آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور

آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

شروع ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی ۱۴۰۰ همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می باشد. داوطلبان واجد شرایط قید شده در دفترچه این آزمون می توانند برای ثبت نام در زمان مشخص شده اقدام کرده و در صورت پذیرش در مرحله اول، برای مصاحبه استخدامی بهزیستی اقدام نمایند.

 

یکی از آزمون‌ های مهم استخدامی که برای تکمیل نیروهای دستگاه‌ های اجرایی کشور برگزار می‌ شود، آزمون سازمان بهزیستی است که از طریق آن نیروهای ماهر و توانمند برای شروع کار در سازمان بهزیستی کشور کشف شده و اقدامات لازم برای استخدام آن‌ ها در این سازمان صورت می‌ گیرد.

در واقع این آزمون یکی از راه حل‌ های کاربردی برای جذب نیروهای واجد شرایط جهت کار در سازمان بهزیستی کشور می‌ باشد. درست مانند دیگر آزمون‌ های استخدامی برگزار شده توسط دستگاه‌ های اجرایی کشور، در آزمون استخدامی سازمان بهزیستی ۱۴۰۰ نیز واجب است تا داوطلبان با شرایط و قوانین ثبت نام آشنایی داشته باشند که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم داشت.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور، یکی دیگر از مهم‌ ترین آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی است که تعداد بسیار زیادی از افراد برای شرکت و ثبت نام در آن اقدام می‌ کنند. پس از اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی، هر یک از داوطلبان پذیرش در بهزیستی باید با مراجعه به سایت ثبت نام در اولین فرصت ممکن، ثبت نام خود را انجام دهند. چرا که با در نظر داشتن تعداد زیاد داوطلبانی که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 و دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور اقدام می‌ کنند، ممکن است زمانی برای ثبت نام آن‌ ها باقی نمانده و در نتیجه فرصت از دست برود.

 

با توجه به این نکته که آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور به طور معمول همزمان با دیگر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی برگزار می‌ شود، لذا تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور همراه با دیگر آزمون‌ ها مشخص می‌ شود. همچنین احتمال ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور در اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه نیز وجود دارد.

 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

 

برای آشنایی با جزئیات ثبت نام آزمون های استخدامی کشور و مراحل پذیرش در آن می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۰

 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور، از موارد مهمی است که افراد پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی باید آشنایی کامل را در رابطه با آن داشته باشند، بدانند که مراحل ثبت نام به چه صورت است و در نهایت اقدامات لازم برای ثبت نام خود در این آزمون را به دور از سختی و در زمانی سریع انجام دهند.

 

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ نیز با توجه به این که این آزمون از دیگر آزمون‌ های فراگیر دستگاه‌ های اجرایی به شمار می‌ رود، از طریق سایت سنجش انجام می‌ شود. در واقع باید تاکید داشت که مراحل ثبت نام تمامی آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی شبیه به هم بوده و داوطلبان برای ثبت نام در هر آزمون باید یک مسیر را طی کنند.

 

همانطور که گفته شد کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور پیش از فرا رسیدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی برای تمامی داوطلبان واجب است. از این طریق ثبت نام شما به آسانی و در زمانی کوتاه‌تر انجام خواهد شد.

 

اشاره کردیم که ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور به شکل آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌ گیرد؛ داوطلبان پس از مراجعه به این سایت باید طبق مراحل زیر ثبت نام خود در آزمون استخدامی سازمان بهزیستی 1400 را انجام دهند.

 

1) در ابتدا لازم است آدرس سایت sanjesh.org را جستجو کرده و وارد سایت شوید.

2) پس از ورود به سایت ثبت نام باید از منویی که در سمت راست سایت قرار دارد، گزینه‌ استخدام متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور را انتخاب کنید.

3) با دانلود دفترچه راهنمای آزمون و مطالعه تمامی شرایط ذکر شده در این دفترچه، برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور اقدام کرده و به مراحل اصلی ثبت نام در این آزمون وارد شوید.

4) برای ثبت نام به یکسری مدارک نیاز خواهید داشت که بهتر است پیش از هر کاری با کسب اطلاعات لازم در مورد این مدارک برای جمع آوری آن‌ها اقدام کرده و سپس شروع به ثبت نام کنید.

