کرایولیپولیز در کدام مراکز انجام می شود ؟

کرایولیپولیز در کدام مراکز انجام می شود ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کرایولیپولیز در کدام مراکز انجام می شود ؟ قسمت هایی از بدن شامل زیرشکم و یا قسمت های داخلی ران ها از سخت ترین قسمت ها برای لاغری هستند ؛ به طوری که افراد با گرفتن رژیم های غذایی سخت و سنگین و همینطور ورزش کردن نیز نمی توانند به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند. یکی از گزینه های مناسب در چنین شرایطی استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می باشد که کرایولیپولیز یکی از بهترین آن ها است.

طی روش کرایولیپولیز چربی های موضعی بدن ابتدا منجمد شده و سپس از بین می روند. در ادامه ضمن اینکه بهترین مراکز کرایولیپولیز در رشت را برایتان معرفی کرده ایم ، به چگونگی عملکرد این روش و همینطور مزیت ها و عوارضی که کرایولیپولیز در پی دارد نیز پرداخته ایم.کرایولیپولیز چیست ؟
در کرایولیپولیز پزشک با استفاده از دستگاه لاغری مخصوصی اقدام به انجماد و یخ کردن سلول های چربی در نواحی مورد نظری از بدن بیمار می نماید. این روش، از روش های غیر تهاجمی لاغری است که بر خلاف عمل های جراحی تخلیه چربی شامل لیپوساکشن و … هیچ گونه چربی از بدن خارج نمی شود.

در این روش، یک دستگاه خنک کننده برای حدود یک ساعت به بدن شما متصل می شود که البته ممکن است با توجه میزان چربی های بیمار و همینطور نواحی تحت درمان او ، این زمان کمی بیشتر نیز باشد. در هر جلسه درمان به میزان 20 درصد از چربی های موجود در نواحی مورد نظر بدن بیمار شامل شکم ، پهلو ها ، ران ، باسن و … کم خواهد شد.

معمولا پس از اتمام فرآیند درمان و لاغری موضعی با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز ، با امواج رادیویی نیز قسمت های مورد نظر ماساژ داده می شود تا کریستال ها شکسته شوند تا از میزان التهاب و ورم در آن قسمت کمی کمتر گردد. به این روش چربی ها آسیب می بینند و به تدریج کم می شوند و از بدن خارج می گردند.مزایای روش کرایولیپولیز
لاغری به روش کرایو لیپولیز دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم :

کرایولیپولیز روشی غیر تهاجمی است.
بدون جراحی انجام می شود و طی آن از داروهای بیهوشی و یا تزریقی و یا حتی بی حس کننده های موضعی استفاده نمی گردد.
لاغری موضعی با استفاده از کرایولیپولیز بدون احساس درد می باشد.
طی این روش ، بیمار هیچ گونه دردی را احساس نمی کند.
پس از کرایو لیپولیز پوست بدن نیز سفت می شود و سلولیت ها از بین می روند.
سرمای تولید شده در دستگاه کرایولیپولیز منجر به تولید کلاژن شده و در نهایت سبب بهبود بافت پوست می گردد.
چربی ها در نواحی مورد نظر بیمار برای مدت زمان طولانی از بین می روند.
این روش بدون دوره نقاهت می باشد و بیمار می تواند بلافاصله پس از دریافت خدمات ، به فعالیت های روزانه خود باز گردد.عوارض و خطرات کرایولیپولیز در رشت
کرایولیپولیز تقریبا یک روش بدون عوارض برای لاغری موضعی می باشد و بیشتر افراد چه در طول عمل و چه بعد از آن چیزی را احساس نمی کنند. چراکه طی درمان به برش ، دستکاری بافت ، بی حسی و … نیاز نیست و اصلا این روش دوره نقاهت ندارد. تنها برخی عوارض جانبی کوچک پس از اتمام جلسات لاغری موضعی با کرایولیپولیز در رشت مشاهده می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

قرمزی در ناحیه تحت درمان
استحکام و احساس فشار
تورم کم
حساسیت و واکنش پوستی 

کبودی مختصر
مور مور شدن پوست
بی حسی پوست در ناحیه تحت درمان
درد خفیف تا متوسط در محل مورد نظر
گرفتگی موقتی عضلات

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6gKl
نظرتان را بنویسید