سامانه ساجد دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه جامع دانشگاه آزاد ( ساجد ) جهت خدمت رسانی به دانشجویان ، اساتید و متقاضیان جذب هیات علمی این دانشگاه طراحی شده که افراد با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن به خدماتی از قبیل ثبت درخواست وام دانشجویی و ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد دسترسی می یابند .




دانشگاه آزاد اسلامی سامانه ساجد را جهت نظارت آنلاین بر عملیات مالی واحدهای دانشگاهی با هدف بهینه سازی مصرف این منابع و همچنین رسیدگی به امور مربوط به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد راه اندازی نموده است . دانشجویان و متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد می توانند از خدمات این سامانه که شامل ثبت نام وام دانشجویی و درخواست جذب و نقل و انتقال هیات علمی بوده استفاده کنند .

متقاضیان دریافت وام دانشجویی از محل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد و همچنین افراد واجد شرایط ثبت نام جذب هیات علمی ، می بایست جهت بررسی درخواست خود در سامانه ساجد ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایند . در ادامه این مطلب کاربردهای سامانه سجاد ، نحوه عضویت و ثبت درخواست وام دانشجویی و جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در این سامانه بررسی شده است .



ثبت نام وام دانشجویی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد
دانشجویان دانشگاه آزاد می‌ توانند از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان این دانشگاه که شامل وام شهریه دانشگاه آزاد از نوع کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ، کمک هزینه ازدواج ، وام ضروری و مسکن بوده ، استفاده نمایند . زمان ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد در سامانه ساجد از اوایل هر نیمسال تحصیلی آغاز می شود که متقاضیان دریافت وام از محل صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد می بایست با ثبت نام در سامانه ساجد ، درخواست خود را ثبت کنند .



 راهنمای ثبت نام وام دانشجویی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد



1- با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir و کلیک بر روی گزینه ثبت نام دانشجویان ، ثبت نام خود را آغاز کنید .







2- کد ملی و شماره دانشجویی در فرم ورود و عضویت دانشجویان وارد نمایید .







3- فرم ثبت نام در سامانه که شامل اطلاعات پایه ، دانشجویی و تماس بوده را تکمیل نمایید .







4- در صورت تایید شدن ثبت نام پیام " ثبت موفق " بر روی صفحه ظاهر شده و کاربر به صفحه ورود به سامانه هدایت می شود .







5- کد ملی خود را در سامانه ساجد وارد کرده و گزینه " ورود " را انتخاب نمایید .







6- شماره تلفن همراه را جهت دریافت رمز موقت وارد کرده و بر روی گزینه " ارسال " کلیک کنید .







7- یک رمز موقت به تلفن همراه شما ارسال می شود که پس از وارد کردن آن باید گزینه " بررسی " را انتخاب کنید .







8- در این مرحله می بایست رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کرده و گزینه " بررسی " را انتخاب نمایید .







9- پس از ثبت رمز ورود ، بر روی گزینه " انتقال به صفحه ورود " کلیک کنید .







10 - مجددا کد ملی را وارد نموده و بر گزینه " ورود " کلیک کنید .







11- رمز عبور را تایپ کرده و گزینه " ورود " را انتخاب نمایید .







12- پس باز شدن صفحه کاربری می بایست گزینه " درخواست وام دانشجویی " را در قسمت پایین صفحه انتخاب نمایید .







13- وام مورد نظر خود را در منوی " عنوان تسهیلات " انتخاب کنید .







حتما بخوانید: انواع وام دانشجویی دانشگاه آزاد






ثبت نام جذب هیات علمی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد
دانشگاه آزا​د اسلامی هر سال ظرفیت ها و کمبودهای موجود در هیات علمی و آموزشی این دانشگاه را بررسی کرده و پس از مشخص شدن فهرست رشته ها و گرایش های دارای ظرفیت خالی در واحدهای دانشگاهی استان های مختلف ، در سامانه ساجد امکان ثبت نام جذب اعضای هیات علمی را فراهم می کند .

متقاضیان می توانند پس از انتشار فراخوان جذب هیات علمی در سامانه ساجد پس از مطالعه دستورالعمل و شرایط جذب ، لیست رشته های مورد نیاز پزشکی و غیر پزشکی را بررسی کرده و در صورت مطابقت رشته های موجود با آخرین مدرک تحصیلی خود ، اقدام به ثبت نام در سامانه ساجد نمایند .



