دوره های آموزشی هلال احمر

دوره های آموزشی هلال احمر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

جمعیت هلال احمر برای متقاضیان آموزش دوره های مختلف، به صورت مجازی، حضوری و نیمه حضوری دوره های آموزشی را برگزار می کند. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبان باید به سایت خادم به نشانی khadem.ir مراجعه نموده و مراحل عضویت در این سایت را طی نمایند.

 

 

متقاضیان دریافت گواهینامه های آموزشی هلال احمر باید در دوره های آموزشی مربوطه ثبت نام و شرکت نمایند. تمامی مراحل اطلاع رسانی و ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر در سایت خادم به نشانی khadem.ir انجام شده و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند از جزئیات مربوط به کلاس ها مطلع شده و همچنین در دوره های آموزشی مجازی هلال احمر شرکت نمایند.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبان باید از نحوه ثبت نام دوره ها اطلاع داشته باشند، بنابراین در این مقاله انواع دوره های آموزشی هلال احمر، سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر، نحوه ثبت نام و مشاوره دوره های آموزشی هلال احمر به طور کامل توضیح داده شده است.

 

انواع دوره های آموزشی هلال احمر

جمعیت هلال احمر در زمان های مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای متقاضیان می نماید. تنوع دوره های آموزشی هلال احمر به قدری است که تمامی متقاضیانی که به دنبال هر گونه دوره آموزشی هستند، می توانند با مراجعه به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir دوره مورد نظر خود را یافته و در آن ثبت نام نمایند.

 

در سایت هلال احمر عناوین تمامی دوره های آموزشی در سرتیتر های سایت نوشته شده و داوطلبان از این طریق می توانند وارد دوره آموزشی مربوطه شوند. دوره های آموزشی هلال احمر هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار می شود. همچنین کلاس های آموزشی نیمه حضوری نیز توسط جمعیت هلال احمر برای متقاضیان برگزار می شود.

 

یکی از دوره های آموزشی هلال احمر، دوره آموزشی کمک های اولیه بوده و به دو صورت نظری و عملی برگزار می شود. این نوع از دوره را می توان در دوره های جهاد دانشگاهی نیز دید. مجموع ساعات سرفصل های نظری دوره آموزشی کمک های اولیه 955 ساعت و مجموع ساعات سرفصل های عملی دوره آموزشی کمک های اولیه هلال احمر 365 ساعت می باشد. داوطلبان در یک دوره نظری و عملی 1320 ساعته با مباحث مختلف کمک های اولیه به طور کامل آشنا می شوند. علاوه بر دوره کمک های اولیه، دوره آمادگی در برابر مخاطرات نیز به صورت حضوری و نیمه حضوری توسط جمعیت هلال احمر برای متقاضیان برگزار می شود.

 

علاوه بر دوره های آموزشی حضوری، داوطلبان می توانند در دوره های آموزشی مجازی هلال احمر در سایت khadem.ir شرکت نمایند. تنوع دوره های آموزشی مجازی هلال احمر بالا بوده و متقاضیان با عضویت در سایت هلال احمر می توانند در هر دوره دلخواه خود به صورت مجازی و غیر حضوری شرکت نمایند. دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی نیز دارای عناوین و سرفصل های مشترک با دوره کمک های اولیه هلال احمر می باشد.

 

پس از شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر و اتمام دوره، داوطلبان واجد شرایط می توانند در آزمون های تئوری و عملی هلال احمر شرکت نمایند. اگر داوطلبان در آزمون های دوره های مختلف هلال احمر پذیرفته شوند، گواهینامه آموزشی دوره مورد نظر را دریافت می نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از نحوه دریافت گواهینامه دوره های آموزشی هلال احمر مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در دوره های آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت گواهینامه آموزشی هلال احمر

 

 

سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

همان طور که پیش از این اشاره شد، متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر برای اطلاع از انواع دوره های آموزشی، زمان ثبت نام دوره های آموزشی، جزئیات و نحوه برگزاری دوره ها و همچنین زمان برگزاری دوره های آموزشی، باید به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir مراجعه نمایند. تمامی اطلاع رسانی های مربوط به دوره های آموزشی هلال احمر نیز در سایت هلال احمر انجام شده و متقاضیان با پیگیری اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در این سایت، می توانند از جزئیات مربوط به کلاس ها و آزمون های هلال احمر مطلع شوند.

 

برای ثبت نام در دوره های آموزشی و شرکت در دوره های مجازی هلال احمر، داوطلبان باید به سایت خادم مراجعه نموده و در دوره مورد نظر خود شرکت نمایند. در ادامه لینک ورود به سایت هلال احمر برای داوطلبان قرار داده شده است.

 

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر کلیک کنید

 

ثبت نام دوره های هلال احمر

 

 

ورود به سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر از طریق آدرس khadem.ir امکان پذیر است.

 

داوطلبان باید در سایت خادم با استفاده از اطلاعات فردی خود ثبت نام نموده تا بتوانند با استفاده از ایمیل یا شماره همراه و رمز عبور خود، به این سایت وارد شده و از امکانات سایت خادم استفاده نمایند. نحوه عضویت و ورود به سایت خادم و همچنین نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر در قسمت بعدی مقاله توضیح داده شده است.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: سایت جهاد دانشگاهی

 

نحوه ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

برای شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر، متقاضیان باید به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir مراجعه کرده و پس از یافتن دوره مورد نظر خود، از جزئیات مربوط به ثبت نام و برگزاری کلاس ها مطلع شوند. دوره های هلال احمر مانند دوره های مدیریت صنعتی به سه صورت حضوری، نیمه حضوری و آنلاین برگزار می شود.

