شرایط استخدام آتش نشانی

شرایط استخدام آتش نشانی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون استخدامی آتش نشانی در سال 1400 نیز به منظور تامین نیروی انسانی کارآمد در سازمان آتش نشانی برگزار می شود. ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ دارای شرایط عمومی و اختصاصی بوده که به همراه سهمیه های آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 درج شده و در سایت سازمان آتش نشانی azmoon125.tehran.ir منتشر می شود.

 

 

آزمون استخدامی آتش نشانی توسط سازمان آتش نشانی کشور در سال 1400 برگزار شده و شرایط مربوط به ثبت نام این آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده و توسط سازمان آتش نشانی اعلام می شود. همچنین سهمیه هایی برای داوطلبان آزمون استخدامی آتش نشانی در نظر گرفته شده که این سهمیه ها نیز در دفترچه منتشر می شود.

از آنجا که اطلاع از شرایط آزمون استخدامی آتش نشانی برای شرکت در آزمون ضروری است، در این مقاله شرایط عمومی آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰، شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 و سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 توضیح داده شده است.

 

شرایط عمومی استخدام آتش نشانی ۱۴۰۰

سازمان آتش نشانی با برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی به شکل کشوری یا استانی اقدام به جذب و تامین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود می کند. برنامه ریزی و زمان بندی آزمون استخدامی آتش نشانی از مرحله ثبت نام تا مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران و اعلام نتایج آزمون، توسط سازمان آتش نشانی تهران انجام می شود. جزئیات مربوط به هر مرحله نیز در سایت سازمان آتش نشانی استان تهران به نشانی azmoon125.tehran.ir منتشر می شود.

 

آزمون استخدامی آتش نشانی در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و برگزاری آزمون آتش نشانی دارای شرایط خاصی می باشد. شرایط ثبت نام آزمون به همراه سایر جزئیات مربوط به زمان بندی و روند انجام آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج می شود. در این قسمت از مقاله شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی توضیح داده شده است.

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

 

آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ مانند سایر آزمون های استخدامی دارای شرایط عمومی خاصی برای داوطلبان بوده و این شرایط عمومی معمولا میان تمام آزمون ها مشترک است. شرایط عمومی آزمون آتش نشانی عبارت است از:

 

داشتن تابعیت ایرانی

 

عدم اعتیاد به مواد مخدر

 

اعتقاد به دین اسلامی و یا یکی از دین های مورد تایید کشور ایران

 

پذیرش و عمل به قانون اساسی ایران و عدم مخالفت با جمهوری اسلامی

 

برخورداری از سلامت جسمی و روحی به تناسب رشته شغلی انتخابی

 

مشخص بودن شرایط نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

 

عد شرط سنی پذیرش داوطلبان متولد سال 1372 به بعد

 

داوطلبانی که هر یک از شرایط عمومی آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 را نداشته باشند، از ادامه روند آزمون حذف شده و شرکت در این آزمون برای آنها مقدور نیست.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در شرایط عمومی آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

 

 

شرایط اختصاصی استخدام آتش نشانی ۱۴۰۰

داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی و پذیرش در سازمان آتش نشانی استان تهران هستند، با مراجعه به سایت سازمان آتش نشانی تهران به نشانی azmoon125.tehran.ir می توانند تمامی مراحل آزمون آتش نشانی از ثبت نام آزمون تا مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی را انجام دهند. برای انجام ثبت نام آزمون آتش نشانی 1400، داوطلبان باید از شرایط ثبت نام آزمون مطلع باشند.

