ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex

ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
برای معاملات در بازار ارزهای دیجیتال یکی از برترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس Nobitex می باشد. جهت فعالیت در بازار رمز ارز ها تنها نیاز به ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex است. این صرافی به شما کمک می کند به راحتی با توجه به رعایت نکات مهم هنگام ثبت نام در نوبیتکس معاملات در بازار های ارز دیجیتال را به صورت امن در ایران تجربه کنید.





با توجه به اینکه بازار های سرمایه گذاری آنلاین ارز های دیجیتال پیشرفت بسیاری داشته و در این بازار صرافی های آنلاین بسیار متعددی در حال خدمات رسانی در بازار ارز های دیجیتالی هستند، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن و مناسب برای سرمایه گذاری کار بسیار دشواری شده است.

درباره فعالیت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس و ثبت نام در نوبیتکس Nobitex چه می دانید؟ این صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معادلاتی روزانه به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های ایرانی شناخته می شود. این صرافی در سال 96 شمسی در ایران تاسیس شده است. نوبیتکس به عنوان یک صرافی برای معامله ارزهای دیجیتال امکان ارائه ی یک پلتفرم مناسب را داده است. تا کاربران مبتدی و با تجربه بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند. برای آشنایی با شرایط خرید و فروش، آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس با ما همراه باشید تا این شرایط را از نقطه نظرهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.




شرایط ثبت نام در صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس Nobitex
همان طور که در ابتدا اشاره کردیم نوبیتکس Nobitex تحت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای ثبت نام در نوبیتکس کاربران ملزم هستند که اطلاعات خود را به شکل کاملا صحیح بارگذاری کنند. در صورت وجود هر نوع اشتباه یا تخلف در ارتباط با مسئله احراز هویت نوبیتکس هیچ وظیفه ای در قبال آن نداشته و همه مسئولیت بر عهده ی فرد خاطی خواهد بود. در این موقعیت صرافی نوبیتکس می تواند ارائه ی خدمات را به کاربر متوقف کرده و مراتب را به مراجع مربوطه اطلاع بدهد.

کاربران باید تعهد بدهند که از خدمات این صرافی برای خود استفاده می کنند و شماره حساب ارائه شده و نشانی مربوط به کیف پول الکترونیک متعلق به فردی است که احراز هویت را انجام داده است.

کاربران می پذیرند که در صورت اینکه پشتیبانان نوبیتکس احساس کنند که در راستای ایمنی و امنیت سرمایه و حساب کاربری شان با اطلاع قبلی نسبت به همکاری با این تیم در رابطه با برقراری تماس یا ارتباط تصویری مساعدت کنند.

صرافی نوبیتکس نیز مانند دیگر بازارهای مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال در برابر روش هایی که کاربران برای معامله انتخاب می کنند و سود و زیانی که شامل آن ها می شود هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

در صورتی که کاربران هر نوع سهل انگاری در قبال نگهداری از مواردی مانند پسورد بر دوش خود فرد است و صرافی هیچ نوع مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. برای ایجاد امنیت بیشتر از پسوردهای مشکل و با امنیت بالا انتخاب کنید. برای ایجاد امنیت بیشتر از کدهای شناسایی دو عامله استفاده نمایید.

این صرافی در برابر واریز کردن کوین و توکن بر پلتفرم اشتباه و کوین هایی که در این صرافی پشتیبانی نمی شوند مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در صورتی که کاربران هر گونه اشتباهی در این زمینه بر عهده ی کاربر است و امکان هیچگونه شکایتی نخواهد داشت.



حتما بخوانید: ورود به سایت نوبیتکس




آموزش مرحله به مرحله و نحوه ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex
با توجه به اینکه همه ی صرافی های مربوط به انواع ارزهای دیجیتال در دنیا عملکرد آنلاین دارند صرافی Nobitex​ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ورود به آن باید حساب کاربری یا اکانت ویژه ی خود را داشته باشید. در ادامه قصد داریم به آموزش مربوط به ثبت نام این صرافی بپردازیم. برای ساخت اکانت ویژه ی نوبیتکس با ما همراه باشید.



در گام اول می توانید به گوگل مراجعه کرده و عبارت صرافی نوبیتکس را درج کنید.سپس از طریق آدرس nobitex.ir وارد محیط نوبیتکس شوید. در این صفحه با مواردی مثل : راهنمای استفاده، دسترسی به نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال و رمز پایه ، سوالات معمول، معرفی به دوستان مواجه می شوید.







بعد از مشاهده ی صفحه ی بالا به قسمت چپ آن رفته و دو گزینه ورود و ثبت نام را مشاهده خواهید کرد. برای شروع عملیات ساخت اکانت یا حساب کاربری گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.