5) مسئله‌ دیگری که باید بدانید این است که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور مانند تمامی آزمون‌ های دیگری که در کشور برگزار می‌ شود باید هزینه‌ آزمون استخدامی مشخص را پرداخت کنید.

6) پس از پرداخت هزینه‌ ثبت نام در آزمون، یک شماره سریال برای شما ارسال خواهد شد که لازم است این کد را نزد خود نگه دارید. (برای دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون به این کد نیاز پیدا خواهید کرد)

7) در انتها گزینه ثبت نام در آزمون را انتخاب کرده و تمامی اطلاعاتی که سایت از شما خواسته را وارد کنید و تمامی مدارک درخواست شده را بارگذاری کنید.

8) پس از وارد کردن اطلاعات و دریافت فرم و کد رهگیری ثبت نام در آزمون، ثبت نام شما نهایی شده و با موفقیت به پایان می‌ رسد.

 

داوطلبانی که دارای شرایط فوق می باشند می توانند خود را برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز آماده نمایند. بدین منظور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه ثبت نام آموزش و پرورش به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور از مسائل دیگری است که برای ثبت نام خود باید مد نظر داشته باشید. در حقیقت تمامی داوطلبان پیش از این که برای ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند، باید به طور کامل شرایط آزمون استخدامی را مطالعه کرده و سپس در صورتی که واجد این شرایط بودند، برای ثبت نام خود اقدام کنند. اصلی‌ ترین شروط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 به شرح زیر می‌ باشند.

 

تمامی داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

داوطلبانی که به دین اسلام یا هر یک از ادیان الهی دیگری که توسط جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته می‌شود اعتقاد داشته باشند.

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از شروط بسیار مهم دیگر برای ثبت نام و شرکت در این آزمون است.

آقایان برای شرکت در این آزمون باید مجوز پایان خدمت یا معافیت از خدمت خود را ارائه دهند.

تمامی داوطلبان باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند.

اعتیاد به هرگونه مواد مخدر از جمله ممنوعیت‌ های اصلی برای داوطلبان این آزمون می‌ باشد.

عدم داشتن سوء پیشینه و هر گونه سابقه کیفری از شروط مهم دیگری است که داوطلبان باید مد نظر داشته باشند.

داوطلبان باید از هر گونه ممنوعیت تایید شده توسط مراجع قضایی کشور برای استخدام در دستگاه‌ های اجرایی کشور معاف باشند.

داوطلبانی که از نیروهای بازخرید شده یا بازنشسته‌ دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، اجازه شرکت در این آزمون را ندارند.

داوطلبان باید از شرایط سنی لازم برای شرکت در آزمون برخوردار باشند. (تمامی داوطلبان باید حداقل 20 ساله باشند، داوطلبانی که حداکثر 25 سال سن دارند باید مدرک دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 30 سال سن دارند باید مدرک فوق دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 35 سال سن دارند باید مدرک لیسانس داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 40 سال سن دارند باید مدرک فوق لیسانس داشته باشند و داوطلبانی که حداکثر 45 سال سن دارند باید مدرک دکتری داشته باشند).

 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی

 

 

 

 

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

مورد مهم دیگری که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ باید بدانید این است که جهت ثبت نام خود باید یک سری مدارک را ارائه دهید. تمامی مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور باید اسکن شده باشند و دقیقا مطابق با شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور آماده شوند.

 

داوطلبان باید مدارک اسکن شده را در حین ثبت نام در آزمون در سایت ثبت نام بارگذاری کنند. در صورتی که مدارک ارائه شده توسط هر یک از داوطلبان مطابق با شرایط تهیه نشده باشند و هر گونه نقص در مدارک ارائه شده وجود داشته باشد، جرائمی مشخص گریبان گیر داوطلبان خواهد شد و در واقع به عنوان متخلف شناخته می‌ شوند. موارد زیر از جمله مهم‌ ترین مدارکی هستند که برای ثبت نام در آزمون‌ های استخدامی کشور، باید در سایت sanjesh.org بارگذاری کنید.

 

یک قطعه عکس 3 در 4 پرسنلی مناسب. داوطلبان باید جدیدترین عکس خود را که دارای فرمت JPG می‌باشد اسکن نموده و در سایت بارگذاری کنند. اندازه این عکس باید بین 300×200 الی 400×300 پیکسل باشد و حداکثر حجم آن 70 کیلوبایت باشد. عکس پرسنلی داوطلبان خانم باید کاملا با حجاب باشد و چهره‌ آن‌ ها به طور کاملا واضح در عکس قابل مشاهده باشد.

