تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فرصتی طلایی برای داوطلبانی است که موفق به کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد نشده یا از رشته محل قبولی خود رضایتی ندارند. احتمالا برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 1400 پس از اعلام نتایج نهایی ارشد می باشد.




دانشگاه آزاد به منظور تکمیل رشته محل های دارای ظرفیت خود اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دو مرحله می نماید. از این رو کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که به هر دلیلی جزو پذیرفته شدگان نهایی این آزمون نبوده یا از رشته محل قبولی خود رضایتی نداشتند می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند.

در صورت موافقت وزارت علوم امسال هم شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 خواهیم بود که پس از ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و برای پذیرش در اولین نیمسال تحصیلی ممکن صورت می گیرد.

متقاضیان واجد شرایط به منظور شرکت در این مرحله می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت در فرم اینترنتی مربوطه وارد نمایند. در ادامه به بررسی جزئی زمان ، نحوه و شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم . 



زمان و نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
پس از اتمام ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400، واحدهای دانشگاهی به بررسی ظرفیت های خالی خود پرداخته و به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می کنند. دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که بر روی سایت azmoon.org قرار می گیرد، ضمن اعلام لیست رشته محل های دارای ظرفیت، متقاضیان را از زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطلع می کند.





زمان تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1400 در صورت برگزاری اعلام می شود.



سال گذشته بنابر تصمیمات سازمان سنجش و ستاد مقابله با بیماری کرونا، به جای برگزاری تکمیل ظرفیت آزاد، شاهد برگزاری ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان بودیم. امسال نیز در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.



بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد





شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مستلزم داشتن شرایط و ضوابط خاصی است که در قسمت زیر به آن اشاره کرده ایم:


حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

دریافت کارنامه اولیه کارشناسی ارشد

درج وضعیت " مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد " در کارنامه اولیه



دقت داشته باشید قبولی یا عدم قبولی در نتایج نهایی ارشد منعی برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ایجاد نکرده و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری نیز در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد درج می شود.



بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت ارشد









راهنمای تصویری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
به منظور شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و روی لینک " انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400 " کلیک کنید .







در صفحه باز شده دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد .

از آن جا که شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می باشد باید گزینه " خرید کارت اعتباری ثبت نام " را انتخاب کنید . 







در ادامه با انتخاب گزینه " خرید کارت " هزینه در نظر گرفته شده را پرداخت نمایید تا یک شناسه و رمز در اختیار شما قرار گیرد.







حال کافی است مجددا به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و این بار گزینه " انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400" را انتخاب کنید . 







در ادامه با وارد کردن اطلاعات درخواستی می توانید نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل مورد علاقه خود اقدام نمایید . 







راهنمای تصویری فوق مربوط به تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98 است که به محض آغاز این فرایند در سال جاری بروزرسانی خواهد شد . 










مشاوره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400


داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نمی باشند می توانند با مطالعه مقاله ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شانس خود را بیازمایند.



داوطلبان می توانند برای یافتن پاسخ سوال های خود در خصوص تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از تجربیات آن ها استفاده نمایند . 



در ادامه بخوانید: راهنمای جامع ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



سوالات متداول


1- آیا پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت این دانشگاه می باشند ؟
مطابق متن مقاله ، قبولی یا عدم قبولی در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منعی برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت ایجاد نمی کند . 




2- پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی وارد دانشگاه می شوند ؟ 
پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد در اولین نیمسال تحصیلی ممکن وارد دانشگاه می شوند که اطلاعات تکمیلی در این خصوص در متن مقاله بروزرسانی خواهد شد . 




3- آیا تنها داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت این دانشگاه می باشند ؟
یکی از شرایط شرکت در فرایند تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته می باشد که برای اطلاع از سایر شرایط می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 

منبع : تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lpng
نظرتان را بنویسید