سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه نجاح طلاب به نشانی login.ismc.ir، سایت پیشخوان حوزه علمیه است که برای ارائه خدمات آموزشی به طلاب سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. طلاب می توانند به کمک این سامانه خدماتی از قبیل اخبار مربوط به موارد آموزشی حوزه علمیه و مشاهده ریز نمرات خود را انجام دهند.




سامانه نجاح طلاب به نشانی login.ismc.ir سامانه ای است که در جهت موارد تحصیلی مربوط به طلاب و حوزویان طراحی و ساماندهی شده است. با کمک سامانه نجاح، طلاب می توانند از خدمات مشخصی به صورت آنلاین و سراسری بهره مند شوند. برای استفاده از خدمات سایت پیشخوان حوزه علمیه، کافیست تا طلاب وارد سایت login.ismc.ir​ شده و اقدام به ساخت پروفایل شخصی برای خود نمایند تا بتوانند از امکانات سامانه نجاح بهره مند گردند.

به دلیل اهمیت کاربردهای سامانه نجاح برای طلاب، در این مقاله لینک ورود به این سامانه را قرار داده و سپس به معرفی خدمات و امکاناتی که در سامانه مذکور وجود دارد پرداختیم. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه نجاح طلاب تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!



ورود به سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir
سایت نجاح، مرجعی جامع برای طلاب سراسر ایران محسوب می شود که اصلی ترین هدف آن ارائه خدمات تحصیلی به طلاب می باشد. از جمله خدماتی که در این سامانه انجام می شود می توان به خدمات الکترونیکی، خدمات آموزشی، ثبت نام و استعلام امتحانات کتبی و شفاهی، انتخاب واحد، نمایش کارنامه و ... اشاره کرد.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه با راه اندازی سامانه نجاح طلاب (مخفف سامانه جامع آموزش آموزش حوزه های علمیه) توانسته راه استفاده از خدمات الکترونیکی را برای طلبه ها و دانش اموختگان حوزوی تسهیل سازد. طلاب می توانند پس از ورود به سامانه login.ismc.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پروفایل شخصی شان شوند.



بعد از ورود به سامانه مذکور، برای ثبت نام کافیست که کد تحصیلی و شماره ملی 10 رقمی خود را که به شکل پیش فرض در سایت قرار داده شده وارد کرده تا بتوانید به پنل خود دسترسی پیدا کنید. پس از دسترسی به پنل خود می توانید به تغییر نام کاربری و رمز عبور بپردازید. از آنجایی که سایت نجاح صرفا آموزشی بوده، بنابراین تنها به مسائل آموزشی پرداخته و مستقیما زیر نظر معاونت آموزشی اداره و هدایت می شود.





برای ورود به سامانه نجاح طلاب به نشانی login.ismc.ir کلیک کنید



طلاب می توانند از سامانه سخا یا سایت مرکز مدیریت خدمات حوزه علمیه به منظور درخواست الکترونیکی وام، تکمیل فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان و ... استفاده نمایند. برای اطلاع از کاربردهای سامانه سخا مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.



بیشتر بخوانید: سامانه سخا حوزه علمیه





نحوه ورود به سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir
سامانه نجاح که به سایت پیشخوان حوزه علمیه طلاب نیز معروف است، مانند سایت مدرس حوزه علمیه خواهران بوده و در واقع نوعی سیستم یکپارچه است که طلاب با توجه به غیر حضوری بودن آموزش های خود می توانند در هر جای ایران که هستند، از طریق آن خدمات مربوطه را دریافت نمایند. همچنین با دانلود نرم افزار پیشخوان نیز می توانید وارد سایت نجاح شده و از خدمات آن استفاده کنید. برای ورود به این سامانه ساخت پروفایل شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی می باشد.



راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه نجاح طلاب login. Ismc.ir



1. در ابتدای کار باید با کمک مرورگرهایی که بر روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود در قسمت جستجوی گوگل نام سایت نجاح حوزه علیمه و یا آدرس login.ismc.ir.www را وارد نمایید. اولین سایتی که بعد از جستجو بر روی صفحه به نمایش درمی آید، سامانه نجاح طلاب است که باید بر روی آن کلیک نمایید.





                                    

2. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلدهای تعیین شده وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.









آن دسته از طلابی که رمز عبور خود را فراموش کردند، می توانند از طریق گزینه بازیابی رمز، رمز عبور خود را مجددا بازیابی نمایند.



در نظر داشته باشید که تنها زمانی به شما نام کاربری و رمزعبور داده می شود که اطلاعات شما در سامانه نجاح ثبت و ضبط شده باشد. یعنی سیستم نجاح بتواند شما را شناسایی کرده و به شما نام کاربری و رمز عبور بدهد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران









امکانات سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir
نحوه ثبت نام و ورود به سامانه نجاح در قسمت های قبلی به طور مفصل توضیح داده شده است، یکی از سوالاتی که ذهن طلاب را به خود مشغول ساخته امکانات در نظر گرفته شده و قابل استفاده در سایت نجاح می باشد. در این قسمت تمامی کاربردهای طراحی شده در سامانه پیشخوان حوزه علمیه گفته شده است.



تمامی طلابی که در سامانه نجاح حوزه علمیه ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نموده اند، می توانند وارد پروفایل شخصی خود شده و از طریق منو و قسمت های مختلف در نظر گرفته شده در این سامانه از خدمات مد نظر خود استفاده نمایند. لازم به ذکر است که هر روز به خدمات سایت نجاح طلاب  افزوده می گردد. از انواع خدماتی که در این سایت قابل استفاده می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:



ثبت نام امتحان های کتبی و یا شفاهی

مشاهده کارنامه طلبه

انتخاب واحد

مشاهده نتیجه امتحانات

مشاهده اطلاعیه های مختلف آموزشی

اخبار مربوط به موارد آموزشی

مشاهده ریز نمرات

 تغییرات و اصلاحات در مورد مشخصات فردی



طلاب عزیز به راحتی و بدون حضور فیزیکی در مرکز مدیریت حوزه علمیه، می توانند با ورود و ثبت نام در سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir به راحتی امور مربوط به موارد آموزشی خود را انجان داده و بدون هیچ گونه مشکلی در اسرع وقت خدمات مربوطه را دریافت نمایید. سایت نجاح، سایتی برخط بوده و می تواند خدماتی آنلاین را برای همه طلاب در سراسر کشور، فراهم آورد.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران







کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم از جمله نحوه ورود به سامانه نجاح را در اختیار طلاب عزیز قرار داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا می توانید از آخرین اخبار حوزه علمیه نیز مطلع گردید.






سوالات متداول


1- سامانه نجاح برای چه منظوری طرحی شده است؟
این سامانه برای موارد تحصیلی مربوط به طلاب و حوزویان طراحی و ساماندهی شده است که جزئیات آن به طور کامل در متن مقاله گقته شده است.




2- آدرس اینترنتی سایت نجاح چیست؟
سامانه نجاح طلاب به نشانی اینترنتی login.ismc.ir می باشد که لینک مستقیم جهت ورود به این سامانه در متن مقاله قرار داده شده است.




3- چه امکاناتی در سامانه نجاح در نظر گرفته شده است؟  
همانطور که در متن مقاله گفته شده است، امکانات مختلفی از جمله ثبت نام امتحان های کتبی و یا شفاهی، مشاهده کارنامه طلبه و انتخاب واحد از طریق سامانه نجاح انجام می شود.

منبع : سامانه نجاح طلاب login.ismc.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJ8r
نظرتان را بنویسید