مانتو دانشجویی و نحوه خرید آن متناسب با هر استایل و هیکلی

مانتو دانشجویی و نحوه خرید آن متناسب با هر استایل و هیکلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
hamid

 به گزارش سحرانه قطعا همه ما به عنوان یک بانوی ایرانی، به مانتوهای مختلف و متنوعی نیاز داریم که یکی از آن ها مانتو دانشجویی است. مانتوهای دانشجویی، از جمله مانتوهایی اند که می توانند برای مراجعه به مکان های رسمی از جمله ادارات، دانشگاه ها و … مورد استفاده قرار گیرند. اگرچه شاید تصور کنید که این مانتوها، فقط دارای مدل ساده ای هستند و امکان انتخاب مدل مانتو دانشجویی متنوع وجود ندارد. اما خبر خوب این است که با توجه به تنوع بالای مانتو در کشور ایران، امکان خرید مانتوهای دانشجویی با تنوع زیادی وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد مانتوهای دانشجویی، انواع این مانتوها و موضوعات مختلفی که باید در مورد این مانتو بدانید، صحبت کنیم.

مانتو دانشجویی شیک و ارزان

خرید مانتو دانشجویی از فروشگاه معتبر

مانتو دانشجویی چیست؟

مانتو دانشجویی، نوعی از مانتوهای موجود در بازار است که به دلیل مناسب بودن برای پوشیدن در محیط دانشگاهی، با نام مانتو دانشجویی نام گرفته است. این مانتو در فروشگاه های مختلفی و در زمان شروع دانشگاه ها به فروش می رود. افرادی که به دنبال یک مانتوی رسمی  برای پوشیدن در محیط های اداری نیز می باشند، می توانند اقدام به خرید مانتوهای دانشجویی کنند.

بنابراین، با خرید مانتو دانشجویی، می توانید آن را برای هر جایی مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از افراد تصور می کنند که این مانتوها دارای طرح های ساده ای اند و نمی توانند برای استایل های مختلف مناسب باشند. اما در بازار کشور ایران، تنوع بالایی از طرح مدل مانتو دانشجویی وجود دارند که به شما امکان خرید مانتوهای دانشجویی شیک و زیبا را می دهند.

انواع مدل مانتو دانشجویی

حالا که متوجه شدید در بازار کشور ایران، امکان خرید انواع مدل مانتو دانشجویی وجود دارد؛ شاید دوست داشته باشید که در مورد انواع مدل های این نوع مانتو اطلاعات کسب کنید. به طور کلی، مانتوهای دانشجویی موجود در بازار به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند.

مانتوهای دانشجویی کوتاه

یکی از انواع مانتو دانشجویی موجود در بازار، مانتوهای دانشجویی کوتاه هستند. اگرچه برخی از دانشجویان به علت ضوابط موجود در دانشگاه، قادر به پوشیدن مانتوهای دانشجویی کوتاه نیستند. اما این نوع مانتوهای دانشجویی نیز در بازار وجود دارند و برای استایل های روزمره گزینه بسیار خوبی هستند.

مانتو دانشجویی کوتاه، می تواند گزینه ایده آلی برای افرادی باشد که به هر دلیلی علاقه ای به پوشیدن مانتوهای دانشجویی بلند ندارند. با این حال، باید برای خرید این مانتوهای دانشجویی، کمی دقت داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

مانتوهای دانشجویی بلند

مانتو دانشجویی بلند، یکی دیگر از انواع مانتوهای دانشجویی است که اتفاقا بسیار پرفروش نیز می باشد. این مانتوها دارای قد بلندی هستند و به راحتی می توانند برای استایل های دانشجویی گزینه ایده آلی باشند. بسیاری از دانشجویان، ترجیح می دهند که به جای خرید مانتو دانشجویی با قد کوتاه، اقدام به خرید این مدل از مانتو کنند که هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم رسمی تر است.

