت در صرافی نیل

 

در صفحه اصلی، از منوی پایین صفحه، بر روی گزینه معاملات کلیک کنید تا بتوانید به قسمت خرید و فروش رمز ارز ها وارد شوید. سپس، از بخش بالای صفحه، می توانید رمز ارز مطلوب خود، همانند بیت کوین را انتخاب نمایید. در آن قسمت، می توانید انتخاب کنید که جفت ارز مورد نظر شما، بر حسب تومان به شما نشان داده شود و یا تتر. همچنین، معاملات جاری بازار را می توانید در سمت راست، مشاهده نمایید. 

سپس، بر روی گزینه خرید یا فروش کلیک کنید. برای مثال، در تصویر زیر، گزینه خرید انتخاب شده است. از کادر پایین، نوع سفارش گذاری خود را انتخاب نمایید. در سفارش عادی، لازم است، مقدار رمز ارزی که می خواهید بخرید را وارد کرده و قیمتی که قصد معامله در آن محدوده دارید را وارد نموده و سپس، بر روی گزینه خرید بزنید.

 

صرافی نیل

 

برای فروش نیز روشی مشابه را می بایست طی کنید. همچنین، تاریخچه کلیه تراکنشات و سفارشات خود را می توانید از بخش تاریخچه که در منوی پایین صفحه قرار دارد، مشاهده کنید. همانطور که دیدید، کار با اپلیکیشن صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل نیز همانند وب سایت این صرافی، بسیار ساده و کاربر پسند است و حتی افراد مبتدی نیز با کمی آموزش، می توانند فعالیت خود را در این صرافی معتبر، آغاز نمایند. بازار ارز های دیجیتال، فرصت های بالقوه زیادی را شامل می شود. با اپلیکیشن صرافی نیل، در هر زمان و مکانی که باشید، می توانید بازار را رصد کرده و سرمایه گذاری های خود را انجام دهید.

 

افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی را دارند، بهتر است پیش از آغاز خرید و فروش ارز، در این بازار مالی، ابتدا، با راه های کلاهبرداری در این بازار، آشنا شوند. برای مطالعه بیشتر، در رابطه با راه های کلاهبرداری در ارز های دیجیتال، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: راه های کلاهبرداری در ارز های دیجیتال

 

خدمات صرافی نیل neel.market

صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، به نشانی اینترنتی neel.market، خدمات و امکانات متنوعی را همانند صرافی اکسیر، در زمینه ارز های دیجیتالی، در اختیار کاربران خود، به صورت کاملا غیر حضوری، قرار می دهد که در ادامه، خدمات صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، توضیح داده شده است.

 

فهرست متنوع از ارز های دیجیتال بازار

پلتفرمی راحت و کاربر پسند

دارای آکادمی نیل که در آن، اخبار دنیای کریپتو به اشتراک گذاشته می شود.

در صرافی نیل، کاربران این امکان را دارند تا درخواست لیست شدن رمز ارز های مطلوب و دلخواه خود را بدهند تا پس از بررسی های لازم، به فهرست صرافی اضافه گردد.

دارای کیف پول اختصاصی، جهت حفظ و نگهداری از دارایی های رمز ارزی

کارمزد های معاملاتی پایین، برای مبالغ بالا

امکان معاملات ریالی و تتری

امنیت و اعتبار بالا

امکان واریز و برداشت سریع، از طریق کارت های بانکی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

احراز هویت سریع و آسان

 

همچنین، این صرافی، بسیاری امکانات و خدمات دیگر را نیز دارا بوده که در زمان کار با پلتفرم آن، مسلما به آن ها، پی خواهید برد. این صرافی، همچنین، در نظر دارد تا درگاه رمز ارزی خود را راه اندازی کند و کیف پول سخت افزاری خود را نیز طراحی نماید. صرافی آنلاین ارز های دیجیتال نیل، به نوعی اولین صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال، در ایران، محسوب می شود که همواره، در ارائه خدمات بدیع و نوآورانه می کوشد تا کاربران ایرانی نیز مثل شهروندان سایر کشور ها، بتوانند به راحتی، در بازار ارز های دیجیتال، سرمایه گذاری و فعالیت کنند.

 

در ادامه بخوانید: مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صرافی نیل در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون صرافی نیل پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه ثبت نام در صرافی نیل به چه صورت می باشد؟

✔️برای ثبت نام در صرافی نیل می توان از طریق سایت neel.market بخش عضویت اقدام نمود که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️نحوه ورود به حساب کاربری صرافی نیل چگونه است؟

✔️جهت ورود به حساب کاربری صرافی نیل می توان از طریق سایت neel.market با استفاده از گزینه ورود اقدام کرد که در متن مقاله مراحل آن آورده شده است.

 

3- ✔️خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نیل چگونه صورت می گیرد؟

✔️خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نیل از طریق سایت neel.market بخش بازار انجام می شود که در متن مقاله توضیحات کامل آورده شده است.

منبع : صرافی نیل neel.market

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4lJk
نظرتان را بنویسید