هر آنچه که باید در مورد چسب کاشت میلگرد بدانید

هر آنچه که باید در مورد چسب کاشت میلگرد بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohammad

این محصولات نوعاً چسب هایی دو جزئی هستند که به کمک آن میلگرد را به صورت دقیق در بتن نصب می‌کنند، بخش اول محصول بر پایه اپوکسی اکریلات ساخته شده و بخش دوم نیز بر مبنای پلی آمین است. این چسبها، پایداری مکانیکی خیلی خوبی دارد و گرانروی آن بسیار بالاست، یعنی چندان روان نیست و به راحتی جریان پیدا نمی‌کند و به همین علت میزان چسبندگی بسیار زیادی دارد.

چسب های نصب میلگرد، مقاومت بسیار بالایی در سازه‌های بتنی و سیمانی ایجاد می‌کند و به همین علت کاربرد آن در ساختمان‌سازی و صنایع عمرانی زیاد است. از این محصول برای کاشت میلگرد در بتن یا اتصال میلگرد به صفحات استفاده می‌شود.

عملیات کاشت میلگرد در بتن، بسیار دقیق و حساس است و هرگونه سستی در آن، استحکام کل سازه را زیر سوال خواهد برد؛ در آغاز این فرآیند، حفره‌هایی روی بتن ایجاد می‌شود، این حفره‌ها با چسب میلگرد پر می‌شوند و سپس میلگرد در مکان موردنظر نصب می‌گردد. این چسب، حداکثر اتصال ممکن را بین میلگرد و بتن برقرار ساخته و باعث ایجاد توان مقاومتی بسیار بالا می‌گردد.

این دسته از محصولات، می‌توانند با فرمول‌های مختلفی ساخته شده و در نتیجه دارای خواص شیمیایی و مکانیکی متفاوتی باشند. بر این اساس، می‌توان چسب کاشت میلگرد را به سه نوع اصلی تقسیم نمود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y1lP
نظرتان را بنویسید