مانتوهای دانشجویی بلند، دارای تنوع مدل بیشتری نسبت به مانتوهای دانشجویی کوتاه هستند. این موضوع دست شما را برای خرید هر یک از مدل های این نوع از مانتوهای دانشجویی باز می گذارد.

ست مانتو شلوار

یکی از انواع مانتوهای دانشجویی موجود در بازار، ست مانتو شلوار است. اگرچه برخی از دانشجویان جوان علاقه مند به خرید ست مانتو شلوار شیک نیستند؛ اما این مانتوها نیز زیبایی خاص خودشان را دارند. خانم هایی که قرار است در محیط های اداری و برای سر کار اقدام به پوشیدن مانتو شلوار کنند، می توانند خرید ست مانتو شلوار اداری را انتخاب کنند که هم زیبایی خاصی دارد و هم بسیار رسمی است. خود ست مانتو شلوار اداری، دارای تنوع بسیار بالایی است. اما معمولا این ست ها با رنگ های تیره به فروش می روند تا مناسب هر فضایی باشند.

خرید مانتو دانشجویی شیک

بهترین مدل مانتو دانشجویی برای من کدام است؟

بهترین مانتو دانشجویی؛ کوتاه انتخاب کنم یا بلند؟

حال که با انواع مدل مانتو دانشجویی آشنا شدیم، شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه مدل از مانتوهای دانشجویی را انتخاب کنم؟ واقعیت این است که شرایط دانشگاه شما در مورد این موضوع تصمیم می گیرد. برخی از دانشگاه ها ضوابط سخت گیرانه ای را برای پوشیدن مانتو و پوشش دانشجوهای دختر در نظر می گیرند. اگر دانشگاه شما هم بدین شکل است، بهتر است که از خریدن مانتوهای کوتاه خودداری کنید. اکثر دانشگاه های کشور، به دانشجویان دختر توصیه می کنند که مانتوهای بلند تهیه کنند. بنابراین، شما هم می توانید برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، اقدام به خرید مانتوهای دانشجویی بلند کنید.

اما اگر قصد خرید مانتو دانشجویی دارید، ولی هدف شما پوشیدن این مانتوها در محیط های مختلف است، می توانید هر نوع مانتویی که دوست دارید را خریداری کنید. مانتوهای دانشجویی کوتاه، می توانند گزینه ایده آلی برای استایل های روزمره محسوب شوند. به خصوص اگر به غیر از دانشگاه به محیط های اداری و غیر اداری دیگر می روید، خرید مانتوهای دانشجویی کوتاه برای شما مشکلی ندارد.

اگر تپل هستید؛ از خرید این مانتوهای دانشجویی خودداری کنید

بسیاری از مشتریان خرید مانتو دانشجویی، از فروشندگان سوال می کنند که با توجه به استایل من، چه نوع مانتویی بپوشم بهتر است؟ به طور کلی، نوع پوشش شما تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی استایل شما خواهد داشت. به طور مثال، اگر به دنبال یک استایل شیک و خاص می گردید، بهتر است که قبل از هر چیزی به نوع هیکل خودتان توجه داشته باشید. اگر تپل هستید، به شما توصیه می کنیم که از خرید مانتو دانشجویی شیک کوتاه خودداری کنید.

مانتوهای دانشجویی بلند، می توانند باعث لاغرتر نشان دادن هیکل شما شوند. اگر کوتاه قامت و تپل هستید که هرگز اقدام به خرید مانتوهای دانشجویی با قد کوتاه نکنید. چرا که این مانتوها هم قد شما را کوتاه تر نشان می دهند و هم هیکلتان را درشت تر!

بهترین مانتو برای شمایی که کمی تپل هستید و قدتان کوتاه است، یک مانتوی بلند و شیک است. رنگ های تیره، می توانند شما را لاغرتر از حد معمول نشان دهند. پس اگر می خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید، می توانید مانتوهای تیره رنگ مانند مشکی، سرمه  ای و … را انتخاب کنید که زیبایی خاص خودشان را دارند.