در این گام به مرحله جدیدی وارد می شوید و از شما درخواست آدرس ایمیل می شود. دقت کنید که آدرس ایمیل را وارد کرده که به پسورد آن دسترسی داشته باشید. در کادری که مربوط به پسورد است رمزی را وارد کنید که پیچیده باشد و از حرف های بزرگ و کوچک و اعداد مختلف تشکیل شده باشد. دقت کنید که پسورد را در یک محل امن یادداشت نمایید. در گام بعدی باید علامت مربوط به قبول شرایط و قوانین را وارد کنید. بعد از مطالعه و قبول آن باید بر روی گزینه من ربات نیستم لمس کنید. در انتها با کلیک کردن بر روی واژه ثبت نام به مرحله ی بعدی خواهید رفت.







بعد از اینکه از مراحل ابتدایی ثبت نام و ورود به سایت گذر کردید با تصویر بالا مواجه خواهید شد. در این مرحله به قسمت چپ تصویر گزینه مربوط به احراز هویت را لمس کنید.



بیشتر بخوانید: دانلود برنامه نوبیتکس


نکات مهم ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex
یکی از مهم ترین موارد در هنگام ثبت نام در صرافی نوبیتکس مسئله ی امنیت است. افرادی که در حوزه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند از این مسئله اطلاع دارند که هر چند وقت یکبار یک صرافی بزرگ هک می شود و قسمتی از دارایی کاربران دزدیده می شود. البته بعضی از صرافی های ارز دیجیتال بزرگ می توانند بخشی از خسارات وارده به کاربران را جبران می کنند. یک توصیه مهم در هنگام ثبت نام در صرافی نوبیتکس که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که عدم استفاده ی طولانی مدت از کیف پول صرافی ها موجب بروز مشکلاتی می شود.

کاربران بهتر است که در طولانی مدت موجودی کیف پول خود را به کیف پول با امنیت انتقال دهند. البته تا به حال گزارشی مبنی بر هک شدن نوبیتکس رویت نشده است.

یکی دیگر از مواردی که در این مورد مهم است ضرورت احراز هویت در نوبیتکس است این امر با استفاده از مدارک شناسایی فرد الزامی است. نکته ی بدیهی این است که در کشور ایران بدون دستور قضایی امکان ندارد که اطلاعات شناسایی شخص سوم در اختیار دیگر افراد قرار بگیرد.

از دیگر مزیت های صرافی نوبیتکس دسته بندی حساب کاربری به چند سطح است که شباهت بسیاری به صرافی Binance دارد البته این مسئله کمی متفاوت است. نکته مهم در بایننس افزایش سطح در کاهش مالیات بسیار دارای اهمیت است. اما در نوبیتکس افزایش سطح کاربری موجب کاهش در محدودیت هایی می شود که موجب برداشت ارز از حساب می شود. در صرافی Nobitex لازم است برای دسترسی به حجم معاملاتی خود مدارک بیشتری را ارائه کنید اما در بایننس برای رسیدن به میزان مورد نظر میزان معاملاتی باید آن را به اندازه ی تعیین شده رسانیده و سطح کاربری را افزایش دهید.

برای دسترسی به احراز هویت ثبت نام در صرافی نوبیتکس مدارکی را مانند یک نشانی پست الکترونیکی معتبر، شماره موبایل و شماره حساب و کارت بانکی معتبر را ارائه کنند.

نکته ی دیگر که باید به آن توجه ویژه داشت برای ارتقا به سطح دوم در زمان احراز هویت باید به مدارکی را مانند سلفی کاربر براساس الگویی که پلیس فتا ارائه کرده است همراه با مدرک هایی که آدرس دقیق پستی کاربر را نشان می دهد ارائه کرد این مدارک شامل اسناد مالکیت، قبض آب و برق، اجاره نامه و از این قبیل مدارک را به همراه شماره تلفن ثابت ارائه کنند.



در ادامه بخوانید: راه های کلاهبرداری از کاربران نوبیتکس


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام در صرافی Nobitex پاسخ دهند.





سوالات متداول


1- آیا صرافی آنلاین نوبیتکس Nobitex در ایران تاسیس شده است؟
بله، صرافی ارز های دیجیتال نوبیتکس در ایران تاسیس شده است که در متن مقاله نیز به آن شاره شده است.


2- هنگام ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex داشتن آدرس ایمیل الزامی می باشد؟
بله، افراد زمان ثبت نام در صرافی نوبیتکس می بایست از قبل یک آدرس ایمیل داشته باشند که در متن مقاله بیان شده است.


3- احراز هویت در صرافی نوبیتکس Nobitex الزامی می باشد؟
بله، پس از ایجاد حساب کاربری احراز هویت شخص الزامی می باشد که در متن مقاله ذکر شده است.

منبع : ثبت نام در صرافی نوبیتکس Nobitex
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NM1v
نظرتان را بنویسید