وزن قوطی 4 در4 شش متری- وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری

وزن قوطی 4 در4 شش متری- وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmadnabavi

قوطی پروفیل یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی در حوزه آهن‌آلات است، در واقع یک مقطع ثابت توخالی به شکل مربع و یا مستطیل و درای طول شاخه 6 و گاهی 12 متر، در سایزهای مختلف، وزن‌ و همچنین ضخامت مختلف ساخته می‌شود. دانستن وزن انواع قوطی قبل از خرید یک امر ضروری است. به این دلیل که علاوه بر قیمت نهایی به شما کمک می‌کند تا بدانید در یک بندیل چند شاخه قوطی جا می‌گیرد و همین‌طور برای جابه‌جایی در ماشین باربری مشخص می‌شود چه مقدار قرار می‌گیرد. در این مقاله ما می‌خواهیم در مورد وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری گفت و گویی کنیم. قوطی آهنی 4 در 4 یا به عبارتی 40*40 یکی از سایزهای قوطی پروفیل فولادی مربع شکل است. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با وزن قوطی 4 در 4 شش متری و محاسبه آن آشنا شوید.

یک شاخه قوطی 4در4 شش متری

وزن هر شاخه قوطی 4 در 4 شش متری

همان‌طور که در متن پیش‌رو به آن اشاره کردیم دانستن وزن قوطی 4 در 4 شش متری یکی از مولفه‌هایی است که پیش از خرید باید به آن توجه کرد. هر کارخانه تولید کننده دارای وزن‌ ثابتی، این مقطع فولادی را تولید می‌کند. اما با توجه به سایزهای مختلف، همچنین طول و عرض متفاوت و همچنین ضخامت مختلف، وزن نیز تغییر می‌کند. برای محاسبه وزن تقریبی قوطی پروفیل فولادی مربعی 4 در 4 شش متری دانستن طول، عرض، ضخامت مقطع و همچنین طول شاخه کافی می‌باشد. برای بررسی وزن قوطی 4 در 4 شش متری از چند روش می‌توان استفاده است. روش اول استفاده از فرمول دستی، روش دوم استفاده از جدول اشتال و تماس با کارشناسان صنایع فولاد توفیقی می‌باشد. حال می‌خواهیم از طریق فرمول وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری را محاسبه کنیم که به روش زیر می‌باشد.
طول +عرض* ضخامت* طول شاخه* 86/7(چگالی آهن)= وزن

جدول وزن هر کیلوگرم قوطی 4در4 شش متری

اگر از طریق جدول اشتال می‌خواهید اقدام کنید به شرح زیر می‌باشد. نکته قابل ذکر ضخامت هر شاخه قوطی 4*4 در 1، 1.25، 1.5، 2، 2.5 و ضخامت 3 تولید می‌شود

طول قوطیعرض قوطیضخامت(میلیمتر)طول شاخه قوطی(متر)وزن هر کیلو قوطی 4در4 (کیلوگرم بر متر)
44161.25
40401.2561.55
441.561.86
44262.45
40402.563.03
44363.60

 

 

 

 

 

قوطی پروفیل آهنی 4 در 4 در کارخانه‌های سازنده به دو صورت باز و بسته و بر اساس استاندارد ملی JISG، DIN، 3466 و 2395 تولید می‌شوند.

 

کاربردهای قوطی آهن 40*40 سبک با توجه به وزن قوطی 4 در 4 شش متری

قوطی آهنی همان‌طور که عرض شد در دو نوع باز و بسته تولید می‌شود و هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارد. که شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. خودروسازی و صنایع ساختمان‌سازی
  2. قوطی پروفیل فولادی در نوع بسته در صنعت ساختمان‌سازی، مانند درب و پنجره، پل‌های فلزی، نرده‌ها بسیار مشاهده می‌شود.
  3. جهت اسکلت‌بندی فلزی
  4. نرده برای حفاظ دیوار و پنجره و همچنین برای حفاظ بالکن آهنی
  5. درهای محافظ که به آن درب حفاظ آکاردئونی نیز می‌گویند.

عوامل تاثیر گذار بر وزن قوطی 4 در 4 شش متری

عواملی که بر روی وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری تاثیر مستقیم دارد شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. ضخامت قوطی فولادی
  2. طول شاخه قوطی فلزی
  3. جنس قوطی پروفیل آهنی
  4. محیط مقطع قوطی آهنی

قیمت قوطی آهنی 4 در 4 شش متری بر چه مبنایی تعیین می‌شود؟

 قوطی 4 در 4 شش متری به دلیل سبک بودنش یکی از مصالحی است که در میان مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده است. قیمت قوطی 40*40 همان طور که گفتیم بر اساس وزن آن تعیین می‌شود و علاوه بر آن مواردی همچون میزان عرضه و تقاضا، کارخانه تولید کننده و نوسانات ارز و دلار دخیل شده است. 
در ایران کارخانه‌های متعددی این نوع محصول فولادی را تولید می‌کنند و برای خرید بهتر است از این نوع برندها استفاده کنید که عبارتند از: قوطی پروفیل اصفهان، یاران، جهان، قوطی تهران شرق، میلاد یزد، نیکان، ساوه، سپاهان و..می‌باشد.

خرید قوطی پروفیل آهنی از کارخانه‌های معتبر

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده ارائه فروش انواع قوطی آهن در ضخامت‌های مختلف سبک و سنگین می‌باشد. یکی از دغدغه‌ی افراد برای خرید این نوع محصول قیمت مناسب همراه با کیفیت مناسب است. بنابراین شرکت‌هایی که روزانه و لحظه‌ای قیمت قوطی پروفیل فولادی را اعلام می‌کنند، منابعی معتبر و قابل اعتماد هستند. همان‌طور که در متن فوق ذکر شد یکی از مولفه‌های قیمت گذاری قوطی 40*40 وزن قوطی 4در4 شش متری است و در واقع شما دانستید که وزن هر شاخه قوطی 4 در 4 شش متری را چگونه می‌توانید محاسبه کنید. وزن هر متر پروفیل چهار در چهار 6 متری بر اساس ضخامت تعیین می‌شود. برای دریافت قیمتی ارزان و به روز با تیم فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. تا خریدی ویژه را تجربه کنید.


 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mBj0
نظرتان را بنویسید