فراموش نکنید که مانتو دانشجویی با رنگ روشن، ممکن است هیکل شما را بزرگ تر نشان دهد. ولی واقعا این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام مدل از مانتوهای دانشجویی را با چه رنگی خریداری کنید!

مانتو داشنجویی مناسب

خرید مانتو از تولیدی مانتو دانشجویی

اگر لاغر هستید؛ این مانتوهای دانشجویی مناسب شما نیستند

اگر خیلی لاغر هستید و هنوز به هیکل ایده آل خودتان نرسیده اید، باید در پوشیدن مانتو کمی دقت داشته باشید. همانطور که افراد تپل و قد کوتاه، باید از پوشیدن یک سری مانتوها خودداری می کردند، شما هم باید از پوشیدن برخی از مانتوها خودداری کنید.

افرادی که لاغر هستند، می توانند اقدام به پوشیدن مانتو دانشجویی با قد کوتاه کنند. ولی اینجا دو موضوع مطرح می شود. اگر فرد لاغر قد بلند نیز هست، بهتر است که برای حفظ زیبایی استایل خودش، اقدام به پوشیدن مانتوهای بلند کند. ولی اگر فرد لاغر قد کوتاه است، می تواند با پوشیدن یک مانتوی شیک بلند به استایل خودش زیبایی بیشتری بدهد.

بنابراین، اگر لاغر هستید، هم می توانید مانتوی کوتاه بپوشید، هم مانتوی بلند. اگر در انتخاب رنگ برای مانتوی دانشجویی خودتان شک دارید، می توانید رنگ های روشن تر را برای خودتان انتخاب کنید که قطعا هیکل شما را بزرگ تر نشان می دهند.

به طور مثال یک مانتوی دانشجویی کرمی رنگ با قد بلند، می تواند گزینه ایده آلی برای شمایی که قصد پوشیدن مانتو دانشجویی را دارید، باشد.

همچنین 13 ترکیب رنگ استایل جذاب که هیچگاه از مد نمی افتد را مد نظر داشته باشید.

نحوه ست کردن مانتو دانشجویی با کفش

برای پوشیدن مانتو دانشجویی، قطعا اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که مانتو را با چه نوع کفشی ست کنیم؟ قطعا مانتوهای دانشجویی با کفش های اسپرت زیبایی فوق العاده بیشتری پیدا می کنند. یک مانتوی دانشجویی فوق العاده زیبا به همراه یک کفش اسپرت، استایل زیبایی به شما هدیه می دهد. فقط کافیست که این استایل خود را با کمی دقت انتخاب کنید.

توصیه ما این است که رنگ مانتو دانشجویی و کفش دانشجویی خود را به صورت متفاوت تر انتخاب کنید. مثلا اگر مانتو دانشجویی شما تیره رنگ است، می توانید کفش سفید رنگ را انتخاب کنید. این کفش ها زیبایی منحصر به فردی به استایل شما می دهند و از طرفی، از تیرگی مانتوی دانشجویی شما کاهش خواهند داد.

در نهایت می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خودتان، بهترین رنگ کفش و مانتو را انتخاب کنید. موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم، کیف دانشجویی است که در کنار مانتو دانشجویی و کفش دانشجویی خریداری می کنید. کیف دانشجویی بهتر است که با رنگ کفش شما ست باشد. اما بدیهی است که یک کفش دانشجویی سفید رنگ، نمی تواند با یک کیف سفید رنگ ست شود!

به هر حال همه این ها به سلیقه شما بستگی دارد و تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین استایل را برای رفتن به دانشگاه انتخاب کنید. خرید مانتو دانشجویی، مقدمه است. پس از آن می توانید به دیگر چیزهایی که نیاز دارید مانند کیف و کفش فکر کنید که در مورد آن ها توضیح دادیم.