 

همچنین لازم است که مدارک شناسایی خود یعنی کارت ملی یا شناسنامه‌ را اسکن کرده و در سایت ثبت نام بارگذاری کنید.

 

همچنین لازم است که آخرین مدرک تحصیلی خود را نیز به صورت اسکن شده در سامانه ثبت نام بارگذاری کنید.

 

هر یک از داوطلبانی که معلول و ناتوان هستند، باید در حین ثبت نام خود این مورد را با انتخاب گزینه‌ نیاز به منشی مشخص کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی

رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

هر یک از رشته‌ های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور در هر یک از دوره‌ های برگزاری این آزمون استخدامی متفاوت از دوره‌ های دیگر است. علاوه بر آن ظرفیت پذیرش برای داوطلبان هر یک از این رشته‌ ها نیز در تمامی دوره‌ ها متفاوت می‌ باشد.

 

با در نظر داشتن این نکته، این امکان وجود ندارد که این رشته‌ ها را به طور دقیق معرفی کرد؛ لذا لازم است تا متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور پیش از این که برای ثبت نام خود اقدام کنند، اطلاعاتی کامل را در رابطه با این رشته‌ ها و ظرفیت پذیرش هر یک از آن‌ ها کسب کرده و سپس ثبت نام خود را انجام دهند. لیست این رشته ها در متن مقاله زیر ارائه شده است.

 

بیشتر بخوانید: رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

هر یک از داوطلبان علاوه بر آگاهی از زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور، باید از زمانبندی برگزاری این آزمون نیز اطلاع داشته باشند و با بررسی اطلاعیه‌ های مرتبط با این آزمون، از زمان برگزاری آن مطلع شوند. زمان برگزاری این آزمون در دوره قبل (9 آبان سال 99) بوده. احتمالا تاریخ بعدی نیز در چنین بازه زمانی از سال خواهد بود.

 

علاوه بر آن داوطلبان پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی بهزیستی 1400، می بایست کارت ورود به جلسه را نیز تهیه کرده و با در دست داشتن آن در روز برگزاری آزمون حضور پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی

مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰، آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت حد نصاب نمره قبولی در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه این آزمون آماده نمایند.

 

زمان و آدرس محل دعوت به مصاحبه از طریق سایت استخدامی بهزیستی کشور به نشانی behzisti.ir منتشر می شود. داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ انجام مصاحبه به آدرس مشخص شده مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گیرند. اگر داوطلبی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی سازمان بهزیستی کشور اقدام نکند، جزو انصرافی ها تلقی خواهد شد.

 

به همراه داشتن برخی مدارک در زمان مصاحبه سازمان بهزیستی کشور الزامی است. از جمله این مدارک، فرم قبولی اولیه در آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰، کارت ملی، انواع مقالات چاپ شده و مدارک زبان (در صورت داشتن) می باشد. برای آشنایی با مصاحبه آزمون های استخدامی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰

با توجه به اطلاعیه‌ ای که در رابطه با آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور منتشر شده است، نتایج آزمون استخدام سازمان بهزیستی کشور پس از گذشت حداکثر 45 روز از زمان برگزاری آزمون کتبی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌ گیرد.

 

با توجه به بازه زمانی اعلام نتایج این آزمون استخدامی در دوره قبلی (11 بهمن ماه 99) می‌ توان گفت که نتایج دوره بعدی برگزاری این آزمون نیز احتمالا در چنین تاریخی اعلام می‌ شود.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بهزیستی کشور را شرح داده و متقاضیان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می تواندی اخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت کنید.

 

در ادامه بخوانید: نتایج آزمون استخدامی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی هزیستی کشور چه تاریخی است ؟

✔️ تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بهزیستی همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی است که در متن مقاله به آن اشاره شده است.



 

2- ✔️ شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بهزیستی چیست ؟

✔️ شرایط سنی و تحصیلی از جمله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بهزیستی است. لیست مدارک نیز در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی بهزیستی چه تاریخی است ؟

✔️ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی بهزیستی همزمان با دستگاه های اجرایی می باشد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Mk85
نظرتان را بنویسید