رشته های شناور ارشد 99-1400

رشته های شناور ارشد 99-1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahan
رشته های شناور ارشد 99-1400 را در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد. رشته های شناور چیست؟ چگونه می توان در رشته های شناور پذیرش گرفت؟ بهترین رشته های شناور کدام اند؟ برای کسب اطلاعات درباره رشته های شناور، شرایط پذیرش آنها و همچنین دانشگاه های مربوطه با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

رشته های شناور ارشد در 99-1400 به این صورت می باشد که این رشته های برای هر یک متقاضیان قادر به انتخاب حداکثر 2 رشته می باشند. یکی از رشته ها به عنوان رشته اصلی و دیگری به عنوان رشته شناور. لیست رشته های اصلی و شناور کارشناسی ارشد نیز مانند مقاطع دیگر توسط سازمان سنجش تعیین و سپس توط سامانه این سازمان به نشانی sanjesh.org اطلاع رسانی می شود.

لیست رشته های شناور کنکور ارشد 99

در عکس زیر می توانید لیست رشته های شناور کنکور ارشد 99 را مشاهده نمایید. ضمنا در این بخش قادر به رویت کد رشته های شناور کنکور ارشد 99 می باشید. فراموش نشود متقاضیان قادر به انتخاب بیشتر از 2 رشته نیستند. ضمنا باید به شما هشدار دهیم که اگر رشته امتحانی اصلی متقاضی در لیست زیر باشد، رشته دوم (شناور) را نمی توانید از این لیست انتخاب نمایید.

اگر رشته اول را از این 64 رشته شناور انتخاب نمایید و رشته دوم را از دیگر رشته ها انتخاب نمایید سیستم به صورت خودکار با توجه به الگوریتم های مربوطه اولویت شما را تغییر خواهد داد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/65zz
نظرتان را بنویسید