سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه آموزش جامعه پزشکی در راستای آموزش مداوم پزشکان و فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه های سرتاسر کشور راه اندازی شده است. از طریق این سامانه به نشانی سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir می توان در کلاس های آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نام نمود و مدرک معتبر دریافت کرد.




پزشکی یکی از رشته هایی است که با وجود داشتن سال ها تجربه و یا فارغ التحصیل شدن از بهترین رشته و دانشگاه باز هم روز به روز گسترش پیدا کرده و مسائل جدیدتری را بیان می کند. به همین دلیل علم و دانش پزشکان نیز باید با توجه به این تغییرات روز به روز افزایش پیدا کند. برای کمک به بهبود وضع علمی جامعه پزشکان، سامانه ای راه اندازی شده تا با برگزاری کلاس ها و وبینارهایی به این نیاز جامعه پاسخ دهد.

سامانه اموزش مداوم جامعه پزشکی به نشانی ircme.ir با هدف رشد و توسعه دانش پزشکی و پیراپزشکی راه اندازی شده و انواع کلاس های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین را در اختیار مخاطبان خود گذاشته است. برای حضور در کلاس ها باید در این سایت عضو شد و رمز عبور مخصوص به خود را دریافت کرد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در ابتدا به معرفی کلی سایت آموزش مداوم پزشکی ircme.ir پرداخته و سپس نحوه عضویت در آن را شرح دهیم.



ورود به سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir
همانطور که از اسم این سامانه نیز مشخص است، با ورود به سایت سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir می توان در انواع مختلف کلاس های پزشکی شرکت کرد. اما باید توجه داشت این سامانه مخصوص فارغ التحصیلان پزشکی بوده و سایر افراد عادی امکان ورود و عضویت در آن را ندارند.



هدف از ایجاد سایت یکپارچه آموزش جامعه پزشکی ارتقاء سلامت مردم از طريق آموزش مداوم به تمامی دانش آموختگان جامعه پزشكی، تدوين سياست های آموزش مداوم جامعه پزشكی كشور و تدوين استانداردهای آموزش مداوم جامعه پزشكی و در نهایت اعتباربخشی مراكز آموزش مداوم جهت ارتقاء كيفيت آموزش می باشد.



برای دسترسی راحت تر پزشکان به سایت آموزش های مداوم جامعه پزشکی به نشانی ircme.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و مستقیما وارد صفحه اصلی این سامانه شوید.



ورود به سامانه آموزش های مداوم جامعه پزشکی



پس از ورود به این سامانه می توان برنامه های مجازی، حضوری و وبینارهای پزشکی را مشاهده نمود و به دلخواه در هر کدام شرکت کرد. البته این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شده تا بر روی دانشگاه علوم پزشکی مورد علاقه خود کلیک کرده و آموزش ها را از طریق آن دانشگاه ببینند.



پزشکان می بایست در انتخاب نام دانشگاه دقت داشته باشند، چرا که پس از اتمام کارگاه ها و کلاس های آموزشی، مدرک و گواهی صادره از سوی همان دانشگاه صادر می شود. بنابراین می توانند یکی از معتبر ترین دانشگاه های علوم پزشکی را برای این امر انتخاب کنند.



سایر افراد غیر پزشک که علاقه مند به شرکت در کارگاه های آموزشی هستند می توانند از طریق سایت آموزش های فنی و حرفه ای، کلاس مورد علاقه خود را انتخاب و آموزش ببینند.



بیشتر بخوانید: دوره های سازمان فنی و حرفه ای



راهنمای عضویت در سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir
همانطور که گفته شد برای شرکت در کلاس های آموزشی سامانه آموزش مداوم پزشکی نیاز است در آن سامانه ثبت نام کرد. عضویت در این سامانه بسیار آسان بوده و تنها با وارد کردن مشخصات شخصی انجام می شود. برای رفاه حال پزشکان راهنمای تصویری عضویت در سامانه یکپارچه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir در زیر ارائه شده است.



ابتدا به سایت ircme.ir مراجعه کرده تا صفحه اصلی برای شما باز شود. سپس از بخش سمت راست بر روی گزینه عضویت در سامانه کلیک کنید.







کدملی خود به همراه کد امنیتی تصویر را وارد فیلدهای مربوطه کرده و گزینه "ثبت و ادامه" را بزنید. اگر ملیت شما ایرانی نیست می توانید بر روی گزینه غیرایرانی کلیک کرده تا در این صورت بدون کدملی وارد سامانه شوید.







در این بخش وارد سامانه عضویت آموزش های پزشکی شده اید. این بخش از سه قسمت اطلاعات فردی، اطلاعات شغلی و تماس با فرد تشکیل شده است که می توانید آن را در راهنمای تصویری زیر مشاهده کنید.







پس از درج اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.







در صورت درج اطلاعات به نحو احسن و بدون خطا، صفحه زیر که حاوی رمز عبور می باشد برای شما به نمایش در می آید. رمز عبور خود را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ورود به کلاس ها و ثبت نام در هر یک از وبینارها به این کد احتیاج دارید.







سایر افراد غیر پزشک نیز برای شرکت در کارگاه ها و کلاس های مختلف می توانند از طریق سایت دیگری به نام سامانه فنی حرفه ای که در زیر توضیح داده شده است اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: سایت سازمان فنی و حرفه ای









راهنمای انتخاب کلاس در سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir
برای مشاهده انواع کلاس های آموزشی حضوری و غیر حضوری پزشکی باید به سایت ircme.ir مراجعه کرده و از قسمت پایین صفحه بر روی یکی از گزینه های "برنامه حضوری"، "برنامه وبینار" و "برنامه مجازی" کلیک کنید.







همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، لیست انواع کلاس های پزشکی ارائه شده است. برای ثبت نام در هر یک از آن ها می توانید به پورتال خود مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه به حضور در کلاس ها و وبینارها بپردازید.







افرادی که علاقه مند به رشته های پزشکی هستند و قصد تغییر رشته و تحصیل در آن را دارند می توانند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرده و در صورت واجد شرایط بودن، شانس خود را در پذیرش آن بسنجند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند افراد پزشک و اطباع را برای شرکت در دوره ها و کلاس های سایت آموزش های مداوم پزشکی راهنمایی کرده و نحوه عضویت در آن سایت را از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برایشان شرح و انجام دهند.

در ادامه بخوانید: آزمون لیسانس به پزشکی













سوالات متداول


1- سایت آموزش مداوم پزشکی چیست؟
در سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکان به نشانی ircme.ir که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله نیز قرار دارد، انواع آموزش های مرتبط با پزشکی در قالب وبینار و کارگاه ارائه می شود.




2- نحوه عضویت در سامانه آموزش های مداوم پزشکی چیست ؟
برای عضویت در این سامانه باید کد ملی و سایر اطلاعات موجود در راهنمای تصویری متن مقاله را ثبت کرده و رمز عبور خود را دریافت کنید.




3- نحوه برگزاری کلاس های سامانه آموزش مداوم پزشکی چگونه است ؟
طبق متن مقاله، برگزاری کلاس ها در سه حالت حضوری، مجازی و وبینار امکان پذیر بوده و برای هر کدام نیز گواهی حضور صادر می شود.

منبع : سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1KLq
نظرتان را بنویسید