سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

سامانه بیمه ایران من، توسط شرکت سهامی بیمه ایران، جهت ارائه خدمات الکترونیکی بیمه ای، راه اندازی شده است. برای ثبت نام در این سامانه، می توان با ورود به سایت my.iraninsurance.ir و انتخاب گزینه ثبت نام، اقدام کرده و محاسبه نرخ انواع بیمه نامه، از قسمت نرخ دهی این سامانه، امکان پذیر می باشد. همچنین، برای خرید بیمه و تمدید انواع بیمه نامه، می توان به قسمت خرید و تمدید این سایت و برای ثبت اعلام خسارت، به بخش پذیرش الکترونیکی خسارت این سامانه، مراجعه نمود.

 

 

بیمه ایران، نخستین شرکت بیمه دولتی، در کشور ایران می باشد. این شرکت بیمه گر، با داشتن رضایتمندی بالا از بیمه گذاران خود، از همان سال های نخست فعالیت خود، توانست بازار بیمه کشور ایران را به عنوان یک شرکت بیمه داخلی، به دست بگیرد و تا کنون، این شرکت، بیمه نامه های متنوعی را در اختیار مردم ایران، قرار داده است.

بسیاری از افراد، برای دریافت بیمه نامه های معتبر، به دنبال شرکت های بیمه گر رسمی و دارای رضایتمندی بالا از مشتریان، می باشند. در میان شرکت های بیمه ای، شرکت بیمه ایران، توانسته است با ارائه خدمات متنوع، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید. همچنین، این شرکت بیمه گر، با طراحی و راه اندازی سامانه بیمه ایران من، به نشانی اینترنتی my.iraninsurance.ir، خدمات خود را به صورت کاملا الکترونیکی، برای سهولت خرید بیمه نامه های مختلف، مقایسه بیمه نامه ها با یکدیگر و غیره، به مشتریان خود ارائه نموده است.

از آنجا که بیمه ایران، یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه گر است که با ارائه خدمات بیمه ای، سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود داشته، به معرفی این بیمه و سامانه آن می پردازیم. لذا در ادامه، در رابطه با معرفی سامانه بیمه ایران من، ورود به سایت my.iraninsurance.ir و ثبت نام در آن، نحوه نرخی دهی و خرید و تمدید بیمه در این سامانه، پذیرش الکترونیکی خسارت و همچنین، خدمات شرکت بیمه ایران، مطالبی آورده شده است.



 

معرفی سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

شرکت بیمه ایران، یکی از شرکت های برتر بیمه ای، دولتی می باشد. شروع فعالیت بیمه ایران، از 14 آبان ماه سال 1314، در کشور ما بوده است. این شرکت، با سهامی بالغ بر 3400 میلیارد تومان سرمایه، در حوزه ارائه خدمات بیمه نامه های مختلف، فعالیت دارد. این شرکت بیمه گر، توانسته است با ارائه خدماتی کارا، با درجه رضایتمندی بسیار بالا، در بازار بیمه، چه به صورت حضوری در شعب و نمایندگی های رسمی خود، در سطح کشور و خارج از کشور ایران و چه به صورت اینترنتی و غیر حضوری، بهترین خدمات بیمه ای را به مشتریان خود، عرضه کند.

 

افراد، می توانند برای ثبت نام بیمه تکمیلی، از طریق سایت بیمه مرکزی centinsur.ir، اقدام نمایند.

 

سامانه بیمه ایران من، به نشانی اینترنتی my.iraninsurance.ir، توسط شرکت سهامی بیمه ایران، جهت سهولت ارائه خدمات بیمه ای به صورت الکترونیکی، به مشتریان این بیمه، طراحی و راه اندازی شده است. شرکت سهامی بیمه ایران نیز به غیر از سامانه بیمه ایران، سایت iraninsurance.ir، را راه اندازی نموده است که این سایت، پلتفرم اصلی شرکت سهامی بیمه ایران، می باشد.

