تتر چیست؟ + بهترین صرافی خرید تتر

تتر چیست؟ + بهترین صرافی خرید تتر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سهیل اعتضادی

کمتر کسی با رشد بسیار سریع تکنولوژی وجود دارد که نام بلاکچین و ارز دیجیتال به گوشش نخورده باشه. با گذر زمان حتی نوع معاملات نه تنها عوض شده است بلکه راحت تر شده است. دیگه نیاز نیست برای انتقال پول مانند دلار ، یورو و ارزهای دیگه به کشورهای دیگر چند روز زمان ببره و تایید بشه و یا هزینه بسیار بالایی بابت انتقال پول پرداخت کنیم راه حل انتقال پول به هر کشوری که میخواهیم انجام دهیم با ارز دیجیتال تتر تنها در کمتر از ۳ دقیقه انجام میشود و برای هر مقدار پول که میخواهید انتقال دهید تنها ۱ دلار کارمزد پرداخت میکنید.

تتر چیست؟

استیبل کوین تتر یا همان دلار دیجیتال در سال ۲۰۱۷ توسط یک شرکت آمریکایی بنیان گذاری شد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ارز دیجیتال به حساب می‌آید و حدود ۱۰ درصد از کل بازار ارز دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

تتر کاربرد های بسیار زیادی دارد از جمله کاربرد در نقل و انتقال سریع و آسان، حفظ ارزش پول همچنین در نوسان ها شدید بازار ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین و اتریوم و … میتوانید در امان باشید.

معرفی بهترین صرافی خرید تتر

برای خرید تتر از صرافی ایرانی باید شفافیت در نرخ گذاری را داشته باشد تا کاربران بدون ابهام در قیمت خرید و فروش تتر، معامله خود را در همان نرخ ثبت کنند و در قیمت تتر امروز معاملات را در هر حجمی انجام دهند.

برای اینکه بتوانید وارد بازار ارز دیجیتال شوید باید یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ایرانی را انتخاب کنید که از اطلاعات و دارایی شما به خوبی محافظت کند، همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را دارا باشد تا در صورت به وجود اومدن مشکل به سرعت برطرف شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nMz4
نظرتان را بنویسید