بهترین راهنمای خرید انواع آچار و بررسی هر یک از آنها

بهترین راهنمای خرید انواع آچار و بررسی هر یک از آنها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
abzarmall123

آچارها برای سفت کردن و شل کردن مهره ها، پیچ ها، پیچ ها و سایر موارد آجدار طراحی شده اند. به طور معمول آچارها برای مناطق تنگ که در آن گشتاور زیادی مورد نیاز است، مناسب هستند. انواع مختلفی از آچار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند. مطمئن شوید که هم آچار اندازه‌گیری متریک و هم آچار استاندارد (SAE) را در کیتی که می‌خرید دارید، زیرا هیچ نوع اتصال دهنده‌هایی وجود ندارد که با آن مواجه خواهید شد. انواع مختلفی از آچار وجود دارد. ما توصیه های برتر خود را در زیر گنجانده ایم.

بهترین مجموعه آچار به طور کلی

ما عاشق این گیربکس 28 عددی هستیم. مجموعه آچار 6 نقطه ای SAE/Metric ترکیبی به دلایل مختلف. اول، ما آن را ارزشی باورنکردنی برای چیزی که به دست می آورید می دانیم. شما می توانید یک مجموعه 28 تکه کامل را با کمتر از 100 دلار تهیه کنید. به علاوه، هنگام شروع کار، انتخاب مجموعه‌ای که مجموعه‌ای از اندازه‌های SAE و متریک را پوشش می‌دهد، منطقی است.

این آچارها برای دسترسی بهتر در فضاهای تنگ، انحراف 15 درجه خوبی به شما می دهند. این بدان معناست که شما به طور کامل به مهره یا پیچ نزدیک نمی‌شوید، بلکه مقداری اهرم برای ایجاد گشتاور روی بست دارید. همچنین یک مجموعه 6 نقطه ای زیبا را در اختیار شما قرار می دهد که ما آن را ترجیح می دهیم، زیرا در انتهای جعبه آچار با احتمال کمتری برای گرد شدن مهره ها یا سر پیچ ها، بهتر می چسبد. در نهایت، کروم روشن و تمام لهستانی به راحتی تمیز می شود. ما دوست داریم که آچارهای ما حتی پس از سال ها استفاده نو به نظر برسند!

بیشتر بخوانید: بهترین فروشگاه برای خرید انواع آچار

بهترین مجموعه آچار جغجغه دار

مجموعه آچار چرخ دار GearWrench 120XP (SAE و/یا متریک)

هنگامی که Gearwrench با این آچارهای ضامن دار 120XP وارد بازار شد، بلافاصله آنها را برای بررسی تحویل گرفتیم. بهترین مجموعه آچار جغجغه دار باید بی عیب و نقص کار کند. همچنین باید یک قوس تنظیم به اندازه کافی کوچک ارائه دهد تا بتوانید وارد فضاهای تنگ شوید. آچارهای جغجغه ای GearWrench 120XP Spline این کار را به صورت بیل انجام می دهند. و آنها در اندازه های مختلف کیت و همچنین آچارهای جداگانه در صورت گم شدن یکی هستند. ما به طور خاص کیت های 16 عددی را توصیه می کنیم زیرا ارزش زیادی دارند.

این آچارهای جغجغه‌دار نه تنها در دست احساس خوبی دارند، بلکه علامت‌های آبی (متریک) و قرمز (SAE) به شما کمک می‌کنند تا به راحتی آنها را شناسایی کنید. شما می توانید ارزان تر بروید، اما آیا می خواهید؟ شما فقط یک بار می خواهید یک مجموعه SAE و متریک مانند این بخرید - آن را به یک مجموعه خوب تبدیل کنید.

بهترین آچار قابل تنظیم

آچارهای قابل تنظیم فک معکوس Klein در کنار برخی از مدل‌های فک باریک، عملکرد محکم و ارگونومی عالی را ارائه می‌دهند. دستگیره های غوطه ور، تنظیم آسان، موقعیت ایمن و مقیاس دقیق کار می کنند. به عنوان یک امتیاز، آچار لوله قابل تنظیم فک برگشت پذیر Klein 2-in-1 عملکرد بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد—هنگام استفاده از آن یک طرف فک خمیده می شود.

ابزار دستی ممتاز Klein هزینه دارد. قیمت ها بین 28 تا 45 دلار است. آن را با چیزی مانند آچارهای قابل تنظیم Milwaukee مقایسه کنید که از نظر عملکرد مقایسه می شوند، اما بدون دسته های فرو رفته. قیمت آن ها بین 15 تا 20 دلار است. اگرچه مانند بسیاری از ابزارهای دستی Klein در ایالات متحده ساخته نشده است، اما ما هنوز آنها را به دلیل تطبیق پذیری آنها دوست داریم.

بهترین آچار گشتاور

خوب، ما گفتیم که این بهترین آچار گشتاور است – نه ارزانترین. مسئله این است که اکثر مردم برای محکم کردن یک بست و سپس تا 20 فوت پوند یا هر چیزی که مشخصات گشتاور بیان می کند به آچار گشتاور نیاز دارند. با دو اندازه درایو برای انتخاب، آچار گشتاور دیجیتال رچتینگ Milwaukee M12 FUEL اصول اولیه را پوشش می دهد در حالی که دو ابزار را در یک ابزار ترکیب می کند. این واقعاً آنچه را که در یک آچار گشتاور ممکن است متحول می کند - و با ارائه یک ضامن دار بی سیم در این فرآیند، بهره وری شما را افزایش می دهد.