 

توجه داشته باشید، افرادی که تمایل دارند، از خدمات خرید آنلاین بیمه نامه های مختلف، بهره مند شوند، می توانند از طریق سایت فروش آنلاین بیمه، به نشانی اینترنتی bimito.com، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه استفاده از خدمات سایت بیمیتو، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

حتما بخوانید: سایت بیمیتو

 

ثبت نام در سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

آن دسته از افرادی که تمایل دارند از خدمات بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران، به صورت اینترنتی، استفاده کنند، می بایست ابتدا، در سامانه بیمه ایران من، ثبت نام نمایند. چراکه، کاربران برای بهره مندی از خدمات این شرکت، می بایست وارد حساب کاربری خود، در سامانه بیمه ایران من شوند. در صورتی که متقاضی استفاده از خدمات بیمه ایران می باشید، برای ثبت نام در سامانه بیمه ایران من، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

 

افرادی که از بیمه نامه شخص ثالث استفاده می کنند، می توانند جهت دریافت استعلام بیمه شخص ثالث خود، به صورت اینترنتی، از طریق سایت بیمه مرکزی، اقدام نمایند.

 

ابتدا، وارد سامانه بیمه ایران من، شوید. پس از ورود به سایت my.iraninsurance.ir، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

سامانه بیمه ایران من

 

حال، شماره ملی و تلفن همراه خود را در کادر های مربوطه، وارد نموده و پس از وارد نمودن کد تصویر، دکمه آبی رنگ بعدی را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت my.iraninsurance.ir

 

در این مرحله، برای اعتبار سنجی، می بایست زادروز یا همان تاریخ تولد خود را وارد نموده و پس از وارد نمودن کد تصویر، دکمه آبی رنگ بعدی را انتخاب نمایید.

 

ثبت نام در سامانه my.iraninsurance.ir

 

در این قسمت، می بایست کد فعالسازی ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه آبی رنگ بعدی کلیک کنید.

 

سایت بیمه ایران من

 

در مرحله آخر، می بایست برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه بیمه ایران من، یک کلمه عبور تعیین کنید. توجه داشته باشید، برای امنیت حساب کاربری بیمه ایران من، کلمه عبور شما می بایست، حداقل 8 کاراکتر باشد و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک لاتین، اعداد و علامت باشد.

 

سامانه بیمه ایران من

 

سپس، با انتخاب دکمه آبی رنگ بعدی، فرآیند ثبت نام در سایت my.iraninsurance.ir، به پایان می رسد و صفحه اصلی حساب کاربری شما نمایش داده خواهد شد.

 

ورود به سایت my.iraninsurance.ir

 

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه بیمه ایران من، می توانید از خدمات این سامانه، بهره مند شوید.

 

همچنین، امکان دارد بسیاری از افراد، با حوادثی که ناشی از نوسانات برقی باشد مواجه شوند این افراد می توانند جهت دریافت خسارات خود، از طریق سایت bime.tavanir.org.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت خسارت مشترکین برق بیمه توانیر، به صورت اینترنتی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: سامانه بیمه توانیر

 

 

 

نحوه محاسبه نرخ بیمه نامه ها در سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

در سامانه بیمه ایران من، با هدف کمک به مشتریان شرکت بیمه ایران، برای محاسبه نرخ بیمه نامه های مختلف، بخشی به نام نرخ دهی، طراحی و ارائه شده است. کاربران، پس از ورود به سایت my.iraninsurance.ir و ورود به حساب کاربری خود، به راحتی می توانند از طریق بخش نرخ دهی، میزان نرخ بیمه نامه مد نظر خود را محاسبه نمایند. در ادامه، برای راهنمایی بیشتر کاربران این سایت، نحوه محاسبه نرخ بیمه نامه ها در سامانه بیمه ایران من، توضیح داده شده است.

 

ابتدا، به سامانه بیمه ایران من، وارد شوید. پس از ورود به سایت my.iraninsurance.ir، برای ورود به حساب کاربری خود، بر روی گزینه ورود، کلیک نمایید.

 

ثبت نام در سامانه my.iraninsurance.ir

 

سپس، شماره تلفن همراه و کلمه عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه نارنجی رنگ ورود کلیک کنید.

 

سایت بیمه ایران من

 

حال، برای محاسبه نرخ بیمه نامه های مختلف، از منوی آبی رنگ سمت راست صفحه، گزینه نرخ دهی را انتخاب نمایید.

 

سامانه بیمه ایران من

 

پس از انتخاب گزینه نرخ دهی، برای شما یک لیست از انواع بیمه نامه، باز خواهد شد. شما می توانید برای محاسبه نرخ بیمه، بیمه نامه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

در این قسمت، برای مثال جهت محاسبه نرخ بیمه، بیمه شخص ثالث را انتخاب نموده ایم.

 

ورود به سایت my.iraninsurance.ir

 

در این بخش، افراد می توانند با تکمیل فرم نرخ دهی شخص ثالث و انتخاب گزینه محاسبه نرخ بیمه نامه، از نرخ بیمه مد نظر خود، اطلاع یابند.

