استخدام نیروی انتظامی 99 – درجه داری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
استخدام نیروی انتظامی 99 – درجه داری
استخدام نیروی انتظامی 99 آغاز شد . داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های نیروی افسری را دارند میتوانند امروز از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام حتما دفترچه را دانلود کرده و مطالعه کنید و از تمامی شرایط و ضوابط دانشگاه های افسری 99 اطلاع پیدا کرده و سپس از طریق سامانه apu.ac.ir اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و اگر اقدام به ثبت نام حضوری کنید بی پاسخ خواهید ماند.
جهت تکمیل امور استخدام نیروی انتظامی 99 و دریافت رسید می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید
9099072952 – پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


اطلاعیه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی
ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 آغاز شد. متقاضیان گرامی استخدام ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی که واجد شرایط ورود به این دانشگاه می‌باشند، می‌توانند پس از مطالعه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ناجا وارد سامانه apu.ac.ir شده و اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که شرایط لازم برای شرکت در این دانشگاه ، شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای قبولی می‌باشد.

جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99
مقاطع تحصیلی مختلفی که برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 مجاز می‌باشند شامل ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشند. پذیرش در دانشگاه افسری امین از طریق کنکور سراسری ،در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف وجود خواهد داشت. دانشگاه نیروی انتظامی دارای 31 گروه آموزشی و 23 رشته تحصیلی با 29 گرایش در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد.
در ادامه به نحوه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی خواهیم پرداخت. اما برای استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل به راحتی تنها با استفاده از شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 و راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99
برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 کلیه داوطلبان باید واجد شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند. شرایط عمومی در حکم فیلتری است که داوطلبان باید از آن عبور نمایند. بنابراین آن دسته از داوطلبانی خواهند توانست در این آزمون پذیرفته شوند که واجد شرایطی که در ادامه ذکر خواهیم نمود باشند.
1. داوطلبان باید اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام داشته باشند.
2. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها.
3. تنها آن دسته از داوطلبانی که تابعیت ایرانی دارند می توانند در ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 شرکت نمایند.
نکته مهم : داوطلبان حتما باید ایرانی الاصل باشند و پدر و مادر آنها ایرانی باشند.
4. هیچ گونه سابقه ای در رابطه با عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.
5. داوطلبانی که اقدام به ثبت نام می نمایند نباید عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام داشته باشند.
6. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
7. داشتن هر گونه سوء پیشینه منجر به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 نخواهد گردید.
8. عدم اعتیاد به مواد مخدر
9. با توجه به شرایط تحصیلی داوطلبان باید واجد این شرایط برای ادامه تحصیل در این دانشگاه باشند.
10. متقاضیان باید از نظر جسمی و روانی ، توانایی مورد نظر را برای ادامه تحصیل در این دانشگاه داشته باشند.


ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 برای کلیه آقایان و بانوان گرامی که واجد شرایط باشند به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود.



راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام برای کلیه متقاضیان در رشته های مختلف نظری که دانش آموزان پایه مقاطع تحصیلی دوازدهم، امکان پذیر است. آن دسته از داوطلبانی که از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برخوردار هستند، می‌توانند در اوایل دی ماه نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 اقدام نمایید. در ادامه به راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی خواهیم پرداخت.
پس از وارد شدن به سامانه ثبت نام دانشگاه افسری امین به نشانی apu.ac.ir بر روی پذیرش شرایط ثبت نام کلیک نمایید. وارد نمودن اطلاعات هویتی در مراحل بعدی در فرم ثبت نام الزامی می‌باشد. اطلاعاتی همانند : کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی در این مرحله از ثبت نام موردنیاز می‌باشد.
در مرحله بعدی راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، لازم است بر روی گزینه ثبت نام و وورد به سامانه کلیک نمایید. سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، به صورت خودکار برای شما رمز عبور و همچنین نام کاربری را در اختیارتان قرار خواهد داد. پس‌ از آن ، نام کاربری و رمز عبور را لازم است در مرحله بعدی وارد نمایید.
مرحله آخر راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، وارد نمودن مجدد نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام می‌باشد. پس از ورود مجدد به سامانه موردنظر، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید و پس از اتمام کار، کد رهگیری را دریافت خواهید نمود. این کد رهگیری را نزد خود تا زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین نگاه دارید.

تذکر مهم : ثبت نام متقاضیان با استفاده از گوشی های تلفن همراه امکان پذیر نخواهد بود



شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99

• یکی از شرایط اختصاصی برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، دارا بودن شرایط سنی است. حداقل سن هر یک از داوطلبان ، 18 سال می باشد و حداکثر سن را میتوان با توجه به برخی از شرایط ، می توانند 25 سال داشته باشند می توانند نسبت ه ثبت نام اقدام نمایند.
• داشتن حداقل قد 170 سانتیمتر قد برای تمامی متقاضیان لازم و ضروری می باشد.
• جهت اطلاع از شرایط کامل و تکمیل روند ثبت نام همه روزه از ساعات 8 صبح الی 12 شب با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس بگیرید.


ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان

در سال های اخیر بانوان عزیز نیز، نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان گرایش پیدا کرده اند. همانند ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 در مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری ، دانشجویان را پذیرش می نمایند. بنابراین کلیه دانش آموزانی که در رشته های مرتبط با دانشگاه علوم انتظامی مشغول به تحصیل می باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند.
جهت کسب اطلاع دقیق در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 و شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان و همچنین اطلاع از تمامی شرایط اختصاصی می توانید با مشاورین و متخصصن ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید.


جهت اطلاع از ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 و راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دانشگاه نیروی انتظامی

بیشتر بدانید
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی
سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی
کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون
مشاوره تخصصی نظام وظیفه
مشاوره رایگان سربازی
قوانین امریه سربازی
راهنمای تمدید معافیت تحصیلی دانشجویی
راهنمای اخذ معافیت تحصیلی
استخدام سپاه اصفهان
ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99
سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ناجا
سایت ثبت نام دانشگاه افسری نیرو انتظامی
راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی
خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اطلاعیه ثبت نام دانشگاه آزاد ، جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ، شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ، دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان است شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.
منبع : استخدام نیروی انتظامی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PkY1
نظرتان را بنویسید