ست مانتو دانشجویی شیک

خرید ست مانتو شلوار ارزان و قیمت مناسب

قیمت مانتوهای دانشجویی موجود در بازار کشور ایران

شاید زمانی که قصد خرید مانتو دانشجویی را دارید، اولین سوالی که برای شما مطرح شود قیمت باشد. به هر حال قیمت مانتو دانشجویی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و نمی توان بدون در نظر گرفتن کیفیت، در مورد قیمت مانتو نیز صحبت کرد. متاسفانه، با توجه به بالا رفتن قیمت خرید پارچه برای مانتو دانشجویی، قیمت مانتوهای دانشجویی در کشور ایران بسیار بالا رفته است. اما باز هم می توان از برخی از فروشگاه ها، اقدام به خرید مانتو دانشجویی با قیمت مناسب کرد.

تولیدی مانتو دانشجویی ابریشم، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان مانتوهای دانشجویی در کشور ایران، به شما امکان خرید مانتوهای دانشجویی با کیفیت و با قیمت مناسب را می دهد. بنابراین، شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان، اقدام به خرید مانتوهای دانشجویی از این تولیدی کنید. خرید مانتو بهاره، از جمله خدمات دیگر تولیدی ابریشم بوده که برای شما دختران و زنان این سرزمین قابل تهیه است.

فروش انواع مانتو دانشجویی

فروش انواع مانتو دانشجویی

چند نکته مهم برای خرید آنلاین مانتو از تولید مانتو دانشجویی

حالا که با انواع مانتو دانشجویی موجود در بازار کشور ایران آشنا شدید، بسیار مهم است که برای خرید آنلاین مانتو از تولیدی مانتوهای دانشجویی، به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در ادامه به چند نکته کلیدی و اساسی برای خرید آنلاین مانتو دانشجویی اشاره می کنیم.

  • مانتوهای دانشجویی در سایزبندی های مختلفی قابل تهیه اند. در صورتی که به دنبال خرید مانتو به صورت آنلاین هستید، حتما به سایزبندی مانتو توجه داشته باشید تا مشکلی برای خرید شما پیش نیاید.
  • در مورد رنگ مانتوهای دانشجویی موجود در بازار کشور ایران، بیشتر دقت کنید. بسته به رنگ پوست و نوع رنگ لباس های دیگر خودتان، اقدام به خرید مانتو دانشجویی لوکس و زیبا کنید.
  • جنس مانتو دانشجویی اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است که مانتو دارای جنس مرغوبی باشد تا بتوانید در فصل های مختلف سال بپوشید. مانتوهای دانشجویی که جنس بسیار کلفتی دارند، نمی توانند گزینه ایده آلی برای محیط های دانشگاه محسوب شوند.
  • مانتوی دانشجویی، بهترین گزینه برای مراسم های رسمی نیز محسوب می شود. اگر به دنبال خرید یک مانتو برای رفتن به مراسم های رسمی و محیط های اداری هستید، می توانید مانتوی دانشجویی را امتحان کنید.
  • با توجه به نکات ذکر شده، اقدام به خرید مانتو دانشجویی با توجه به هیکل و استایل خودتان کنید. مطمئن باشید که مانتوهای دانشجویی می توانند با هر استایلی ست شوند. پس اگر استایل اسپرت و شیک دارید، مانتوهای دانشجویی گزینه خوبی برای شما محسوب می شوند.
  • اگر قصد خرید مانتو دانشجویی برای رفتن به سر کار را دارید، ما به شما مانتوهای دانشجویی ست با شلوار را توصیه می کنیم. این مانتوها هم جنس مرغوبی دارند و هم به دلیل رسمی بودن، می توانند گزینه بسیار منحصر به فردی محسوب شوند.
  • حتما از یک فروشگاه معتبر مانند تولیدی مانتو ابریشم، اقدام به خرید مانتو دانشجویی کنید تا از نظر کیفیت، خیالتان راحت باشد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q3pl
نظرتان را بنویسید