سایت دریافت فیش حقوقی موسسه صندوق بازنشستگی فولاد www.irsbf.ir

سایت دریافت فیش حقوقی موسسه صندوق بازنشستگی فولاد www.irsbf.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
افراد به راحتی می توانند دیگر بدون نیاز به مراجعات حضوری برای دریافت فیش حقوقی خود با استفاده از فضایی آنلاین در بستر فضای مجازی و غیر حضوری فیش حقوقی دریافتی ماهیانه خود را بررسی و دریافت نمایند. برای دریافت فیش تنها کافی است وارد سایت صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به آدرس اینترنتی www.irspf.ir شده و مراحل دریافت برای فیش حقوقی را طی نمایند.





صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد جهت سهولت این قشر زحمتکش کشور برای دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری سامانه irspf.ir یا همان سایت موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را در بستر فضای اینترنتی برای خدمات غیر حضوری خود و همچنین مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهیانه طراحی و ارائه نموده است.

مستمری بگیران صندوق فولاد می توانند به راحتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری با ورود به سامانه irspf.ir نسبت به مشاهده فیش دریافتی حقوق ماهیانه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

در ادامه مطلب نسبت به اینکه مستمری بگیران صندوق فولاد نیاز به راهنمایی جهت ورود به سامانه irspf.ir و نحوه دریافت فیش از این سامانه را دارند توضیحات کامل آورده شده است.






معرفی سامانه فیش حقوقی irspf.ir
پیش از طراحی سایت irspf.ir، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از طریق مراجعات حضوری صورت می گرفت. امروزه مراجعات بازنشستگان به صورت حضوری جهت دریافت فیش حقوقی ماهیانه امری مشکل و وقت گیر خواهد بود.

صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با راه اندازی سامانه irspf.ir جهت دریافت خدمات اینترنتی، انجام این کار را به صورت آنلاین در اختیار مستمری بگیران قرار داده و بازنشستگان برای دریافت فیش حقوقی خود دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با به همراه داشتن کد کشوری، شماره پرسنلی، شماره حساب 13 رقمی حقوق واریزی و شماره تلفن همراه خود به راحتی می توانند نسبت به مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهیانه خود در سامانه irspf.ir اقدام نمایند.



حتما بخوانید: فیش حقوقی میخوام




نحوه ورود به سایت www.irspf.ir
یکی از کاربردی ترین خدمات صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صورت اینترنتی ارائه فیش حقوقی می باشد. همانطور که بیان کردیم دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فولاد از طریق سامانه irspf.ir و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد. با استفاده از راهنمای تصویری ذیل این قشر می توانند با مراجعه به سامانه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.



افراد جهت ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ابتدا باید آدرس سایت irspf.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نمایند .







افراد پس از ورود به سایت irspf.ir به راحتی می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوق بازنشستگی ماهیانه خود اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی


نحوه دریافت فیش حوقی کارکنان فولاد از سامانه irspf.ir
مستمری بگیران فولاد جهت دریافت فیش حقوقی ماهیانه خود به صورت اینترنتی می بایست از سایت دریافت فیش صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد irspf.ir اقدام نمایند که روند انجام این امر به صورت زیر امکان پذیر می باشد.



کاربران با ورود به سامانه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد صفحه زیر را ملاحظه و می بایست گزینه سامانه فیش حقوقی را انتخاب نمایند.







پس از ورود به سامانه فیش حقوقی صفحه زیر را ملاحظه و می بایست کد کشوری، شماره پرسنلی، شماره حساب 13 رقمی حقوق واریزی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایند.







افراد پس از انتخاب سال و ماه مورد نظر و کد امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مربوطه وارد نموده و با ورود به صفحه کاربری خود می توانند فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.



در ادامه بخوانید: سامانه فیش حقوقی فرهنگیان


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فولاد در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه دریافت فیش حقوقی مستمرری بگیران فولاد در سامانه irspf.ir پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- جهت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فولاد تنها از سایت www.irspf.ir می توان اقدام نمود؟
بله، مستمری بگیران فولاد به راحتی می توانند جهت دریافت فیش حقوقی از این سامانه اقدام نمایند که مراحل آن نیز در متن مقاله آورده شده است.  


2- برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگی فولاد در سایت www.irsbf.ir وارد نمودن کد کشوری الزامی است؟
بله، جهت مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان فولاد وارد نمودن کد کشوری و دیگر اطلاعات درخواستی الزامی می باشد که در متن مقاله آورده شده است.


3- مستمری بگیران فولاد می توانند فیش حقوقی هر ماه از سال که مد نظر دارند را در سایت www.irsbf.ir دریافت نمایند؟
بله، می توانند با انتخاب ماه مد نظر خود فیش حقوقی آن ماه را دریافت نمایند که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : سایت دریافت فیش حقوقی موسسه صندوق بازنشستگی فولاد www.irsbf.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MLBG
نظرتان را بنویسید