قیمت تیرآهن 12 دست دوم- خرید آهن کارکرده- قیمت خرید تیرآهن 12 دست دوم

قیمت تیرآهن 12 دست دوم- خرید آهن کارکرده- قیمت خرید تیرآهن 12 دست دوم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmadnabavi

 امروزه در کشورمان شاهد تخریب شدن بسیاری بناهای قدیمی و ساختمانهای بزرگ و کوچک شده‌ایم. باید گفت بسیاری از مصالح آن را می‌توان مجددا استفاده کرد. یکی از آن مصالح تیرآهن است. که پس از اطمینان داشتن از کیفیت آن دوباره وارد چرخه مصرف می‌شود و به عنوان تیرآهن کهنه فروخته می‌شود. قبل از اینکه وارد بحث قیمت تیرآهن 12 دست دوم شویم، ابتدا لازم است کمی با محصول تیرآهن آشنا شوید. تیرآهن یکی از انواع محصولات فولادی پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی به شمار می‌آید و کاربرد آن فقط به ساخت و ساز ساختمان ختم نمی‌شود بلکه در بسیاری از مناطق می‌توان آن را مشاهده کرد. تیرآهن در دو نوع 6 متری و 12 متری و در وزن و ضخامت مختلف تولید وبه بازار عرضه می‌شود. این محصول را در بازار به صورت کیلویی به فروش می‌رسانند. خرید آهن کارکرده نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه نیز مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت خرید تیرآهن 12 دست دوم به مراتب از نو آن کمتر است. از این رو بسیاری از افراد، که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند ترجیح می‌دهند در بازار آهن قراضه از محصولات دست دوم خریداری کنند. در این مقاله ما قصد داریم تا قیمت تیرآهن 12 دست دوم را بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت خرید تیرآهن 12 دست دوم در بازاربزرگ آهن مکان

تیرآهن 12 دست دوم

همان‌طور که در متن فوق نیز به آن اشاره کردیم تیرآهن را در بازار به صورت کیلویی می‌فروشند، از این رو قیمت هر کیلو تیرآهن 12 دست دوم در بازار بزرگ آهن مکان به عواملی همچون وزن، ضخامت، میزان زنگ زدگی و میزان تابیدگی تیرآهن و همچنین میزان جوشکاری در آن بستگی دارد، همچنین میزان عرضه و تقاضا، کارخانه تولید کننده همچنین دست خوش تغییرات قیمت دلار و ارز می‌باشد. قبل از ساخت یک پروژه اولین چیزی که برای سازنده مهم است وزن تیرآهن 12 دست دوم می‌باشد و روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. قیمت تیرآهن 12 دست دوم در مقابل نو آن در بازار آهن مکان چیزی حدود 1000 تا 3000 تومان فرق دارد. به طور کلی در بازار جهانی، خرید آهن کارکرده و همچنین اعلام قیمت تیرآهن 12 دست دوم زمانی اتفاق می‌افتد و قابل فروش می‌شود که میزان استهلاک آن زیاد نبوده و فاقد زنگ‌زدگی و تابیدگی باشد اگر غیر از این موارد باشد آن را به عنوان تیرآهن از کار افتاده و قراضه ذوب کرده و برای تولید محصولات دیگر به کار می‌برند.
به طور مثال قیمت تیرآهن 12 ذوب آهن امروز 9 اردیبهشت در شاخه 12 متری، با وزن 275 کیلوگرم بر متر، عرض بال 64 میلیمتر، ضخامت بال 4.4 میلیمتر و ضخامت جان برابر 4.4 میلیمتر قیمت آن حدودا 4.082.568 تومان است. حال قیمت تیرآهن 12 دست دوم آن برابر می‌شود به 37.082.568 ، البته با توجه به استانداردهایی که نام بردیم. 

خرید و فروش تیرآهن کارکرده 12 دست دوم

کاربرد تیرآهن 12 دست دوم

در مواقعی که قصد خرید آهن کارکرده را داریم قبل از آن باید بدانیم برای چه مصارفی می‌توان از آن استفاده کرد. تیرآهن 12 دست دوم نسبت به سایر سایزها از وزن کم‌تر و سبک‌تری برخوردار است. همیشه این موضوع صدق می‌شود که وزن کمتر ،مقاومت کمتر را هم در بر میگیرد. از تیرآهن 12 دست دوم با توجه به سالم بودن و کج و کولگی نداشتن، همچنین خورده و پوسیدگی نشدن آن بیشتر به عنوان پوشش سقف و ایجاد ستون استفاده می‌کنند و به هیچ عنوان برای ساختمان‌های طویل و مجتمع‌های بزرگ و سنگین مورد تایید واقع نشده است.

خرید تیرآهن 12 دست دوم از کارگاه‌ها و مراکز خرید و فروش در آهن مکان تهران

صنایع فولاد توفیقی واقع در بازار بزرگ آهن مکان، واقع در جنوب شهر، یکی از مراکز فروش تیرآهن نو و دست دوم، در سایزهای مختلف اعم از سایز 12 می‌باشد امروزه با گرانی محصولات فولادی خیلی از افراد برای اینکه کمتر هزینه کنند، به خرید آهن کارکرده برای ساختن پروژه‌های خود رو آوردند و حدودا کیلویی 1000 تا 3000 تومان به نفعشان است. شما عزیزانی که می‌خواهید استعلام قیمت خرید تیرآهن 12 دست دوم را دریافت کنید، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. باید گفته شود این مجموعه علاوه بر فروش داخلی، صادرات فروش تیرآهن دست دوم را نیز دارد و با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار، قیمتی ارزانتر از رقبای خودش را دارد. برای آگاهی بیشتر قیمت تیرآهن 12 دست دوم همین الان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید و قیمتی ویژه را دریافت کنید و خریدی فوق‌العاده را تجربه کنید.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vO4g
نظرتان را بنویسید