کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کرده ام

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کرده ام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آن دسته از متقاضیان کنکور 1401 که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را فراموش کرده و تصمیم به انتخاب رشته در این دانشگاه دارند، می بایست مجددا پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به دریافت کارنامه اولیه آزمون سراسری نموده و از انتهای آن کد دسترسی انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.

 

 

با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری این آزمون تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری برگزاری این آزمون و اعلام نتایج اولیه را بر عهده دارد. به عبارتی پذیرش دانشگاه آزاد از مرحله انتخاب رشته از دانشگاه های سراسری جدا شده و به صورت مجزا از طریق سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه انجام می شود.

آن دسته از افرادی که در کنکور 1401 شرکت کرده و بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدند، می بایست با داشتن کد دسترسی انتخاب رشته آزاد وارد سایت انتخاب رشته این دانشگاه به آدرس azmoon.org شده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام به تکمیل فرم اینترنتی آن نمایند.

هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که کد دسترسی دانشگاه آزاد خود را فراموش کرده یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارند، در ادامه این مقاله نحوه بازیابی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را شرح دادیم. با ما همراه باشید!

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را با نام شناسه انتخاب رشته ازاد نیز می شناسند که عددی هفت رقمی است و در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند، قرار می گیرد.

 

داوطلبانی که در کنکور 1401 شرکت داشته و بر اساس رتبه و تراز خود مجاز به انتخاب رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد شدند، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ با استفاده از این کد می توانند وارد سایت sanjesh.org شده و پس از بررسی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس اولویت های خویش اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه نمایند.

 

از طرفی دانشگاه آزاد از طریق این کد، به اطلاعات داوطلبان دسترسی پیدا کرده و وضعیت رتبه، تراز و سهمیه داوطلبان را از سازمان سنجش استعلام می گیرد. طراحی انتخاب رشته دانشگاه آزاد به طوری است که داوطلب می بایست کد دسترسی انتخاب رشته آزاد خود را وارد سامانه کند در غیر اینصورت موفق به ورود به سایت انتخاب رشته نمی شود.

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، همزمان با انتشار کارنامه اولیه کنکور 1401 و از طریق سایت سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

 

 

نحوه بازیابی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همانطور که گفتیم کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری قرار دارد. بنابراین علاقمندان به دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ که شرایط شرکت در انتخاب رشته این دانشگاه را دارند، می بایست زمان انتخاب رشته با داشتن کد دسترسی انتخاب رشته وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد شده و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

سازمان سنجش امکان بازیابی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را برای تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه می باشند را از طریق سایت اینترنتی خود به نشانی sanjesh.org فراهم کرده است.

 

مراحل بازیابی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد بطور خلاصه

 

  1. مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست
  3. کلیک رو گزینه سامانه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1401
  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  5. دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری
  6. مشاهده و یادداشت کد دسترسی لنتخاب رشته دانشکاه آزاد از انتهای صفحه

 

راهنمای تصویری نحوه بازیابی کددسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

در مرحله اول داوطلب می بایست وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و با استفاده از یکی از دو روش زیر وارد لینک دریافت کارنامه اولیه آزمون سراسری 1401 شود.

  1. انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست و کلیک روی لینک " سامانه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1401 "
  2. انتخاب لینک " سامانه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ " از قسمت سراسری مطابق تصویر

 

نتایج اولیه کنکور 1401

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده با یکی از سه روش زیر

 

  1. شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد
  2. شماره پرونده، کدرهگیری، شماره شناسنامه
  3. شماره پرونده، شماره سریال، شماره شناسنامه

 

نحوه نتایج اولیه کنکور

 

دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری داوطلب و مشاهده کددسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطابق تصویر

 

کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد

 

 

تصاویر فوق مربوط به دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال گذشته می باشد. این تصاویر به محض فعال شدن لینک دریافت کد دسترسی 1401 بروز رسانی خواهد شد.

 

تعدادی از داوطلبان ممکن است علاوه بر فراموشی کد دسترسی دانشگاه آزاد، به شماره پرونده و داوطلبی خود نیز دسترسی نداشته باشند. مطالعه مقاله زیر برای بازیابی اطلاعات لازم جهت مشاهده کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی

 

 

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، تعدادی از داوطلبان رتبه و تراز خوبی کسب نکرده و یا اصلا مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشدند، این دسته از داوطلبان می توانند زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد سایت azmoon.org شده و شانس خود را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 در رشته های مورد علاقه خود امتحان نمایند.

 

دانشگاه آزاد زیر مجموعه ای از دانشگاه های شهریه پرداز به شمار میرود از این رو به داوطلبان توصیه می کنیم حتما قبل از اقدام به انتخاب رشته این دانشگاه، شهریه رشته های دلخواه خود را بررسی کرده تا در صورت قبولی در این دانشگاه با مشکل مالی روبرو نشوند.

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، بر اساس تراز و رتبه در سهمیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ هر داوطلب بررسی می گردد. بنابراین داوطلبان متقاضی شرکت در این مرحله از سنجش دانشگاه آزاد برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، بهتر است از مقاله راهنمای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک بگیرند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما درخصوص انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده تا با بررسی کارنامه اولیه کنکور سراسری شما، بهترین انتخاب رشته را برایتان انجام دهند.

در ادامه بخوانید: راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ جهت دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز می باشد؟

✔️ همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح شده است، داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی یکی از اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد.



 

2- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کجا قرار دارد؟

✔️ این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری قرار دارد که محل دقیق قرارگیری آن در متن مقاله نشان داده شده است.



 

3- ✔️ برای بازیابی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اقداماتی لازم است؟

✔️ همانطور که در متن مقاله توضیح داده شده است، برای بازیابی این اطلاعات لازم است تا مجددا کارنامه اولیه داوطلب مورد بررسی قرار گرفته و این کد در جایی یادداشت شود.

منبع : کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کرده ام

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X8Og
نظرتان را بنویسید