شما می توانید این آچار را در درایو 3/8 اینچی یا 1/2 اینچی تهیه کنید. مدل 1/2 اینچی حداکثر 150 فوت پوند وزن دارد، بنابراین اگر روی وسایل نقلیه بزرگ‌تر کار می‌کنید، ممکن است نیاز به ابزاری با ظرفیت بالاتر داشته باشید. این ابزار، با این حال، اکثر وظایف گشتاور را پوشش می دهد - و آن را با یک ابزار واحد انجام می دهد. با این حال، ما بخش عمده این ابزار را تایید می کنیم. اگر راه حل کوچکتر و دستی بیشتری می خواهید، توصیه بعدی ما را در زیر ببینید.

من فکر می کنم سادگی این آچار گشتاور 1/2 اینچی سونکس آن را به راه حل دستی مورد علاقه ما تبدیل کرده است. می‌توانید راه‌حل‌های جذاب‌تری دریافت کنید، اما مقیاس این ابزار هم خوانش متریک و هم اندازه‌گیری SAE را به شما می‌دهد و فقط کار می‌کند. No-fuss، no-muss و Sunex به شما 90 روز ضمانت کالیبراسیون ابزار را برای راه اندازی می دهد. این واقعیت که شما می توانید ابزاری مانند این را با قیمت کمتر از 43 دلار بگیرید که 10 تا 150 فوت پوند اندازه گیری گشتاور را پوشش می دهد شگفت انگیز است. شما برای همان ظرفیت از Kobalt Tools یا Craftsman هزینه بیشتری می پردازید!

بیشتر بخوانید: خرید آچار بکس با قیمت مناسب از فروشگاه ابزار مال

بهترین آچار لوله

ما همه چیز را در مورد آچار لوله آلومینیومی Milwaukee دوست داریم، زیرا مدل 18 اینچی را آزمایش کرده ایم. ما از وزن بسیار سبک و فنرهای دوتایی لذت بردیم. طول دسته عالی به نظر می رسد و به شما یک چنگ زدن راحت می دهد. هنگامی که گاز می گیرد، نیروی فک های اوربایت کار خود را به راحتی بدون لیز خوردن انجام می دهد. ما به راحتی می توانیم آن را به سایر حرفه ای ها توصیه کنیم. حواستان باشد، با این حال، باید توجه داشته باشید که این آچار گشتاور زیادی ایجاد می کند. ما در طول بررسی خود در واقع یک فروپاشی لوله تحت استحکام آچار میلواکی داشتیم. بسته به اندازه ای که نیاز دارید می توانید اینها را از 30 تا 300 دلار انتخاب کنید.

نکاتی در مورد خرید بهترین آچارها

هنگام خرید یک مجموعه آچار یا حتی یک ابزار، بسیاری از چیزها در کنار آمدن با یک ابزار عالی نقش دارند. ما به برخی از این موارد در زیر می پردازیم و سپس به انواع مختلف آچارهایی که ممکن است در کیت ابزار خود نیاز داشته باشید ادامه می دهیم.

دسته و مواد ابزار

انواع مختلفی از آچار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. هنگام خرید بهترین آچار، به روش ساخت نگاه کنید. بهترین آچارهای دستی از فرآیند فولاد آلیاژی کربن آهنگری استفاده می کردند. آنها اغلب دارای علامت"Cr-V" هستند. این مخفف مواد آلیاژی کروم برای مقاومت در برابر خوردگی و وانادیوم برای استحکام بیشتر است. علاوه بر این، بسیاری از آچارها دارای روکش کروم نیکل برای ایجاد مقاومت در برابر خوردگی بیشتر هستند. شما همچنین می توانید محصولات آلومینیومی را پیدا کنید که باعث کاهش وزن می شوند. آچارهای خوب به طور واضح و دائمی با اندازه گیری برچسب زده می شوند.

در سمت دستگیره - شما چیزی راحت و در عین حال محکم می خواهید. برای اکثر ابزارها، ما فولاد صیقلی را ترجیح می دهیم. به راحتی تمیز می شود و به شما یک دستگیره خوب و راحت می دهد. دستگیره‌های غوطه‌ور نیز به ابزارها کمک می‌کنند تا به راحتی از دست‌های شما لیز نخورند - همچنین به راحتی تمیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت

انجام اولین خرید شما

در ابتدا بهترین راه برای خرید این ابزارها به صورت ست است. برای آچارهای باز، جعبه، ترکیبی و ضامن دار مطمئن شوید که در کیتی که خریداری می کنید، اندازه های متریک و استاندارد (SAE) را دارید. نمی توان گفت که با چه نوع اتصال دهنده هایی روبرو خواهید شد. افزایش اندازه‌گیری‌ها معمولاً بر حسب میلی‌متر برای متریک و 1/16 اینچ برای استاندارد (SAE) است.

گرفتن تناسب خوب

هنگام استفاده از آچار، مطمئن شوید که به خوبی روی بست قرار می گیرند. اگر از اندازه دقیق بست مطمئن نیستید، چندین ابزار را امتحان کنید تا زمانی که ابزاری را پیدا کنید که محکم‌تر است. شما می خواهید برای جلوگیری از گرد شدن لبه های بست، تناسب خوبی داشته باشید. این زمانی اتفاق می افتد که ابزار شل یا خیلی بزرگ باشد. بیشتر این ابزارهای دستی به چند دسته اصلی تقسیم می شوند.

برچسب ها
نظرتان را بنویسید