کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان به منظور شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید علاوه بر کدملی ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که عددی 7 رقمی است را دارا باشند . این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار گرفته است .

با وجود اینکه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده ، اما همچنان مانند گذشته مسیر انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه سراسری از یکدیگر جدا می باشد  و تمام داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون ثبت نام کرده و در زمان برگزاری کنکور 99 در جلسه کنکور حضور داشته اند ، می توانند با توجه به کارنامه اولیه خود با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99​ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند .

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک شناسه هفت رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه درج شده است . شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نیازی به اعلام علاقه مندی در زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 ندارد و حتی داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور 99 تنها به منظور انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور ) شرکت کرده بودند در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شرکت نمایند . در این مقاله به نحوه دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداخته ایم .

شرایط شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که دارای شرایط زیر هستند ، می توانند در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش  بعد از ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شرکت کنند  :

 در کنکور سراسری 99 ثبت نام کرده باشند .

 کارت ورود به جلسه کنکور 99 را دریافت کرده باشند .

در جلسه کنکور 99 حاضر شده باشند .

 در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به انتخاب رشته شده باشند و در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری ، کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد قرار گرفته باشد .

علاوه بر موارد ذکر شده ، هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده که متقاضیان میبایست شهریه دانشگاه آزاد را نیز در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در نظر بگیرند  .

محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، عددی 7 رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه کنکور 99 مطابق تصویر زیر درج شده است . متقاضیان پس از وارد شدن به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به آدرس azmoon.org و خرید کارت اعتباری با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 و درج اطلاعات و کد دسترسی انتخاب رشته می توانند متناسب با گروه آزمایشی  خود حداکثر 100 رشته محل را از بین رشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 انتخاب نمایند .









در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به منظور مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آماده خدمت رسانی به داوطلبان می باشند . متقاضیان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با این کارشناسان در ارتباط باشند .

سوالات متداول

1- برای دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کجا باید مراجعه شود؟
این کد در انتهای کارنامه اولیه درج شده است که با مطالعه این مقاله می توانید به صورت تصویری از محل قرار گرفتن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوید .



2- داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب چند کد رشته محل هستند ؟
حداکثر 100 کد رشته محل که در مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است .

3- آیا انتخاب رشته دانشگاه آزاد مانند انتخاب رشته کنکور سراسری رایگان است ؟
خیر - مستلزم پرداخت هزینه می باشد که با مطالعه مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص انتخاب رشته دانشگاه آزاد کسب نمایید .

منبع : کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x4xq
نظرتان را بنویسید