 راهنمای ثبت نام جذب هیات علمی در سامانه ساجد دانشگاه آزاد



1- متقاضیان می بایست به سایت ساجد به نشانی sajed.iau.ir رفته و از قسمت بخشنامه ها " دستورالعمل جذب اعضای هیات علمی " را مطالعه نمایند .







2- در مرحله بعد از منوی جذب اعضای هیات علمی " لیست رشته های مورد نیاز " را انتخاب کرده و از قرار داشتن رشته تحصیلی خود در میان رشته های دارای پذیرش اطمینان حاصل کنید .







3- به عنوان مثال در تصویر زیر لیست رشته محل های دارای جذب پس از اعمال فیلترها ارائه شده است .







4- در صورتی که واجد شرایط فوق هستید ، با انتخاب  " ثبت نام " از منوی جذب اعضای هیات علمی ، ثبت نام خود را آغاز نمایید .







5- پس از مطالعه دقیق شرایط فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ، گزینه " مطالب فوق را قبول کردم " را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید .







6- در صفحه بعدی می بایست کد ملی خود را وارد کرده و بر روی بررسی کلیک کنید .







7- در صورتی که پیش از این وارد سامانه ساجد شده باشید اطلاعات نام و نام خانوادگی و نام پدر به صورت خودکار برای شما نمایش داده می شود .







8- در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه ساجد می شوید ، می بایست اطلاعات خود ار در فیلدهای نمایش داده شده وارد کنید .







9- پس از وارد کردن اطلاعات می بایست با کد ملی و رمز عبوری که از طریق سامانه ساجد به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود ، به سامانه وارد شوید و گزینه جذب هیات علمی که در صفحه داشبورد قرار دارد را انتخاب نمایید .







10- در صفحه باز شده جهت ثبت نام جذب هیات علمی روی " ثبت درخواست جدید " کلیک کنید .







11- در این مرحله می بایست اطلاعات تحصیلی خود را وارد نمایید . در صورتی که در فراخوان های قبلی شرکت کرده باشید، اطلاعات گذشته نمایش داده می شود . در غیر این صورت می بایست با انتخاب " ثبت سوابق تحصیلی جدید " اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید .







12- در صورتی که رشته و مقطع تحصیلی متقاضی مورد تقاضا نباشد ، پیامی مبنی بر عدم مطابقت با نیازهای استانی ظاهر می شود . در صورت مطابقت نیازها با رشته و مقطع متقاضیان ، می بایست هزینه بررسی درخواست پرداخت شود تا ثبت نام به پایان برسد .








جهت ورود به سامانه جامع دانشگاه آزاد ( ساجد ) کلیک کنید



بیشتر بخوانید: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد









علاقمندان به تدریس در دانشگاه های مجموعه وزارت علوم و عضویت در هیات علمی این دانشگاه ها نیز می توانند در فراخوان های جذب هیات علمی وزارت علوم شرکت کرده تا درخواستشان از طریق مرکز جذب اعضای هیات علمی بررسی شود . همچنین دانشجویان می توانند از انواع وام دانشجویی وزارت علوم که از طریق صندوق رفاه این وزارت خانه اعطا می شود نیز بهره مند شوند .

اگر پس از مطالعه راهنمای ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد سوالی در زمینه ثبت نام وام دانشجویی و جذب هیات علمی این دانشگاه دارید ، می توانید پاسخ خود را از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید . همچنین آخرین اخبار وام دانشجویی و فراخوان های هیات علمی از طریق کانال تلگرام سامانه مشاوره هیوا اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم









سوالات متداول


1- سامانه ساجد دانشگاه آزاد چه کاربردی دارد ؟
سامانه جامع دانشگاه آزاد ( ساجد ) جهت خدمت رسانی به دانشجویان متقاضی وام دانشجویی و ثبت نام فراخوان هیات علمی دانشگاه آزاد راه اندازی شده که در این مقاله به طور کامل بررسی شده است .




2- جهت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد از چه طریق باید اقدام کرد ؟
ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد از طریق سامانه ساجد انجام می شود که در این مقاله راهنمای گام به گام ثبت نام وام دانشجویی در این سامانه ارائه شده است .




3- چگونه می توان در ثبت نام جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد شرکت کرد ؟
متقاضیان ثبت نام جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد می توانند با ثبت نام در سامانه ساجد که در این مقاله به طور کامل شرح داده شده ، درخواست خود را ثبت نمایند .

منبع : سامانه ساجد دانشگاه آزاد sajed.iau.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xXAq
نظرتان را بنویسید