سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی
سامانه نقل و انتقالات برای داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی و یا مهمان را دارند فعال شد. داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام نمایند. نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا یودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که سامانه انقال دانشگاه علمی کاربردی 24 ساعته فعال میباشد و شما میتوانید در هر زمان جهت ثبت نام اقدام نمایید.

راهنمای ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

دانشجویانی که قصد دارند در مهلت نام نویسی نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند می بایست در زمانی که برای نقل و انتقالات هر نیمسال تحصیلی در نظر گرفته شده به سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (سامانه هم آوا) مراجعه کنند و درخواست خود را در این سایت ثبت کنند. در ادامه نکاتی را در این مورد بیان می کنیم.
• جهت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است تا پس از مطالعه شرایط و ضوابط درج شده در آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام هستید ، به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه نمایید. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود ، وارد سامانه شوید و درخواست انتقال یا میهمانی خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت درخواست لازم است تا مدارک مورد نیاز را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید ، این مدارک در بخش بعدی به تفصیل بیان شده است. پس از ثبت درخواست توسط دانشجو ، این تقاضا توسط واحد های مربوطه بررسی می شود و نتایج آن مطابق برنامه زمانی بالا به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
• توجه داشته باشید تا اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد کنید ، زیرا در صورت عدم صحت هر یک از اطلاعات وارد شده ، امکان میهمانی یا انتقال از دانشجو سلب شده و مطابق قوانین و مقررات با وی رفتار می شود.
• آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی را دارا نمی باشند ، اما به دلایل مشکلات خاص و مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه ، متنقاضی میهمانی به دانشگاهی دیگر می باشند ، می بایست درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند. این درخواست با توجه به محدوده جغرافیایی مورد تقاضا ، توسط مسئول مربوطه بررسی می شود و در صورت موافقت با میهمانی این دانشجویان توسط کمیته نقل و انتقالات و یا رئیس واحد استانی مبدا ، نتیجه معمولا به صورت تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
• به درخواست های داوطلبانی که شرایط موجود در آیین نامه را دارا می باشند اما از طریق سامانه هم آوا درخواست خود را ثبت نکرده اند ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
• طبق ضوابط موجود ، انتقال دانشجویان به مراکز دانشگاهی استان تهران ، باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. سایر درخواست ها نیز توسط استان مبدا و مقصد ، مورد بررسی و تایید قرار می گیرند.

جهت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع دقیق از زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی با از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های مرکز مشاوره علمی کاربردی تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)
پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی
مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی
تاریخ اعمال درخواست تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو تاریخ پاسخ دهی
تاریخ شروع تاریخ خاتمه واحد استانی مبدا واحد استانی مقصد سازمان مرکزی دانشگاه
نیمسال اول ... / 3 / 1 ... / 3 / 15 2 لغایت 20 خرداد 3 لغایت 25 خرداد 1 لغایت 30 خرداد
نیمسال دوم ... / 9 / 15 ... / 9 / 30 16 آذر لغایت 5 دی 17 آذر لغایت 10 دی 16 آذر لغایت 16 دی

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه انتقالی دانشگاه علمی کاربردی و زمان ثبت نام انتقالی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .
منبع : درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6q9N
نظرتان را بنویسید