استخدام سازمان محیط زیست سال 99

استخدام سازمان محیط زیست سال 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahan
در این مقاله قصد داریم تا درباره استخدام سازمان محیط زیست سال 99 با شما سخن بگوییم. یکی از بهترین موقعیت های شغلی که سالانه قادر به استفاده از آن هستید آزمون استخدامی است که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. بخشی که امروز قصد داریم درباره آن به شما اطلاع رسانی کنیم استخدام سازمان حفاظت محیط زیست است.
منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال 99

در این بخش قصد داریم تا منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال 99 را برای شما بازگو نماییم.

آزمون استخدامی به 2 بخش تقسیم می شود.

آزمون عمومی
آزمون تخصصی (آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال 99 )

منابع آزمون استخدام عمومي

یکی از آزمون ها که آزمون اولیه می باشد را آزمون عمومی می نامند. که می توانید منابع آزمون استخدام عمومی را در بخش زیر مشاهده نمایید.

فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
رياضي مقدماتی و آمار
زبان و ادبيات فارسي
معارف اسلامی
زبان عمومی انگليسي
هوش و توانمنديهاي عمومي

نکته: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف هستند و نمره آن ها بر اساس بقیه دروس محاسبه می شود وامتیاز سوالات معارف در دیگر سوالات پخش خواهد شد.

منابع آزمون تخصصي استخدام سازمان محیط زیست سال 99

منابع آزمون تخصصي استخدام سازمان محیط زیست براي هر يك از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است. كليه سوالات مواد آزمون عمومي و اختصاصي به صورت چهار گزينهاي با ضريب يك ( 1) مي باشند. ضمناً به ازاي هر پاسخ اشتباه به سوالات، يك سوم نمره منفي در نظر گرفته خواهد شد.منابع و مواد آزمون استخدامی را در حدول 1 می توانید مشاهده نمایید.منابع آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال 99 در صفحات (23و32و33) قابل مشاهده می باشد.
زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست سال 99

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش کشور در خصوص هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدام دستگاه های اجرایی کشور در سال 99؛ زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان محیط زیست در سال 99 از ساعت....
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/75WO
نظرتان را بنویسید