 

بیشتر بخوانید: نرخ بیمه شخص ثالث در سال 1400

 

نحوه خرید و تمدید بیمه در سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

شرکت بیمه ایران، با توجه به نیازهای مختلف مردم به بیمه نامه های مختلف، در سامانه بیمه ایران من، انواع بیمه نامه ها را به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریان خود، قرار داده است. افراد، پس از ثبت نام در سامانه بیمه ایران من و ورود به حساب کاربری خود، در سایت my.iraninsurance.ir، با محیطی کاربر پسند و کارا مواجه می شوند. 

کاربران سامانه بیمه ایران من، می توانند جهت خرید بیمه نامه مد نظر خود و یا تمدید بیمه نامه های خود، از طریق ورود به سایت my.iraninsurance.ir، به راحتی به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر متقاضیان بیمه، در ادامه در رابطه با نحوه خرید و تمدید بیمه در سامانه بیمه ایران من، توضیحات لازم ارائه شده است.

 

ابتدا، پس از ورود به سایت my.iraninsurance.ir، وارد حساب کاربری بیمه ایران من شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود، برای خرید و یا تمدید بیمه، از منوی آبی رنگ سمت راست صفحه، گزینه خرید و تمدید را انتخاب کنید.

 

ثبت نام در سامانه my.iraninsurance.ir

 

پس از انتخاب گزینه خرید و تمدید، برای شما یک لیست از انواع بیمه نامه باز خواهد شد. شما می توانید برای خرید و یا تمدید، بیمه نامه مد نظر خود را از این لیست، انتخاب نمایید.

 

در این قسمت، برای مثال، جهت خرید و یا تمدید بیمه، بیمه نامه بدنه یا همان بیمه بدنه خودرو را انتخاب نموده ایم.

 

سایت بیمه ایران من

 

در این بخش، متقاضیان می توانند با طی نمودن مراحل مشخص شده، جهت تمدید و خرید بیمه نامه، به صورت اینترنتی اقدام کنند.

سامانه بیمه ایران من، با ارائه انواع بیمه نامه ها، به متقاضیان دریافت بیمه کمک می کند تا به راحتی بیمه های مختلف را ابتدا با هم مقایسه کرده و سپس، مناسب ترین بیمه نامه، با توجه به شرایط و نیاز خود را خریداری نمایند.

 

توجه داشته باشید، افرادی که تمایل دارند، از خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بهره مند شوند، می توانند از طریق سایت centinsur.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه استفاده از خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: سایت بیمه مرکزی

 

نحوه پذیرش الکترونیکی خسارت در سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

بیمه ایران من، با در نظر گرفتن نیاز بیمه شدگان، در سایت my.iraninsurance.ir، برای خسارت دیدگان نیز خدمات خود را به صورت الکترونیکی، ارائه نموده است. با این توضیح که بیمه شدگان، می توانند از طریق سامانه بیمه ایران من، بدون نیاز به مراجعه حضوری، اقدام به اعلام خسارت نمایند. در ادامه، برای راهنمایی بیشتر افراد، در رابطه با نحوه پذیرش الکترونیکی خسارت در سامانه بیمه ایران من، توضیحات لازم ارائه داده شده است.

 

متقاضیان، می توانند جهت دریافت بیمه زنان خانه دار، به شعب سازمان بیمه تامین اجتماعی، مراجعه نمایند.

 

پس از ورود به سایت my.iraninsurance.ir، وارد حساب کاربری بیمه ایران من شوید. پس از ورود به حساب کاربری بیمه ایران من، برای اعلام خسارت، از منوی آبی رنگ سمت راست صفحه، گزینه پذیرش الکترونیکی خسارت را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت my.iraninsurance.ir

 

پس از انتخاب بخش پذیرش الکترونیکی خسارت، گزینه پذیرش خسارت ثالث، برای شما نشان داده می شود که برای ثبت اعلام خسارت، می بایست بر روی آن کلیک کنید.

 

ثبت نام در سامانه my.iraninsurance.ir

 

در این صفحه، افراد می توانند با انتخاب گزینه اعلام خسارت جدید، به صورت الکترونیکی، اعلام خسارت کنند.

 

سایت بیمه ایران من

 

همچنین، کاربران، در این صفحه، امکان مشاهده فهرست اعلام خسارت های ثبت شده ثالث گذشته را نیز دارند.

