سامانه المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 oly.medu.ir

سامانه المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 oly.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام در المپیاد های دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ هستن در صورت داشتن شرایط لازم، باید کلیه امور مربوط به این آزمون مثل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتیجه رو از سامانه المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 به آدرس oly.medu.ir انجام و پیگیری کنن.

 

 

هر سال یه عده از دانش اموزایی که علاقه مند به شرکت در مسابقه ها و المپیادهای دانش آموزی هستن، در صورت داشتن شرایط لازم به طور جدی تصمیم می گیرن که برای شرکت در این مسابقات و المپیادها از طریق سایت المپیاد دانش آموزی اقدام به ثبت نام کنن. 

اگر اطلاعات نسبی در مورد نحوه برگزاری المپیاد ها داشته باشین، به خوبی این نکته رو می دونین که همه المپیادهای دانش آموزی در هر رشته ای، چند مرحله ای هستن . قبل از اینکه دانش اموزا بخوان برای شرکت در این آزمون و مسابقات اماده بشن باید حتما در سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir ثبت نام کنن و فرم پیش نویس و به طور کامل پر کرده و اطلاعات شخصی خودشون و در این سایت وارد کنن.

دانش آموزا علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام در این سامانه باید کلیه مراحل این آزمون مثل دریافت کارت ورود به جلسه و یا اعلام نتایج هر مرحله رو نیز از سایت oly.medu.ir پیگیری کنن. در ادامه این مقاله لینک ورود به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برای هر مرحله رو گذاشتیم.

 

برای ورود مستقیم به سایت oly.medu.ir کلیک کنید

 

 

 

سایت ثبت نام آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir می باشد که خدمات و امکانات موجود در آن به صورت الکترونیکی ارائه می گردد.

 

 

سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ oly.medu.ir

هدف از برگزاری المپیاد های علمی اینه که یک فضای رقابتی سالم بین بچه ها و دانش آموزا به وجود بیاد تا مشخص بشه بچه ها تا چه اندازه بر موارد گفته شده تسلط دارن و می تونن از پس سوالا ازمون بر بیان. امروزه ثبت نام برای المپیاد خیلی ساده هست و کافیه که دانش آموزا در بازه زمانی که برای ثبت نام در اختیارشون قرار می گیره به سامانه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به آدرس oly.medu.ir مراجعه کنن و اطلاعات شخصیشون رو وارد کنن.

 

ثبت نام مرحله اول المپیادهای دانش آموزی از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و دانش آموزا تا 22 آذر فرصت دارن اقدامات لازم برای این ثبت نام رو در سامانه oly.medu.ir​ انجام بدن. البته ممکنه این زمان چند روزی هم تمیدید بشه، اما توصیه می کنیم ثبت نام خودتون رو به دقاقی پایانی موکول نکنید.

 

 

ثبت نام مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی 1400، از 16 آذر شروع شد.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

 

 

 

 

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ oly.medu.ir

یکی از مدارک لازم برای حضور در جلسه امتحان، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمونه. دانش آموزا برای دریافت این کارت هم باید از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir اقدام کنن.

 

این کارت حدود سه یا چهار روز قبل از برگزاری آزمون المپیاد، در سایت المپیاد دانش آموزی منتشر میشه و دانش آموزا با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن کارت ورود به جلسه المپیاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو بگیرن. هنوز زمان انتشار این کارت مشخص نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین.

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 1400 لینک دریافت اون رو میذاریم.

 

بیشتر بخوانید : کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

 

سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ oly.medu.ir

همونطور که توضیح دادیم، المپیادهای دانش آموزی دارای مراحل مختلفی هستن و تمام این مراحل به صورت اینترنتی در سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir انجام و اطلاع رسانی میشه . پس برای دریافت نتیجه المپیاد 1400 - 1401 هم باید به سامانه المپیاد دانش آموزی یا همون oly.medu.ir مراجعه کنین و با وارد کردن اطلاعات لازم نتایج آزمون تون رو ببینین.

 

به محض اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در هر مرحله در این مقاله اطلاع رسانی میشه و لینک ورود به سایت المپیاد رو می ذاریم.

 

 

به محض انتشار نتایج المپیاد دانش آموزی لینک مشاهده اون رو میذاریم.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

 

آخرین اخبار مرتبط با سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

 

16 آذر 1400

ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزای در رشته های مختلف علمی در سایت المپیاد دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir فعال شد.

 

15 آذر 1400

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد به دلیل بروز رسانی سامانه ثبت نام المپیاد به آدرس oly.medu.ir ثبت نام با تاخیر و از روز سه شنبه 16 اذر ماه آغاز می گردد.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

 

2- ✔️ کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

 

3- ✔️ دانش آموزایی که در آزمون المپیاد شرکت کردن از چه سایتی باید نتایجشون رو ببینن؟

✔️ این نتایج در سامانه المپیاد دانش آموزی اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

منبع : سامانه المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 oly.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zMn
نظرتان را بنویسید