مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مشاوره قبولی در کنکور سراسری
برنامه ریزی مشاوره قبولی در کنکور سراسری
مشاوره قبولی در کنکور سراسری موجب موفقی شما خواهد بود. داوطلبینی که قصد موفقیت در کنکور سراسری در رشته های مختلف را دارند میتوانند با برنامه ریزی درست، مطالعه درست ، روش صحصیح مطالعه ، فنون تست زنی و ... موفقیت خود را رقم بزنند. موفقیت در کنکور تنها به میزان اطلاعات علمی نیست بلکه بستگی به آمادگی روحی و روانی شما نیز دارید که شما باید آمادگی لازم برای کنکور را داشته باشید.
قبولی در کنکور سراسری
قبولی در کنکور بزرگ‌ترین و مهم ترین هدفی است که داوطلبان کنکور برای رسیدن به آن در حال تلاش و رقابت می‌باشند. اما مانند هر کار دیگری چنانچه شما با اصول و قواعد کار آشنایی لازم و کافی را داشته باشد، موفقیت خود را می‌توانید تضمین نمایید. سختی کنکور برای کسانی است که بدون رعایت قوانین و اصول لازم، پا به عرضه رقابت می‌گذارند. اما مگر رقیبان شما هم مانند شما خواهند بود لزوماً؟ نمی‌توانید بدون اینکه به رقبای خودتان توجه کنید، به خود امیدوار و شاید غره شوید. فراموش نکنید که رتبه‌ها در کنکور سراسری، برحسب عملکرد داوطلبان تعیین می‌گردند. و شاید سختی کار همین باشد. پس اگر می‌خواهید پیروز میدان شوید و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید مشاوره قبولی در کنکور سراسری را به خاطر بسپارید. ما در این مطلب می‌خواهیم بایدها و نبایدهای مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

هدف خود را مشخص کنید

کنکور یک مسیر است که پایان آن، هدفی است که برای رسیدن به آن در حال تلاش می‌باشید. فرض کنید می‌خواهید از یک استان به استان دیگری سفر کنید. قطعاً راه‌ها و جاده‌های فراوانی از استان مبدأ برای رسیدن به استان مقصد وجود خواهد داشت. شما با توجه به هزینه، زمان، راه و… یکی از این مسیرها را انتخاب می‌نمایید و با خیال راحت پس ز طی کردن مدت زمان لازم، به مسیر مقصد خود می‌رسید. اما اگر بدون اینکه مقصدی را برای خود مشخص نمایید، شروع به حرکت کنید و در تمام جاده‌ها به صورت شانسی حرکت نمایید، آیا می‌توانید به جای مشخصی برسید؟ چقدر امکان اینکه مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید و یا مقصدی که به آن می‌رسید همان مقصد دلخواه شما می‌تواند باشد؟ نداشتن هدف دقیقا همانند همین مسئله می‌تواند باشد. داشتن هدف مشخص به شما کمک خواهد کرد که بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نمایید و همچنین با اطلاع از درصدهای هر درس در کارنامه رشته‌های مختلف تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه، می‌توانید فاصله خود را مقایسه نمایید و چنانچه هنوز به سطح مطلوب در این زمینه نرسیده‌اید، تلاش و برنامه‌ریزی نمایید. برخی از داوطلبان در هنگام تماس جهت مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، این موضوع را که ما هنوز در رابطه با رشته خود جهت ادامه تحصیل به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، عنوان می کنند و همین مسئله موجب می شود که اظهار ناامیدی و سردرگمی کنند. مشاوره قبولی در کنکور سراسری به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری نسبت به خود و علایق و استعدادهایتان داشته باشید و پس از آن رشته و هدف خود را دقیقا مشخص نمایید.
منابع درستی انتخاب نمایید

منابع مطالعه کنکور بسیار مهم است. تصور کنید یک آشپز خوب، به مواد خوبی برای طبخ غذا نیازمند است. توصیه‌ای که ما به داوطلبان در مشاوره قبولی در کنکور سراسری می‌کنیم، داشتن منابع کنکور خوب در این زمینه است. منبع کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، هرکدام منحصر به خود این رشته‌ها می‌باشند. مهم است که زمان و انرژی شما از چه طریقی مصرف می‌شود؟ آیا این منابع درست می‌باشند و به موفقیت شما در کنکور کمک خواهند نمود؟ هر چقدر شما فرد پرتلاش و با هوش‌بهر بالا باشید، باز هم اطلاع از منابع درست و مطالعه بر روی آن‌ها بسیار مهم می‌باشد.

برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها برای رسیدن به اهداف شما می‌باشد. داشتن برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد تا از حداقل منابع و امکانات خود، بهترین نتیجه را کسب نمایید. برخی از داوطلبان به علت نداشتن برنامه ریزی درست با تلاش فراوان و کوششی که به خرج می‌دهند، باز هم در زمان کنکور، موفقیت لازم را به دست نمی‌آورند. یکی از کارهایی که در مشاوره و برنامه ریزی قبولی در کنکور سراسری برای داوطلبان مشاورین ما انجام می‌دهند، یک برنامه ریزی درست و اصولی که با رعایت وقت و همچنین با توجه به شخصیت و نحوه بازدهی داوطلب می‌باشد. تا حدی زیادی شاید بتوان گفت مشاوره قبولی در کنکور سراسری را با برنامه ریزی مترادف دانست.

به لحاظ روانی خود را آماده نمایید

در مشاوره قبولی در کنکور سراسری تمرکز ما صرفاً تنها بر روی حفظ مطالب و یادگیری آن‌ها نمی‌باشد. از داوطلبان فراوانی می‌توانیم برای شما نام ببریم که با وجود تلاش مستمر، و پشتکار فراوان، نتوانسته‌اند نتیجه مطلوبی در کنکور اخذ نمایند. بسیاری از داوطلبان به دلیل استرس فراوانی که در جلسه کنکور تجربه کرده‌اند، باعث مختل شدن نظام فکری آن‌ها شده است و همین امر موجب شده که عملکرد مناسبی در جلسه کنکور نداشته باشند. البته این آمادگی روانی منحصر به جلسه کنکور نمی‌باشد. اگر روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور دارید، حتماً آمادگی روانی را جزو برنامه خود قرار دهید. حتی برخی از داوطلبان در طول سال که در حال مطالعه برای کنکور می‌باشند نیز، این استرس و ناامیدی برای پذیرش را ممکن است داشته باشند. ما در مشاوره قبولی در کنکور سراسری به داوطلبان می‌آموزیم که حتی در جلسه کنکور چگونه بتوانند خود را آرام نمایند.

مشاور خوب داشته باشید

مشاوره قبولی در کنکور سراسری یعنی داشتن یک مشاور خوب و مجرب. یک مشاور به راحتی می‌تواند راه‌های موفقیت را به شما نشان دهد. مشاوره تحصیلی آنلاین ایران تحصیل با داشتن مشاوری که از اصول و فنون مطالعه، برنامه ریزی، تست زنی، منابع درست اطلاع دارد، موفقیت شما را می‌تواند تضمین نماید. تنها چیزی که شما حتی با رعایت کردن این موارد ممکن است امیدی برای پذیرفته شدن را در شما کم کند، مسئله آمادگی روانی که خدمتتان عرض نمودیم می‌تواند باشد که این مسئله نیز، با داشتن یک مشاور در کنار خود تا حدود زیادی قابل حل می‌باشد و همچنین به مشاوره قبولی در کنکور سراسری کاملاً اشراف دارد. مشاورین ایران تحصیل، همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور می‌باشند. فقط کافی است که با شماره‌های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از مشاوره قبولی در کنکور سراسری و 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

مطالب مرتبط :
چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟
بهترین مشاور تحصیلی در کرج
نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کنکور سراسری
مصاحبه با نفرات برتر کنکور
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی
مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98
نتایج نهایی کنکور 97
کارنامه کنکور سراسری 97
مشاوره قبولی در کنکور سراسری
5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور
خلاصه مقاله : این مقاله که شامل برنامه ریزی مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، قبولی در کنکور سراسری است میتوانید با مطالعه این مقاله برنامه ریزی مناسب و درست داشته باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .
منبع : مشاوره قبولی در کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QlO0
نظرتان را بنویسید