 

بسیاری از افراد، ممکن است در زمان مواجه شدن با مشکلاتی، در هنگام رانندگی، از جمله تصادفات، اطلاعات زیادی در رابطه با دریافت خسارت های وارد شده نداشته باشند. این افراد، می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، در رابطه با نحوه دریافت خسارت های ناشی از تصادفات رانندگی، به لینک زیر مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی

 

خدمات سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

در بخش های قبل، اصلی ترین خدمات ارائه شده برای مشتریان شرکت بیمه ایران، در سایت my.iraninsurance.ir، را توضیح دادیم؛ اما در سامانه بیمه ایران من، خدمات متنوع دیگری نیز ارائه شده است که این خدمات بیمه ای می تواند برای بیمه شدگان، بسیار پر کاربرد باشد. در ادامه، شما را با دیگر خدمات سامانه بیمه ایران من، آشنا می کنیم.

 

افرادی که تمایل به گرفتن استعلام اصالت بیمه نامه سنهاب دارند، می توانند به صورت اینترنتی، از طریق سایت بیمه مرکزی، اقدام نمایند.

 

در سامانه بیمه ایران من، امکان مشاهده وضعیت بیمه نامه ها، از طریق قسمت بیمه نامه های من، وجود دارد.

کاربران، در سامانه بیمه ایران من، می توانند از طریق قسمت اصالت بیمه نامه، بررسی اصالت بیمه نامه مد نظر خود را انجام دهند.

بیمه شدگان، می توانند از قسمت پرداخت حق بیمه، با استفاده از شناسه پرداخت، به صورت اینترنتی، حق بیمه خود را پرداخت نمایند.

در قسمت سرویس های نقشه، در سامانه بیمه ایران من، کاربران می توانند با توجه به استان و شهر خود، جهت پیدا کردن آدرس نمایندگی ها و مراجع طرف قرار داد با شرکت بیمه ایران، اقدام کنند.

از دیگر خدمات سامانه بیمه ایران من، قسمت خسارت سیار است که با استفاده از این سرویس، در صورت بروز حادثه ای غیر جرحی، کارشناس بیمه، در محل حادثه، حاضر می شود و مبلغ خسارت وارد شده را به شخص زیان دیده، پرداخت می کند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. اما توجه داشته باشید که این سرویس، تنها در استان تهران و در ساعات اداری روز های غیر تعطیل، در دسترس کاربران می باشد.

در قسمت اخبار بیمه ایران، کاربران می توانند تمامی اخبار های بروز و اطلاعیه های رسمی شرکت بیمه ایران را مطالعه نمایند.

در قسمت ویدئو ها در سامانه بیمه ایران من، ویدئو هایی جهت آموزش و یا اطلاع رسانی خدمات متنوع بیمه ای، توسط شرکت بیمه ایران، تهیه و عرضه شده است.

در آخر، گزینه تماس با ما این سامانه می باشد که افراد، می توانند در صورت نیاز، با کارشناسان شرکت بیمه ایران، ارتباط بر قرار کنند.

 

توجه داشته باشید، افرادی که تمایل دارند به صورت اینترنتی، بیمه نامه مدنظر خود را خریداری نمایند، می توانند از طریق سایت های معتبر فروش آنلاین بیمه، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه خرید بیمه به صورت آنلاین، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

در ادامه بخوانید: خرید بیمه

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه بیمه ایران من​ ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه بیمه ایران من آن پاسخ دهند.

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه ثبت نام در سامانه بیمه ایران من به چه صورت می باشد؟

✔️برای ثبت نام در سامانه بیمه ایران من می توان از طریق سایت my.iraninsurance.ir اقدام کرد که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️خرید و تمدید بیمه نامه های مختلف در سامانه بیمه ایران من چگونه صورت می گیرد؟

✔️خرید و تمدید بیمه نامه های مختلف در سامانه بیمه ایران من از طریق سایت my.iraninsurance.ir بخش خرید و تمدید انجام می شود که در متن مقاله توضیحات کامل آورده شده است.

 

3- ✔️سامانه بیمه ایران من چه خدماتی را ارائه نموده است؟

✔️یکی از خدماتی که سامانه بیمه ایران من ارائه نموده است خرید و تمدید آنلاین انواع بیمه نامه ها به صورت کاملا رسمی می باشد که در متن مقاله نیز دیگر خدمات این سایت آورده شده است.

منبع : سامانه بیمه ایران من my.iraninsurance.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G1D3
نظرتان را بنویسید