 

آزمون استخدامی آتش نشانی در سال ۱۴۰۰ نیز برگزار شده و برگزاری آزمون آتش نشانی دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون به همراه سایر جزئیات مربوط به زمان بندی و روند انجام آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج شده و داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط باید دفترچه راهنما را دانلود و به دقت مطالعه کنند. در این قسمت از مقاله شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 توضیح داده شده است.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

 

آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده در قسمت قبلی مقاله ، دارای شرایط اختصاصی نیز می باشد که در ادامه بیان شده است:

 

داشتن حداقل مدرک دیپلم برای متقاضیان آقا

 

داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس برای داوطلبان خانم

 

داشتن حداقل 165 سانتی متر قد برای داوطلبان آقا

 

داشتن حداقل 160 سانتی متر قد برای داوطلبان خانم

 

پذیرش داوطلبان بومی استان تهران در آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران

 

داشتن مدال طلای مسابقات جهانی برای داوطلبان مزیت محسوب شده و در پذیرش آنها موثر است.

 

اختصاص سهمیه های رزمندگان، ایثارگران و ... به داوطلبان آزمون که در قسمت بعدی مقاله این سهمیه ها توضیح داده شده است.

 

داوطلبانی که هر یک از شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 را نداشته باشند، از ادامه روند آزمون حذف شده و شرکت در این آزمون برای آنها مقدور نیست.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی

 

 

 

 

 

سهمیه های استخدام آتش نشانی ۱۴۰۰

در آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ نیز مانند سایر سهمیه های آزمون استخدامی، سهمیه هایی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آتش نشانی متوجه می شوند که مشمول این سهمیه ها هستند یا خیر. در این قسمت از مقاله سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 در دو بخش سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین توضیح داده شده است.

 

سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

 

جذب داوطلبان ایثارگر از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین متقاضیان سهمیه ایثارگران بر اساس نمره مکتسبه در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به آزمون عملی و مصاحبه استخدامی انجام می شود. جزئیات مربوط به داوطلبانی که شامل سهمیه های 25 درصد و 5 درصد رزمندگان می شوند، در جدول زیر توضیح داده شده است.

 

انواع سهمیه های 25 درصد رزمندگان و ایثارگران
جانباز
فرزند جانباز 25 درصد و بالاتر
همسر جانباز 25 درصد و بالاتر
آزاده
فرزند آزاده
همسر آزاده
فرزند و همسر شهید و مفقود الاثر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال اسارت و بالاتر
رزمنده جهادگر
خواهر و برادر شهدا

 

در جدول زیر افرادی که شامل سهمیه 5 درصد رزمندگان و ایثارگران می شوند، توضیح داده شده است.

 

انواع سهمیه های 5 درصد رزمندگان و ایثارگران
جانباز کمتر از 25 درصد
همسر و فرزند جانباز کمتر از 25 درصد
همسر و فرزند رزمنده داوطلب بسیجی
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

 

سهمیه معلولین آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

 

برای استفاده از سهمیه معلولین، داوطلبان معلول باید گواهی تایید از سازمان بهزیستی کشور را داشته باشند. 3 درصد ظرفیت آزمون به سهمیه معلولین تعلق گرفته و بر اساس حد نصاب نمره، حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت برای انجام آزمون عملی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی معرفی می شوند.

 

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ باید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون آتش نشانی را مطالعه نمایند. داوطلبان علاوه بر آزمون استخدامی آتش نشانی می توانند در آزمون استخدامی بخش خصوصی شرکت نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا اطلاعات لازم برای ثبت نام در این آزمون را کسب نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰ و سهمیه های آزمون و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️شرایط عمومی آزمون استخدامی آتش نشانی چیست؟

✔️شرایط عمومی آزمون استخدامی آتش نشانی از جمله داشتن تابعیت ایرانی، مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان و ... بوده و در این مقاله تمامی شرایط عمومی بیان شده است.



 

2- ✔️شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی کدام است؟

✔️شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی از جمله داشتن حداقل مدرک دیپلم برای آقایان و مدرک لیسانس برای خانم ها و ... بوده که در این مقاله این شرایط به طور کامل بیان شده است.



 

3- ✔️سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی چیست؟

✔️سهمیه های آزمون استخدامی آتش نشانی از جمله سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : شرایط استخدام آتش نشانی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lj9A
نظرتان را بنویسید