 

داوطلبان برای ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر، همان طور که در سایت توضیح داده شده باید به مراکز آموزشی هلال احمر محل سکونت خود مراجعه نموده و فرم ثبت نام دوره مورد نظر خود را تکمیل نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه ثبت نام دوره های آموزشی مجازی هلال احمر برای داوطلبان این دوره ها توضیح داده شده است.

 

ابتدا داوطلبان سایت هلال احمر به نشانی khadem.ir را به صورت فارسی یا انگلیسی در مرورگر خود جستجو کنند. سپس با کلیک بر روی گزینه khadem.ir مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت هلال احمر شوند.

 

ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

 

در صفحه اصلی سایت از نوار بالای سایت هلال احمر، بر روی گزینه دوره های آموزشی کلیک نمایند. در منوی باز شده داوطلبان می توانند دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

ثبت نام دوره های هلال احمر

 

علاوه بر دوره های حضوری، جمعیت هلال احمر یک سری دوره های مجازی را برای داوطلبان راه اندازی کرده که برای شرکت در این دوره ها داوطلبان باید از منوی باز شده بر روی گزینه آموزش های مجازی کلیک نمایند.

 

انواع دوره های آموزشی هلال احمر

 

با ورود به صفحه آموزش های مجازی هلال احمر، داوطلبان می توانند دوره مورد نظر خود را از میان دوره های موجود جستجو کرده و آن را انتخاب نموده و بر روی گزینه مشاهده کلیک نمایند.

 

سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

 

پس از انتخاب دوره مورد نظر، باید بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایند.

 

نحوه ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

 

در صورتی که داوطلبان پیش از این در سایت هلال احمر ثبت نام کرده اند، می توانند با استفاده از ایمیل یا شماره همراه و همچنین رمز عبور خود، مطابق تصویر زیر وارد سایت شده و دوره مورد نظر خود را مشاهده نمایند.

 

ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر

 

اگر داوطلبان قبلا در سایت هلال احمر عضویت نداشتند، باید بر روی گزینه عضویت کلیک نمایند. در این قسمت داوطلبان با وارد نمودن نام، نام خانوادگی، ایمیل یا تلفن همراه، رمز عبور و کد فعال سازی، می توانند در سایت هلال احمر ثبت نام کرده و عضو این سایت شوند.

 

ثبت نام دوره های هلال احمر

 

با عضویت در سایت هلال احمر داوطلبان می توانند در دوره های آموزشی مختلف با استفاده از شماره همراه و رمز عبور خود ثبت نام و شرکت نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

مشاوره دوره های آموزش ی هلال احمر

 

متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر باید به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir مراجعه کرده و از زمان ثبت نام هر یک از دوره های آموزشی هلال احمر اطلاع پیدا کنند. همچنین پیگیری و مطالعه اطلاعیه های منتشر شده در سایت هلال احمر به داوطلبان کمک کرده تا از زمان و نحوه ثبت نام کلاس ها و همچنین سایر جزئیات مربوط به دوره های آموزشی مطلع شوند.

 

دوره های آموزشی هلال احمر هر یک دارای جمع ساعات آموزشی مخصوصی بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت هلال احمر و انتخاب هر یک از دوره های آموزشی می توانند از مدت زمانی کلاس های نظری و عملی هر دوره مطلع شوند.

 

پس از ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر، داوطلبان باید از زمان برگزاری دوره ها و همچنین نحوه برگزاری دوره ها مطلع شده و در زمان مقرر در جلسات آموزشی هر دوره حاضر شوند.

 

پس از گذراندن دوره آموزشی انتخابی، داوطلبان باید در آزمون نظری و آزمون عملی مربوط به دوره شرکت نمایند. داوطلبانی که در آزمون ها نمرات 14 و بالاتر از کل 20 نمره را کسب کنند، در آزمون پذیرفته شده و می توانند مدرک پایان دوره آموزشی مربوطه را از جمعیت هلال احمر اخذ نمایند.

 

متقاضیانی که در دوره های آموزشی هلال احمر پذیرفته شده و مدرک آن دوره را دریافت نموده اند، می توانند در استخدام هلال احمر یا سازمان های مشابه، از این مدارک به عنوان یک امتیاز برای استخدام استفاده نمایند.

 

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی هلال احمر و نحوه ثبت نام دوره ها و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️دوره های آموزشی هلال احمر کدامند؟

✔️جمعیت هلال احمر دوره های آموزشی از جمله دوره کمک های اولیه را برگزار کرده که در این مقاله این دوره های آموزشی معرفی می شوند.



 

2- ✔️نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر چگونه است؟

✔️ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر به صورت حضوری در پایگاه های هلال احمر و همچنین در سایت خادم به نشانی khadem.ir انجام شده که در این مقاله نحوه ثبت نام توضیح داده شده است.



 

3- ✔️سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر کدام است؟

✔️سایت ثبت نام دوره های آموزشی هلال احمر، سایت خادم به نشانی khadem.ir بوده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : دوره های آموزشی هلال احمر

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KgrY
نظرتان را بنویسید