کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان به منظور شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ باید علاوه بر کد ملی، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که عددی 7 رقمی است را دارا باشند. این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری 1401 در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار می گیرد.

 

 

با وجود اینکه کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شدند، همچنان مسیر انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه سراسری از یکدیگر جدا بوده و تمام داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون ثبت نام کرده و در زمان برگزاری کنکور 1401 در جلسه کنکور حضور داشتند، می توانند با توجه به کارنامه اولیه خود با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱​ نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه اقدام کنند.

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک شناسه هفت رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده است. شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 نیازی به اعلام علاقمندی در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ ندارد. به دلیل اهمیت اطلاع از نحوه دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد، در فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد در ادامه این مقاله به نحوه دریافت کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

 

شرایط شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

داوطلبانی که تمامی شرایط انتخاب رشته دانشگاه ازاد را داشته و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را دارند، می توانند در زمان مقرر شده از سوی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 مراجعه کرده، پس از بررسی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱​ و مشاهده کد رشته محل های دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند:

 

  1. انجام فرآیند ثبت نام اینترنتی کنکور 1401
  2. دریافت کارت ورود به جلسه کنکورسراسری ۱۴۰۱
  3. حضور در جلسه کنکور 1401
  4. مجاز شدن جهت شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 
  5. داشتن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری

 

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، اطلاع رسانی لازم در این مقاله انجام می شود.

 

هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، متقاضیان انتخاب رشته این دانشگاه می بایست شهریه آن را نیز در زمان انتخاب رشته در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

 

 

محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

متقاضیان پس از وارد شدن به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به آدرس azmoon.org و خرید کارت اعتباری با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و درج اطلاعات و کد دسترسی انتخاب رشته می توانند متناسب با گروه آزمایشی خود حداکثر 100 رشته محل را از بین رشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد انتخاب نمایند.

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، عددی 7 رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه کنکور درج شده است. در تصویر زیر محل دقیق درج این کد 7 رقمی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نمایش داده شده است.

 

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

برخی از متقاضیان کنکور سراسری 1401 که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را فراموش کرده اند و تصمیم به انتخاب رشته در این دانشگاه دارند، می بایست با توجه به دستوراتی که در مقاله زیر آمده است اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: فراموشی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 آماده خدمت رسانی به داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند. در صورت تمایل به استفاده از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره هیوا می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با این کارشناسان در ارتباط باشید. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی قابل دریافت می باشد؟

✔️ این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری که از طریق سایت سنجش منتشر می گردد، درج شده است ، با مطالعه این مقاله می توانید به صورت تصویری از محل قرار گرفتن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوید.

 



 

2- ✔️ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب حداکثر چند کد رشته محل می باشند؟

✔️ حداکثر 100 کد رشته محل را می توانند انتخاب کنند البته در مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است.



 

3- ✔️ آیا زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد؟

✔️ خیر ، این انتخاب رشته مستلزم پرداخت هزینه می باشد که با مطالعه مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص انتخاب رشته دانشگاه آزاد کسب نمایید.

منبع : کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x4xq
نظرتان را بنویسید